SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 23-12-2011 19:05:04 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jawel.quote:
Heel langquote:
Er komt zo een vent een raampje zetten en daar moet ik op wachtenquote:
Waar is die Vaseline dan voor?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er komt zo een vent een raampje zetten en daar moet ik op wachten
Jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar is die Vaseline dan voor?
Smakelijk, ik ga beneden chillenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijd voor melk met tosti's goddelijk gewoon
Have funquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga beneden chillen
Dat zei DJquote:
Held.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:32 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]![]()
Even mijn biertje opdrinken en dan gaan we
Ik had gisteren op een gegeven moment echt gewoon hoofdpijn van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had gisteren op een gegeven moment echt gewoon hoofdpijn van het lachen
Ja ze zal wel staan in de treinquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Had je toch maar Vaseline moeten gebruiken.
Ja voor mij.quote:
goed bezig butsersquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja en dat je pas dingen van de grond moet rapen als het echt de moeite waard is. Vannacht liet ik muntjes vallen, dus ik proberen om op te pakken, val ik om. Werd me net verteld, was het zelf vergeten.
quote:
Nooit, jatten is tegen de wet in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
TT.Alsof barrie niet vaker jassen jat.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nooit, jatten is tegen de wet in.
Zegt iemand die rijdt onder invloed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt door jouw criminele gedrag.
Door een lege polder dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zegt iemand die rijdt onder invloed.
Knap dat je van de stad ineens in de polder staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Door een lege polder dus dat telt niet.
Drugs dealen jeweet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef BarrieButsers het volgende:
KK gaat zuipen bij de Helftheuvel
Wil je hebben? Betalen in natura is mogelijk.quote:
Oke, dan kook ik wel wat te eten voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wil je hebben? Betalen in natura is mogelijk.
Go make me a sandwich!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, dan kook ik wel wat te eten voor je.
Ik hou wel van rosbief, oh wacht, je bent tuxx niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, dan kook ik wel wat te eten voor je.
Sorry man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hou wel van rosbief, oh wacht, je bent tuxx niet.
Dat is wel gemakkelijk.quote:
Nee, ze is een kloon van tuxx.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hou wel van rosbief, oh wacht, je bent tuxx niet.
Ach, zijn we dat niet allemaal?quote:
Als je tuxxx bent, is dat reloggen nog wel de minste van je zorgen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar dat betekend dus dat ik tuxxx ben. Maar jij ook. Dus doe ik reloggen zonder het te weten![]()
Maar dan moet jij (of moet ik zeggen ik) je ook zorgen maken!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je tuxxx bent, is dat reloggen nog wel de minste van je zorgen volgens mij.
En dan hebben we MPD, aangezien we met onzelf aan het praten zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar nu eb j
[..]
Maar dan moet jij (of moet ik zeggen ik) je ook zorgen maken!
Ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef DeJori het volgende:
Barrie, besef je je dat we dus gisteren alleen bij terminus zaten?
Iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je tuxxx bent, is dat reloggen nog wel de minste van je zorgen volgens mij.
Jij bent in deze theorie ook een tuxxx. Dan was die ene avond slechts mastrubatie.quote:
Jij maakt het nog erger dan het al isquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
mijn theorie: De hele wereld is Tuxxx, er is geen fysieke vorm van Tuxxx. Wij allen vormen samen een ST.
Ja ik geloofde het echt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
Even heel snel voordat ik weer weg ga:
Oh. my. god. DeJori, ik heb me kei hard in moeten houden om niet helemaal stuk te gaan vanochtend. Ik zat gewoon naast bdh toen jij hem belde. Holy shit zeg, geloofde je dat verhaal echt? xD_!
quote:
Ik vond het al vreemd. Boobtown is normaal gesproken niet de eerste afslagquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
Even heel snel voordat ik weer weg ga:
Oh. my. god. DeJori, ik heb me kei hard in moeten houden om niet helemaal stuk te gaan vanochtend. Ik zat gewoon naast bdh toen jij hem belde. Holy shit zeg, geloofde je dat verhaal echt? xD_!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef DeJori het volgende:
Nu kan ik in ieder geval gewoon mijn rijmpje van gisteren hier neerzetten:
Eens smeerde
bijdehand mevrouw Praline
in met een tube
vaseline
vul de puntjes zelf maar in.
Ik kan het je niet eens kwalijk nemen. Ten eerste had ik het verdiend, en ten tweede speelde je het erg goed vanochtendquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei toch dat ik je terug zou pakken?
Echt dude, de high five (van mr en mij) die na dit verhaal volgde was episch.
quote:
Ja mr was ook goed aan het lachenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan het je niet eens kwalijk nemen. Ten eerste had ik het verdiend, en ten tweede speelde je het erg goed vanochtend
Maar er is dus nog hoop voor jullie relatie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja mr was ook goed aan het lachen
Ja, maar niet zoals jij bedoeltquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar er is dus nog hoop voor jullie relatie?
Geintje tussen mij, mr en joriquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |