Welke bestanden heb je alleen op je tablet staan dan? Alles wat daarop staat is überhaupt al een backup van wat je op je computer hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is wel ideaal om een back-up van je bestanden te maken.
Uiteraard. Ze zullen de 1e zijn die dat soort zaken door zullen pushen.quote:
Het is een goed argument. Maar ik ga ervan uit dat jij Linux gebruikt aangezien Microsoft SOPA net zo hard steunt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zullen de 1e zijn die dat soort zaken door zullen pushen.
Ubuntu FTW!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is een goed argument. Maar ik ga ervan uit dat jij Linux gebruikt aangezien Microsoft SOPA net zo hard steunt.
Koppelverkoop is alleen verboden voor monopolisten. Maar aangezien ze juist marktaandeel aan het verliezen zijn en sowieso minder marktaandeel dan Android hebben, zijn die regels niet van toepassing.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is gewoon koppelverkoop. Was dat niet verboden?
Een computer? Veel mensen kunnen prima met alleen een tablet toe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welke bestanden heb je alleen op je tablet staan dan? Alles wat daarop staat is überhaupt al een backup van wat je op je computer hebt.
Mijn eerste pc had een harde schijf van 40MBquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
Mja, 5 gig rest betalen, niet voor mij
Is dat zo? Ik dacht dat je eerst met iTunes moet syncen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En je hebt ook geen computer nodig als je een iPad hebt, toch? Werkt uit de doos...
Mijn eerste PC had 2x 5,25 inch met 360Kb opslagquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn eerste pc had een harde schijf van 40MB
Hmm? Dat zou dom zijn? Een Android toestel kan je zonder PC prima gebruiksklaar maken en de back-up maak je op een sdcard of een usbstick.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat je eerst met iTunes miet syncen.
Wat een nonsensquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Plus dat alleen je bij Apple gekochte content niet meetelt. Dus als jij je eigen ergens anders gekochte muziek of films erop gooit, gaat dat van je opslag af.
sinds ios 5 niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat je eerst met iTunes moet syncen.
Mooi. En je hebt natuurlijk ook geen apparaten of producten van Siemens, Adobe of Dell? Allemaal voorstanders van SOPA.quote:
Misschien dat het nu met iOS 5 is veranderd, maar tot een paar maanden geleden werkte elk apparaat dat iOS draait alleen nadat 'ie was gesynct met iTunes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Dat zou dom zijn? Een Android toestel kan je zonder PC prima gebruiksklaar maken en de back-up maak je op een sdcard of een usbstick.
Onzin, Apple is zwaar backer van BSA, en daarmee dus voor SOPA, check your facts.quote:
quote:
quote:The following list is every single member of the Business Software Alliance. Each of them is complicit in supporting SOPA unless they publicly distance themselves from the BSA on the issue. As the companies are, presumably, dues paying members of the BSA, they are financially supporting the enaction of SOPA.
•Adobe
•Apple
•Autodesk
•AVEVA
•AVG
•Bentley Systems
•CA
•Cadence Design Systems
•CNC Software – Mastercam
•Compuware
•Corel
•Dassault Systèmes SolidWorks Corporation
•Dell
•Intel
•Intuit
•Kaspersky
•McAfee
•Microsoft
•Minitab
•Progress Software
•PTC
•Quark
•Quest
•Rosetta Stone
•Siemens PLM Software, Inc.
•Sybase
•Symantec
•TechSmith
•The MathWorks
Check jij je facts. BSA steunt de SOPA niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onzin, Apple is zwaar backer van BSA, en daarmee dus voor SOPA, check your facts.
De reden dat apple geen flash ondersteunde was een persoonlijke ruzie (de zoveelste) tussen Jobs en Adobe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef raptorix het volgende:
Niet zo vreemd, apple vraagt in verhouding enorme bedragen voor een smartphone, bijna dubbele voor zelfde specs als goede Android modellen, om nog maar niet te spreken van het facistische beleid van Apple, wie wil nu een bedrijf steunen dat bijvoorbeeld bedrijfen uit iTunes knalt omdat ze wat onwelvallends over Steve Jobs hebben geschreven.![]()
![]()
![]()
Niet openlijk, ze steunen echter wel de BSA financiëel dus je kan moeilijk zeggen dat ze neutraal in deze kwestie staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:11 schreef TimCook het volgende:
[..]
Check jij je facts. BSA steunt de SOPA niet.
"Nee, dat van die prestaties zou best kunnen kloppen, misschien was de Apple was niet snel genoeg om Flash te draaien."quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De reden dat apple geen flash ondersteunde was een persoonlijke ruzie (de zoveelste) tussen Jobs en Adobe.
Dan gaan de apple fanboys dat rechtlullen met verzonnen onzin over prestaties![]()
Ja mijn 1e gemotoriseerde vervoersmiddel 1 2-takt cilinder. Dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn eerste pc had een harde schijf van 40MB
Tot nu moest je een iPhone via een computer activeren. Ook al zo iets achterlijks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Dat zou dom zijn? Een Android toestel kan je zonder PC prima gebruiksklaar maken en de back-up maak je op een sdcard of een usbstick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |