Jij zit het ene topic na het andere vol frustratie over apple te posten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus jij bent geen echte man?
En jij in elk topic je geliefde apple te verdedigen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zit het ene topic na het andere vol frustratie over apple te posten.
Android slaat ook alles op. Google is net zo'n Big Brother als Apple in dat opzicht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple knows whats best for it's users.
[ afbeelding ]
Neuh, ik zit jou te stangen, apple interesseert me weinig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij in elk topic je geliefde apple te verdedigen.
En chago te doen, dat ook dan.
Je hebt me iig overgehaald een iPhone te halen. Ik zat nog te twijfelen maar nu besef ik dat ik zo min mogelijk spullen wil hebben die me aan jou doen denken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij in elk topic je geliefde apple te verdedigen.
En chago te doen, dat ook dan.
Ik vind jou ook een grappige jongen. Een jongen dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef TimCook het volgende:
Hofstadt is wel een grappige jongen. Ik moest wel lachen om zijn "echte mannen" opmerking. Hij is echt boos op Apple en Apple gebruikers. Maar wel jammer dat hij nauwelijks serieus kan reageren.
Apple gebruikers, ik ken ze van me werk, te dom om te poepen, alles waar ze ook maar iets moeten doen om iets werkend te krijgen hebben ze de service desk voor nodigquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef TimCook het volgende:
Hofstadt is wel een grappige jongen. Ik moest wel lachen om zijn "echte mannen" opmerking. Hij is echt boos op Apple en Apple gebruikers. Maar wel jammer dat hij nauwelijks serieus kan reageren.
Verbeterdquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
gebruikers, ik ken ze van me werk, te dom om te poepen, alles waar ze ook maar iets moeten doen om iets werkend te krijgen hebben ze de service desk voor nodig![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:37 schreef TC03 het volgende:
Laten we het topic even van een conclusie voorzien.
[ afbeelding ]
Dus nee, geen verval, en Die_Hofstadtgruppe heeft geen idee waar hij over praat.
Dat rode lijntje gaat hard naar benedenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat rode lijntje ligt ver achteropquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dat rode lijntje gaat hard naar beneden
Als je wist waar je het over hebt zie je apples aandeel van de markt nog steeds groeit, en dat je alle fabrikanten van Android toestellen op 1 hoop gooit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want een echte man bijt door de zure appel van inconsistente interfaces heen ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een grappige jongen. Een jongen dus.
Geen man.
Op watquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat rode lijntje ligt ver achterop
Dan had je dat moeten zeggen, maar in welke wereld is een stijging van bijna 100% 'verval'? Dat heb je mij nog steeds niet uitgelegd. Geef gewoon eens toe dat je het mis had.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is toch geen 'verval'? Dat is eerder op RIM van toepassing.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple en google winnaars van de smartfonemarkt, Nokia, RIM, Microsoft grote verliezers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef sp3c het volgende:
RIM verliest flink aandeel zou hier beter van toepassing zijn want daar lijkt google zijn winst te halen
Sinds wanneer is een bedrijf in verval als het geen monopoliepositie weet te bemachtigen? Apple verkoopt een hoop producten, heeft een gezonde omzet- en winstgroei elk kwartaal, wat wil je nou nog meer?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ten eerste daalt het rode lijntje niet, ten tweede is het rode lijntje niet zo relevant aangezien Apple niet de gehele markt bedient (in tegenstelling tot Android), dus het Android-lijntje en Apple-lijntje vergelijken slaat nergens op. Duidelijk dat jij nooit een wetenschappelijk instituut van binnen hebt gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toont alleen maar aan dat Apple aandacht heeft voor detail en dat dat bij Android zeer zeker niet het geval is. Die details zijn juist zo prettig, zelfs de kleinste dingetjes werken goed in iOS.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef raptorix het volgende:
TimCook is echt een kanker faalaap die in de war raakt van elk logo wat niet voldoet aan de gulden sneden, 60 jaar terug zal hij waarschijnlijk met een stijve snikkel in een NSB tenue hebben rondgelopen, want uniformiteit is natuurlijk macht, stel je voor dat het icoontje van sluiten afwijkt van ze wereld beeld.![]()
![]()
![]()
Tim is ook zo een persoon dat door ze vrouw met een voorbind dildo in ze reet word geneukt, zolang ie maar Apple wit is![]()
![]()
Android natuurlijk. Dat wist je zelf natuurlijk ook al FB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |