abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23002823
Ik ga in december vliegen met Iberia. Ik heb er nog nooit meegevlogen, maar elke luchtvaartmaatschappij heeft weleens te maken met ontevreden reizigers.

Vaak verwachten mensen op een vliegtuig ook dat ze worden behandeld als de Paus, groot deel van de klachten komt daardoor. Ik lees namelijk veel op Turbulentie en wat je daar af en toe leest, echt gezeik om niks.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23037638
ik ben met Iberia naar midden amerika gevlogen. ging goed! je moest wel om water gaan vragen.... maar dat was het wel. het eten was goed. ooh nee! dat was AirFrance. *FLY AirFrance!* gooooooed eten. goede service. luxe in economy! (eigen computer spelletjes en alles! maar nu raak ik off topic.... )
Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_23040012
Als je op Chili vliegt moet je zowiezo met LAN vliegen, want dan krijg je pas echte service

Ik heb toch al een aantal keren met Iberia gevlogen en ik heb geen klachten. De service is goed en je kan standaard voor 75$ je ticket omboeken(of voor niks als je een aardige beamte hebt)

KLM doet het niet bij mij al heb ik wel het voordeel dat ik vaak business class kan vliegen vanwege een frequentFlyerMile card van mijn broer.

P.S. Ik heb ook een retourtje Malaga-Amsterdam voor 179¤, zo goedkoop heb ik nog nooit gevlogen al moet ik wel overstappen op Barajas.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 november 2004 @ 19:51:12 #254
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23057642
Ik vlieg met KLM
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23057909
Daar mag je gelukkig mee zijn

Yipie Yee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23058097
quote:
Op woensdag 3 november 2004 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je op Chili vliegt moet je zowiezo met LAN vliegen, want dan krijg je pas echte service

Ik heb toch al een aantal keren met Iberia gevlogen en ik heb geen klachten. De service is goed en je kan standaard voor 75$ je ticket omboeken(of voor niks als je een aardige beamte hebt)

KLM doet het niet bij mij al heb ik wel het voordeel dat ik vaak business class kan vliegen vanwege een frequentFlyerMile card van mijn broer.

P.S. Ik heb ook een retourtje Malaga-Amsterdam voor 179¤, zo goedkoop heb ik nog nooit gevlogen al moet ik wel overstappen op Barajas.
LAN Chile was niet te boeken voor de data die ik wilde helaas, LAN Peru heeft wat probleempjes waardoor je die lui beter niet kunt boeken.

Ik heb alles gelezen op Turbulentie en de meeste mensen zeiken maar wat om niks. Ok, sommige hebben terechte klachten, anderen zijn aan het muggeziften. Je kan geen drie maaltijden verwachten als je van Amsterdam naar Madrid vliegt en net een paar uurtjes in het vliegtuig zit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 4 november 2004 @ 19:15:09 #257
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23081103
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:29 schreef paricos het volgende:Maatschappij: Air Burkina
Vliegtuig: F28
Traject: Abidjan - Ouagadougou
Bediening: ?
Catering: ?
entertainment : een cassettebandje met het lied "Vluchten kan niet meer" wat gespeeld werd voor het opstijgen. Ik heb me laten vertellen dat dit was ingeprogrammeerd door nederlandse onderhoudsmonteurs.
algehele indruk: bijna de helft van de stoelen was kapot en kon niet gebruikt worden
Zou je nog een keer met hen vliegen? Als het even kan niet (de vlucht verliep trouwens probleemloos)
hahaha LOL, dat is wel lachen zeg! fokker 28's zijn wel redelijk betrouwbaar, ook zonder onderhoud gelukkig..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23182411
Ik zag vandaag een advertentie in de krant van een Spaanse prijsstunter. Voor 269 naar NY, voor 449 naar Lima, etc...
pi_23185237
Delta Airlines.
Vond het wel goede service. (ben niet zo veeleisend ). Ben er wel tevreden over.
Ook al waren de dames wat ouder, en liet ze apelsap over me heen vallen. Gebeurt overal, alleen moet dat weer bij mij gebeuren.
pi_23185667
Even een vraagje:

Heeft iemand wel eens gevlogen met een MD-11 van KLM (naar Vancouver bijvoorbeeld)?? Ik vroeg me af hoe de in-flight entertainment is geregeld, heeft iedereen een eigen scherm?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:50:02 #261
94688 EagleJ
United will stand!
pi_23187716
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Even een vraagje:

Heeft iemand wel eens gevlogen met een MD-11 van KLM (naar Vancouver bijvoorbeeld)?? Ik vroeg me af hoe de in-flight entertainment is geregeld, heeft iedereen een eigen scherm?
Deze foto is in-flight genomen op het traject A'dam - Vancouver, en zo te zien heb je geen eigen tv-schermpje:

(klik voor een grotere foto)
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_23189206
Heb 2 weken terug gevlogen met Qatar Airways, één van de drie maatschappijen met een 5sterren beoordeling, en het was fantastisch. Tussen Doha en Londen iedereen een scherm in de stoel voorzich met keuze uit veel flims waaronder Shrek2, Day after Tomorrow en nog meer nieuwe films. Het eten was heel veel en heel erg goed. Owja de stewardessen waren allemaal jong en erg , je weet wel.
pi_23189294
Wat voor stewardessen hebben ze bij Qatar Airways? Lekkere Moslima's?
pi_23189752
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat voor stewardessen hebben ze bij Qatar Airways? Lekkere Moslima's?
Nope, ze hebben personeel met in totaal 53 verschillende nationaliteiten. Dus van alles wat.
pi_23329301
Even een schopje..
Denk er ook over om bij ze te boeken.
Heeft er nog iemand ervaringen, positief of negatief?
pi_23330339
Dit topic gaat gemerged worden met het centrale ervaringen topic, dus graag daar verder.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23430252
Dan nog maar even een vluchtverslagje:

RyanAir; Eindhoven - Rome Ciampino;

Boeing 737

prijs retour incl. tax: 68 euro

Vertraging: geen, beide richtingen 20 minuten te vroeg.

Stoelen: voldoende beenruimte voor iemand van 1m90 voor deze vlucht (alleen het tafeltje kan je niet neerklappen) Meer beenruimte in ieder geval als BasiqAir of KLM.

Service en maaltijden: natuurlijk niet inbegrepen, maar het wordt steeds leuker aan boord bij RyanAir. Eerst was er alleen nog maar 2x het eten en drinken en 1x "taxfree'' verkoop. Nu hebben ze daar nog een rondje taxfree aan toegevoegd en 2x komen ze langs met krasloten. Alsof dat nog niet genoeg is komen ze dan ook nog 2x op de intercom voor de RyanAir belkaarten waarmee je goedkoop naar huis zou kunnen bellen. En de hoofdsteundoekjes zijn tegenwoordig ook gesponsord: in dit geval door Mars. Ik verheug me al op het in-flight gokken en de portable dvd-spelers.

De captain alleen op de terugweg gehoord met wat vluchtinfo en om de passagiers even te wijzen op de Mont Blanc. Op de heenweg bleef het stil, ook na de wat harde landing in Rome.

Over de vliegvelden:
Eindhoven is echt een paar containers in een weiland. Bij vertrek is er nog een restaurant en een panoramaterras. Bij aankomst kom je in een ander deel van het gebouw aan, waar je nog redelijk lang (25-20min., nog altijd veel sneller dan Schiphol) op je bagage moet wachten.

De busverbinding heen (op donderdag) was met de nieuwe Phileasbus in 20 minuten, terug (op zondag) moesten de passagiers van deze vlucht en een vlucht uit Istanbul allemaal in een normaal formaat bus, wat tot aan de parkeerplaats nogal proppen is. Maar 25 minuten later sta je al weer op het Eindhovense NS-station.
Eindhoven is overigens ook een militair vliegveld; zodoende kwamen een paar F16 straaljagers een paar keer even laag over de baan vliegen voordat we vertrokken...

Rome Ciampino is een klein en eenvoudig vliegveld, waar je wel met de bus over het platform moet om bij de terminal of het vliegtuig te komen. Er zijn enkele café's enwinkeltjes met de gebruikelijke artikelen (drank, tijdschriften, souvenirs etc.) Voornamelijk RyanAir en Easyjet vliegen hier. Je kan met de bus voor 1 euro naar het metrostation Agnanini en van daar voor 1 euro naar de binnenstad van Rome. (neem dus niet de bus naar het treinstation voor 2,5 euro en dan de trein).

Conclusie: wil je goedkoop, snel en simpel naar Rome, dan maak je met RyanAir vanaf Eindhoven een goede keuze.
... en vier daagjes Rome in de Hollandse Herfst doet een mens goed
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:02:09 #268
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23902143
HLX hapag Llolyd

Wie heeft er ervaring met deze maatschapij??

ik wil in januari naar salzburg vliegen bij hun kan vanaf keulen naar salzburg voor 39 euro vliegen + 5 euro toeslag.

www.hlx.com voor hun website
Made love to an Angel, but her wings are in the way
  maandag 10 januari 2005 @ 21:18:03 #269
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_24506984
Even een vraag over Virgin Express: hoe zit het met de beenruimte daar? Ik ben zelf aardig lang en heb geen extra beenruimte 'besteld'. Moet ik me nu zorgen maken of ik wel heelhuids aankom, of valt dat allemaal wel mee??
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  maandag 10 januari 2005 @ 21:29:46 #270
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_24507137
ik vond virgin express tegen vallen zelfs met mijn 1.62. Je kan via de website extra ruimte bijboeken
pi_24507346
En Meridiana? Iemand daar ervaring mee?
pi_24507504
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:18 schreef Boeman het volgende:
Even een vraag over Virgin Express: hoe zit het met de beenruimte daar? Ik ben zelf aardig lang en heb geen extra beenruimte 'besteld'. Moet ik me nu zorgen maken of ik wel heelhuids aankom, of valt dat allemaal wel mee??
ben zelf 1m90 en vond het geen probleem van Brussel naar Barcelona op rij 5 van een Boeing 737-300 aan de raamzijde. Wel het voordeel dat de stoelen naast, voor en achter me vrij waren.

Vraag anders bij checkin om een stoel aan het gangpad en vooraan in het vliegtuig. Voor de rest gewoon zelf een muziekje en wat te eten en te drinken meenemen en de vlucht is voorbij voordat je het weet.

en over je andere vraag; het menu staat hier: http://www.virginexpress.com/downloads/Inflight0412.pdf
pi_24507719
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:43 schreef k_man het volgende:
En Meridiana? Iemand daar ervaring mee?
een wonder dat die nog bestaan... zouden samengaan met Volare, dat failliet ging en ook de aansluiting bij de HLX groep is nog niet gelukt... ook niet echt low-cost meer zoals ze bij de introductie waren.

wel leuke vliegtuigen, wellicht nu vervangen door een A319

geen ervaringen mee, maar toch veel plezier in Florence
pi_24508490
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:50 schreef EagleJ het volgende:

[..]

Deze foto is in-flight genomen op het traject A'dam - Vancouver, en zo te zien heb je geen eigen tv-schermpje:
[[url=http://photos.airliners.net/small/1/5/6/612651.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor een grotere foto)
Heb je intercontinentaal gevlogen met KLM? Ik zet er namelijk over te denken om met KLM naar Lima te vliegen.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:18:01 #275
94688 EagleJ
United will stand!
pi_24514254
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je intercontinentaal gevlogen met KLM? Ik zet er namelijk over te denken om met KLM naar Lima te vliegen.
Ik heb wel intercontinentaal gevlogen met de KLM, maar dat waren twee vluchten van ruim 3 uur in een Boeing 737-300 (Amsterdam - Tripoli v.v.), dus niet echt ultralange trajecten...

Maar over de service ben ik bij de KLM nooit echt ontevreden geweest, en ook van anderen hoor ik dat de service best goed is.
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')