quote:
Nu-uh!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeker weer niet genoeg voor je he
"Gezellig he!"quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie me daar al staan met in elke hand een jetser
Jij ook!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Lieve mensen en Godt, heeeele fijne dagen toegewenst, wees lief en vooral: geniet!
Dag dag!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Lieve mensen en Godt, heeeele fijne dagen toegewenst, wees lief en vooral: geniet!
Jij ook L-E'tje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Je hebt een nieuwe site ontdekt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's friiiiiidaaaaaaaaaaay!
Ah okayquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Soms heb ik zo'n bui.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, daar zit ik dan... tussen de Singles-dames...
[ afbeelding ]
Nou, hij slaapt vanavond niet alleen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef MNR het volgende:
Hier word ik nou vrolijk van:
een kerel die zingt "als ik je te pakken krijg......"
Hahaha! Wat heeft dàt er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, hij slaapt vanavond niet alleen...
En al die vrouwen denken "pak me maar lekker, Michel!".quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Wat heeft dàt er nou weer mee te maken?
Is toch lollig, een vent voor een zaal vol met vrouwen.. en dan zingen "als ik je te pakken krijg".
Heerlijk
Dan is t het maar bittere noodzaak dat je dat nooit gaan doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En al die vrouwen denken "pak me maar lekker, Michel!".
Als ik daar ga staan met m'n karaoke-skills, rennen ze allemaal gillend weg.
Chippendalesquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn gesprek gehad! Mijn huidige bedrijf wil me graag houden en schrokken van het feit dat ik een ander aanbod heb gekregen. Ik mag nadenken over wat me zou overhalen om bij hun bedrijf te blijven
Maar je was niet ontevreden totdat... de ander langs kwam.quote:
Nou, daar praten we wel overquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je was niet ontevreden totdat... de ander langs kwam.
Dus wat ga je zeggen. Het hele bedrijf naar Amsterdam verhuizen lijkt me iets wat onrealitisch.
De directeurspositiequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn gesprek gehad! Mijn huidige bedrijf wil me graag houden en schrokken van het feit dat ik een ander aanbod heb gekregen. Ik mag nadenken over wat me zou overhalen om bij hun bedrijf te blijven
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
Nu is het klaar met het gepats hoor, ik ben gewoon blij
dat is het jaquote:
Ik ben met haar.quote:
Dan ben je waardeloos gezelschap, aangezien ze met mij zit te wordfeudenquote:
Ik heb goed uitzicht op haar tieten, meer heb ik niet nodig op dit moment om tevreden te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Dan ben je waardeloos gezelschap, aangezien ze met mij zit te wordfeuden
Blijkbaar is wordfeuden met Spezza niet bijster interessant dat je hier zit te posten.quote:
Hou het vast, voor altijd. Goedemorgen wensen laat ik dan maar achterwege, dat is overbodig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:29 schreef MNR het volgende:
Dames en heren, goedemorgen. Ik meld u: ik heb weer een belachelijk goed humeur vanmorgen. En de zon is nog niet eens helemaal op
Haha! You idiotquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hou het vast, voor altijd. Goedemorgen wensen laat ik dan maar achterwege, dat is overbodig.
Sportende damesquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! You idiot
Lekker gesport vanmorgen. Een zwaar intensieve combat gevolgd door een zwaaaaare pump. Oh man, en lachen!!
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 08:59 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Iedereen kerst overleefd?
Rip aan de nabestaanden.quote:
Ze zullen deze noot van medeleven kunnen waarderen zo veronderstel ikquote:
Weltrusten, lieve sarcastquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zullen deze noot van medeleven kunnen waarderen zo veronderstel ik
http://www.nu.nl/algemeen(...)nslagen-nigeria.html
Stoppen met roken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
Ik heb echt giga keelpijn vanmorgen (ochtend 3 op een rij).
Thee met honing drinkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
Ik heb echt giga keelpijn vanmorgen (ochtend 3 op een rij).
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.quote:
Anders had ik Jägermeister aangeradenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.
Alcohol is smaakloos.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.
So wie einen schönen Stadtquote:
Bier is bitter, wijn heeft een nare nasmaak, passoa en zo is veel te zoet, bailyes daar ga ik van over mijn nek (zo veeeeetquote:
Daar zitten zuren in die slecht zijn voor gebit, maag en lijfquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Bier is bitter, wijn heeft een nare nasmaak, passoa en zo is veel te zoet, bailyes daar ga ik van over mijn nek (zo veeeeet). Wodka, ja. Mojito ja. Maar nu, thee, thee en nog eens thee.
Neinquote:
Wat jij moet doen is Cuba bevrijdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Bier is bitter, wijn heeft een nare nasmaak, passoa en zo is veel te zoet, bailyes daar ga ik van over mijn nek (zo veeeeet). Wodka, ja. Mojito ja. Maar nu, thee, thee en nog eens thee.
Device is dus wel devies he? Heb t nog eens opgezochtquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zitten zuren in die slecht zijn voor gebit, maag en lijf
Euhm.....device is Engels voor apparaat....quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Device is dus wel devies he? Heb t nog eens opgezocht
Cuba bevrijden? Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is Cuba bevrijden
Ja, en ook voor devies!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm.....device is Engels voor apparaat....
Kun je het nog aan?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Cuba bevrijden? Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Maar goed, gaat mijn eerste keer worden naar berlijn dus we gaan het meemaken.quote:
Ik weet niet welke prutvertaalsite jij gebruikt.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Device is dus wel devies he? Heb t nog eens opgezocht
Bijzonder leuke stad, je zult je vermakenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar goed, gaat mijn eerste keer worden naar berlijn dus we gaan het meemaken.
Lijkt me leuk in elk geval.
Terug naar bed, terug naar bed??quote:
Nee, dat was met de X-mas party, die dus al lang en breed voorbij isquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha!
Je hebt met O&N je whiskeybar, toch?
Goeiemorgen Spezzaaaaaa!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke prutvertaalsite jij gebruikt.....
Dat is de vraag. Ik ga een weekendje weg maar niet in het weekend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijzonder leuke stad, je zult je vermaken
Ahhhhhh.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat was met de X-mas party, die dus al lang en breed voorbij is
Omdat er een mooie vrouw in ligt? Warm en zacht en nakend en zulks?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Terug naar bed, terug naar bed??
Maar dat is hartstikke saai!!
Waarom wil je terug naar bed?
Cuba = rum?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha!
Je hebt met O&N je whiskeybar, toch?
Aaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er een mooie vrouw in ligt? Warm en zacht en nakend en zulks?
Nou...het thema was Disney, dus iedereen was dronken.quote:
Dan moet je niet aan mij vragen. Ik heb echt geen verstand van alcoholquote:
Dat ook nog eens. Maar ik prefereer whisky, single Islay maltquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...het thema was Disney, dus iedereen was dronken.Saillant detail: iedereen was dronken.
Whud?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Soms!! Heel soms maar steeds vaker wil je iemand gewoon uit zijn of haar lijden verlossen.
Gewoon door een nekschot of in dit geval een koeien slacht pin.
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Soms!! Heel soms maar steeds vaker wil je iemand gewoon uit zijn of haar lijden verlossen.
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Met een goede sigaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Maar ik prefereer whisky, single Islay malt
Subtiel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:47 schreef Godtje het volgende:
Jij begrijpt het.quote:
Minder dan met dit:quote:
Mwa... dat ziet er nog enigszins netjes uit met de sneeuw die alles opneemt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minder dan met dit:
[ http://img227.imageshack.us/img227/8667/fargozc8.jpg (copy/paste deze link) ]
Dit is Fok!, vrienden bestaan alleen onlinequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:09 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Met astmatische vrienden is het dan helemaal feest
Net als een spijkerpistoolquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een koeien pistool laat nauwelijks sporen achter. Klein gaatje wat niet eens bloed.
Op facebook heten het vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok!, vrienden bestaan alleen online
Op teh interwebzzz voel je evenveel van astma als van Carmen Electra anaal uitwonen. Niks dus.quote:
Alleen sigaren / whisk(e)y ervaren op zeh interwebz gaat nogal lastig...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op teh interwebzzz voel je evenveel van astma als van Carmen Electra anaal uitwonen. Niks dus.
überhaupt een brilquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe bril als je kenissen vaag zijn
Daarom komt mijn Schotse collega vanavond een fles Laphroaig brengenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:24 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Alleen sigaren / whisk(e)y ervaren op zeh interwebz gaat nogal lastig...
En sigaren uit Cuba?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom komt mijn Schotse collega vanavond een fles Laphroaig brengen![]()
Nah, ze houdt niet van sigarenquote:
jij wel?quote:
Op z´n tijd, jazekerquote:
Nou moet ik zeggen dat ik er niks op tegen zou hebben haar jurk te bevlekkenquote:
haha dirty men you arequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op z´n tijd, jazeker
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik er niks op tegen zou hebben haar jurk te bevlekken![]()
Omdat ik het zelfs wel meerdere malen wil doen?quote:
Ja wist je dat Barbus eigenlijk meerdere personen isquote:
Nee, je bent gewoon heeeeeel mannelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik het zelfs wel meerdere malen wil doen?![]()
![]()
Wie, wij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wist je dat Barbus eigenlijk meerdere personen is
*grunt*quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon heeeeeel mannelijk.
Ja julliequote:
Maar ik ben heul charmant ende vriendelijk en zulksquote:
Dan zal het wel van korte duur zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben heul charmant ende vriendelijk en zulks
quote:
Wat heb je leuk haar, Godt!quote:
Jij mag mijn jurkje ook wel komen bevlekken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik er niks op tegen zou hebben haar jurk te bevlekken![]()
Avec plaisír, je tetters ook?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij mag mijn jurkje ook wel komen bevlekken hoor
Alles! Kom maar opquote:
Nomm nomm nomm!quote:
Weet je hoe lekker het is om daar tussen te zitten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Dat zijn wel een paar beste tetters
Met een glas rode wijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker het is om daar tussen te zitten?
Neen.quote:
Geld natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
De vraag is wat Tally het liefst tussen haar tetters heeft natuurlijk.
Blikbierquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
Hadden we nu de gulden nog maar gehad. Had ik een dubbelzinnige opmerking over eem vuurtoren kunnen maken.quote:
Dat was heel erg eurotisch geweestquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden we nu de gulden nog maar gehad. Had ik een dubbelzinnige opmerking over eem vuurtoren kunnen maken.
Gevat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was heel erg eurotisch geweest.
Cool, die wil ik wel aan mn meisje cadeau doen. Waar te krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
die gozer kijkt net zo zielig als de hond
Mannenpap!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Ow, als een vrouw het zegt is het in enen wel leuk.quote:
Selectief, mijn gevoel voor humor is hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, als een vrouw het zegt is het in enen wel leuk.
Zolang ik maar lekker over je tetters mag spritzenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:50 schreef Tally het volgende:
Ach ik wil ook best zaad of sperma zeggen hoorMaakt mij niets uit.
Juich niet te vroeg; drie bandleden gaan weg, maar die jankzak Dinand gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
http://www.concertnieuws.com/2011/12/27/kane-gaat-uit-elkaar/
Is er een god!!!.
.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang ik maar lekker over je tetters mag spritzen![]()
![]()
Kut kut kutquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg; drie bandleden gaan weg, maar die jankzak Dinand gaat gewoon door.
Jammerquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg; drie bandleden gaan weg, maar die jankzak Dinand gaat gewoon door.
Ook aannemelijk, er is een god en hij heeft een hekel aan jou.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut kut kut![]()
Maar 1 opluchting, er is iig geen god.
Ach, als dit zijn enige wraak is, ik ben iig geen filipino danquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook aannemelijk, er is een god en hij heeft een hekel aan jou.
Gaar, maar goedquote:
Helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist niet dat het nog bestond, Kane
Teveel gegeten, teveel gezopen, leuke caudeautjes gehad. Dus ja, het waren goede dagenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
goede dagen gehad dus?
ja erg goed wel
Gelukkig kennen ze het hier op Malta niet.quote:
Dat klinkt allemaal erg goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Barbusse het volgende:
Teveel gegeten, teveel gezopen, leuke caudeautjes gehad. Dus ja, het waren goede dagen![]()
Jij dus ook leuke kerst gehad?
Maar wel oor terreur als Justin Bieberquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig kennen ze het hier op Malta niet.
CoD MW3 is eindelijk gearriveerd, geserveerd door lekker ding in lingeriequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal erg goed
Verrassend genoeg wel ja
Helaaschquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel oor terreur als Justin Bieber
Ziek, verkouden, onderweg naar griep.quote:
Owja inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CoD MW3 is eindelijk gearriveerd, geserveerd door lekker ding in lingerie![]()
Verrassend? Hoezo dat?
Klinkt goed op de griep naquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ziek, verkouden, onderweg naar griep.
Zo gelachen, eerste kerstdag. Tweede kerstdag was KEI-gezellig.
Jij?
Mooi!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja inderdaaden waarmee ben je eerst gaan spelen?
Meestal is mijn kerst kut, gewoon omdat ik er niets mee heb. En nu was er ook nog een crematie en alles vooraf dus het is altijd even afwachten. Maar uiteindelijk had ik een enorm volle agenda, veel mensen gezien/gesproken/gedanst/gedronken, gewoon leuk zeg maar. En natuurlijk tijd met date doorgebracht. Dus al met al leuk
Liep net even naar buiten om hoestdrank te halen... viel ik bijna omquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed op de griep na
zie hierboven
MW3 ging pas gisteravond voor het eerst aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja inderdaaden waarmee ben je eerst gaan spelen?
Meestal is mijn kerst kut, gewoon omdat ik er niets mee heb. En nu was er ook nog een crematie en alles vooraf dus het is altijd even afwachten. Maar uiteindelijk had ik een enorm volle agenda, veel mensen gezien/gesproken/gedanst/gedronken, gewoon leuk zeg maar. En natuurlijk tijd met date doorgebracht. Dus al met al leuk
maar dergelijke zaken staan natuurlijk los van de kerstquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MW3 ging pas gisteravond voor het eerst aan![]()
Ach soo...ik ben zelf ook niet zo´n grote kerstfan hoor, maar toch vind ik het samen lekker dineren en zo wel leuk.
Omvallen is niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef MNR het volgende:
Liep net even naar buiten om hoestdrank te halen... viel ik bijna om
Gezellig om je even te spotten hier
True. Life is goodquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dergelijke zaken staan natuurlijk los van de kerstGoed om te horen dat je het leuk hebt gehad, maarja met dinnetje is dat natuurlijk niet zo moeilijk.
Dinnetje ligt nog naakt in zijn bed.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dergelijke zaken staan natuurlijk los van de kerstGoed om te horen dat je het leuk hebt gehad, maarja met dinnetje is dat natuurlijk niet zo moeilijk.
uit bed komen was voor ons ook niet altijd makkelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Dinnetje ligt nog naakt in zijn bed.....
Muhaha. Jij enorme sekspretletter!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uit bed komen was voor ons ook niet altijd makkelijk
Ik mag toch hopen dat ze ondertussen toch wel is opgestaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Dinnetje ligt nog naakt in zijn bed.....
Uh-huhquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alleen om de seks hoor!![]()
Ook gewoon lekker liggen
Jum, jum, jumquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alleen om de seks hoor!![]()
Ook gewoon lekker liggen
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze ondertussen toch wel is opgestaan
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo af en toe moet ie effe liggen he ..
Nou ja, het is koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef Mister1977 het volgende:
En? Hoe staat het er hier allemaal voor?
En werkt dat lekker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik moest af en toe gewoon werken.. naakt op de bank met de laptop
Stond de verwarming zo hoog?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik moest af en toe gewoon werken.. naakt op de bank met de laptop
Hoe komt dat? Bij jou staat de verwarming juist te laag?quote:
Ik voel me niet lekker. Nee, ik zit zelfs met een fleece dekentje om me heen zelfs. Lekker warm. Maar zodra ik die deken loslaat...... brrrrrr.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Bij jou staat de verwarming juist te laag?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
needekentje maar omgeslagen en daarna onder een warme douche gestapt
Ohnomm nomm nommquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe.
Ja, en bij thuiskomst in haar ochtendjas op de bank, met niets eronder aan.
O jee, ziekjes? Ik ben ook ziek geweest. Nu nog steeds niet helemaal hersteld.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik voel me niet lekker. Nee, ik zit zelfs met een fleece dekentje om me heen zelfs. Lekker warm. Maar zodra ik die deken loslaat...... brrrrrr.
Douchen is sowieso altijd heerlijk om te doen. Dat lekkere warme water, alles op temperatuur, dan de heerlijk ruikende shampoo, de douchegel......... Een prima stukje me-time!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Lekker.
Ik douche altijd te lang warm.
Heerlijk ruikend en geurend naar haar (of jouw) favoriete bodylotion. Supergladde benen..quote:
I can always ask her....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Heerlijk ruikend en geurend naar haar (of jouw) favoriete bodylotion. Supergladde benen..
Maar ja, ik acht de kans niet zo heel groot
Ow....? Interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
Maar MNR ik ben hem echt leuk gaan vinden![]()
![]()
ja ik schrok er ook vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow....? Interessante ontwikkeling.
En wat vind je dan zo leuk aan hem?
Jij ook, hoi Engelquote:
Hey -Engel-quote:
Oeh, dat is wel heel veel voor 1 man he?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja ik schrok er ook van
Gewoon hoe ie is, hijs knap, grappig, lief, sexy, teder, slim, stoer etc etc
Cue_ ist von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestelltquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja ik schrok er ook van
Gewoon hoe ie is, hijs knap, grappig, lief, sexy, teder, slim, stoer etc etc
jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel veel voor 1 man he?
Je voelt je dus goed tot hem aangetrokken. Nou, good for you!
Duitsquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_ ist von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cue_ ist von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt
Nou mooi!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jatnx
![]()
effe wennen nog, maar wel leuk
L'amour fait beaucoup, mais l'argent fait tout.quote:
Net zo lelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L'amour fait beaucoup, mais l'argent fait tout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |