Wie praat over intensief fouilleren dan? Het gaat om enige vormen van controle, metaaldetector is al voldoende.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:55 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee ik vind het walgelijk gedrag. Een beetje scoren over de rug van de supporters. Als je 50.000 man intensief moet fouilleren ben je dagen bezig en dat wordt ook in geen enkel groot stadion ter wereld gedaan.
En wat nou als het om een CL wedstrijd gaat? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, er zijn al meerdere voorbeelden gegeven hoe je dat kan verbeteren. 6 uur voor de wedstrijd aanwezig zijn, zo kan iedereen goed gecontroleerd worden. Gebruik maken van DNA test zodat je fraude kan voorkomen.
Dit zou mogelijk moeten zijn, maar heb er ook wel vertrouwen in dat ze dat gaan doen.
Zorgen dat ze in eigen land worden gecontroleerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef J2T het volgende:
[..]
En wat nou als het om een CL wedstrijd gaat? Onmogelijk.
Maar heb je het nou over alle supporters? Want 6 uur aanwezig zijn voor een wedstrijd is onmogelijk voor mensen die een baan hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zorgen dat ze in eigen land worden gecontroleerd.
Want een metaaldetector had hem ervan weerhouden het veld op te rennen? Misschien moeten we ze anders achter de doelen plaatsen, zodat je er doorheen moet rennen als je het veld op wilt om de keeper te schoppen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie praat over intensief fouilleren dan? Het gaat om enige vormen van controle, metaaldetector is al voldoende.
Ik ben een beetje aan het trollen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar heb je het nou over alle supporters? Want 6 uur aanwezig zijn voor een wedstrijd is onmogelijk voor mensen die een baan hebben.
Het was om te voorkomen dat je Kalasjnikov naar binnen kan smokkelen, daar reageerde ik opquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Want een metaaldetector had hem ervan weerhouden het veld op te rennen? Misschien moeten we ze anders achter de doelen plaatsen, zodat je er doorheen moet rennen als je het veld op wilt om de keeper te schoppen.
Ahh op die manier. Ik moet zeggen dat ik altijd wel gefouilleerd word als ik naar binnen gaquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was om te voorkomen dat je Kalasjnikov naar binnen kan smokkelen, daar reageerde ik op
Yup is overal zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ahh op die manier. Ik moet zeggen dat ik altijd wel gefouilleerd wordt als ik naar binnen gaMaar verbaas me wel over de laksheid waarmee er word gecontroleerd over het algemeen. Maar is dat niet bij alle clubs zo?
Bij Excelsior niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ahh op die manier. Ik moet zeggen dat ik altijd wel gefouilleerd wordt als ik naar binnen gaMaar verbaas me wel over de laksheid waarmee er word gecontroleerd over het algemeen. Maar is dat niet bij alle clubs zo?
Met al dat gedoe zou ik ook niet meer in Amsterdam willen wonen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
tickets naar manchester geboekt
Amsterdam over tukkerland anydayquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met al dat gedoe zou ik ook niet meer in Amsterdam willen wonen.
Duitsland > Amsterdam.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Amsterdam over tukkerland anyday
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Waar blijft de eerste Kabouter Wesley crossover nou?
Ik had hem daar beter op kunnen wijzen dan dat ding opnieuw posten ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacieden lijden aan korsakov. Dat is alweer de derde keer dat ik dat stripje zie (Laatste keer was pagina 2)
Dank u.quote:
Nee, dit is veel beter.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had hem daar beter op kunnen wijzen dan dat ding opnieuw posten ook.
Cruijff zit in barcelona toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jezus is koning van de (ajax)joden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Al die haat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef Oidipous het volgende:
Hij was allang bekend bij jullie.Beste shop tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach jongen toch, verveel je je?
Zit daar die 8-2 bijquote:
OMFG LOLZZZ!! xD xD xP!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
lol, nieuwe shirt in fanshop van AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Rickazio het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_van_w_gevlucht.html
mensen die onderduiken... doet me ergens aan denken
Ons ook. Helaas geen leuke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Rickazio het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_van_w_gevlucht.html
mensen die onderduiken... doet me ergens aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |