Mooi lijstje, maar kan meer bij als je gaat hardlopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge
Heel veel plezier MarMar
Zit klaar in hardloopkleding maar eerst moet O even zakken.
O: boterham kaas, boterham huzarensalade
S: hardlopen, nog geen idee hoe ver.
T: appel, gekookt ei
L: 2 zie O met een beker mel
T's: mandarijn, blolkje choco, peer
D: Flink veel hutspot en een koolvisfilet
T: kwark en vla, zoute stokjes
Wat zij zegt. Dit is nog geen 2000 kcals. Nog een boterham erbij bij de lunch, een boterham onder je gekookte ei en wat noten ergens. Bijvoorbeeld. Kom op Uniekje!! Je bent nu echt zwaar onder je gewicht!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar kan meer bij als je gaat hardlopen.
Op de boot?! *Mo pakje Compeed geeft*quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond stappen we op de bootGa ik m'n nieuwe hakken uitproberen/inlopen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 06:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap geen fluit van deze postuser ihfc? En wie zijn brillies en lex stofkoper?
En de rest is helaas niet uit te leggenquote:
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op de boot?! *Mo pakje Compeed geeft*
Hoeveel kilo ben je kwijt? Ikke 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pre-christmas detox () lijkt ook zo ongeveer klaar te zijn. Nu maar rustig proberen weer regelmatig te eten, ontbijt zit er al in.
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je kwijt? Ikke 2![]()
Maar je voelt je dus alweer wat meer mens?
Mooi dat het weer beter gaat, slapjes met kerst is ook zo sip..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.Maar ik voel me een stuk beter nu, ja.
Oh die reactie van ihfc had ik niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
En de rest is helaas niet uit te leggen.
Fijn!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.Maar ik voel me een stuk beter nu, ja.
Hoe is 't met jouw dipje dan? Of heb je die loveli-esque, met veel gezonde stofjes en dergelijke, de tuin uitgejaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi dat het weer beter gaat, slapjes met kerst is ook zo sip..
Mo, nu jij nog even beter worden.
Is er nog wel, maar ik vitamine D3 'em zoveel mogelijk op de achtergrond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe is 't met jouw dipje dan? Of heb je die loveli-esque, met veel gezonde stofjes en dergelijke, de tuin uitgejaagd?
Chocoladekoek, we meet once againquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister is niet zo heel best.
O: boterham kipkerriesalade
T: 2 boterhammen kipkerriesalade
L: 2 boterhammen kipkerriesalade, chocoladekoek
T: appel
D: gestoofde kipdrumsticks met spek, mango en tomatensaus
Vandaag dus maar extra groente.
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga me maar eens ff douchen en dan met mn laarzen naar de schoenmaker.
Jep, zal wel ongesteld moeten worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chocoladekoek, we meet once again
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!
From taxi to table voortaan ermee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.
Als de hele hak vervangen moet worden, naar bedrijf mailen of ze originele hakken op voorraad hebben. Schoenmaker kan de hak wel vervangen, originele hak is beter dan 2 hakken vervangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.
Heb geloof ik wat gemistquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga me maar eens ff douchen en dan met mn laarzen naar de schoenmaker.
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge
Heel veel plezier MarMar
Zit klaar in hardloopkleding maar eerst moet O even zakken.
O: boterham kaas, boterham huzarensalade
S: hardlopen, 10 km
T: appel, gekookt ei op beschuit extra T: 500 gr kwark (volle vind ik vies)
L: 2 zie O met een beker melk, plak stol met roomboter
T's: mandarijn, blolkje choco, peer
D: Flink veel hutspot (wij eten met zijn tweeen 2 kg weg) en een koolvisfilet
T: kwark en vla, zoute stokjes walnoten
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.
V1, zal het nieuwe jaar kijken wat ML precies doet.
Succes bij de schoenmaker XM
Waarom sport je eigenlijk zoveel? Omdat je het leuk vindt of omdat er een knop in je hoofd nog op het verleden staat ingesteld?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.
V1, zal het nieuwe jaar kijken wat ML precies doet.
Succes bij de schoenmaker XM
Net aan, het is allemaal nog wel leuk en vol te houden, maar ik kan net niet op 100%.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt mee, 1 x per week hardlopen en 1 x per week wat anders (fietsen) en dan 1 a 2 uur per week wandelen..
Nou ja, komt goed.
Ja loveli, hoe is het met jou? Zie je het nog zitten met de drukte op het werk enz.?
En V1 hoe is het met de huizenjacht?
Ja he? Sommige collega's waren somewhat teleurgesteld (maar je hebt erbij die niks goed vinden), maar ik ben er wel blij mee. Het is wat minder "in your face" dan andere jaren, wel allemaal leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
Li, je hebt écht een leuk kerstpakket gekregen zie ik net!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Valt mee, 1 x per week hardlopen en 1 x per week wat anders (fietsen) en dan 1 a 2 uur per week wandelen..
Nou ja, komt goed.
Ja loveli, hoe is het met jou? Zie je het nog zitten met de drukte op het werk enz.?
En V1 hoe is het met de huizenjacht?
Ja? Nu weet ik niet wat er voorgaande jaren in zat maar ik heb er een berg bruikbare zaken uitgehaald.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Net aan, het is allemaal nog wel leuk en vol te houden, maar ik kan net niet op 100%.
[..]
Ja he? Sommige collega's waren somewhat teleurgesteld (maar je hebt erbij die niks goed vinden), maar ik ben er wel blij mee. Het is wat minder "in your face" dan andere jaren, wel allemaal leuk.
Dat is echt zwaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]volgende week denk ik een bod doen (veel lager schieten dan vraagprijs, en dan kijken waar we overeenkomen waarschijnlijk). Heb vanmiddag nog even gesprekje bij zo'n hypotheekadviseur, kijken wat die zegt...
Dit soort dingen bedoelde ik trouwens:
Soepstengels, chips, musketkerststerren, roomboterkerstkransjes, kersttoastjes, zulks. *in kliko mikt*quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Nu weet ik niet wat er voorgaande jaren in zat maar ik heb er een berg bruikbare zaken uitgehaald.
Kwam van een klant van de Mr die een leuke functie bij jullie heeften ik zag er net hier@work ook iemand mee lopen.
lipgloss is altijd handigquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Chocola, chococookies, lipgloss...
Oh nee het was wel echt bruikbaar nu dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Soepstengels, chips, musketkerststerren, roomboterkerstkransjes, kersttoastjes, zulks. *in kliko mikt*
Ken het (soort van), doe het dan met 2x20kg dumbells. En inderdaad na 4 x 16-20 voel je het welquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef formosus het volgende:
Ik ben misselijk vandaag. Geen idee of het door het gourmetten van gisteren komt of door het norovirus wat bij ons heerst.Vandaag maar eens kijken wat ik naar binnen ga krijgen.
Straks de stad in om de laatste kerstinkopen te halen en om mijn derde kerstpakket in ontvangst te nemen.
Gisteren was het ook al vrij druk, vandaag officieel de drukste dag geloof ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap formosus!
Ik was vanmorgen trouwens bij de super en het was gewoon al superdrukEn dan zijn de winkels morgen ook nog open
Het is zondag pas kerst, dus ja hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zijn de winkels ook nog op zaterdag geopend eigenlijk? Ik moet nog steeds wat last minute xmas shopping doen...
Lijstjes zijn de laatste dagen redelijk bagger overigens. Ga in de vakantie mijn best doen om weer een ritme te kweken
Dat doe ik op het werk alquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]volgende week denk ik een bod doen (veel lager schieten dan vraagprijs, en dan kijken waar we overeenkomen waarschijnlijk). Heb vanmiddag nog even gesprekje bij zo'n hypotheekadviseur, kijken wat die zegt...
Dit soort dingen bedoelde ik trouwens:
Ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is zondag pas kerst, dus ja hooralleen misschien wat vroeger dicht ivm kerstavond.
quote:
NPHquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trouwens V1z0R, lekker ding![]()
Kende je deze al?
Cococakesquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kende je deze al?
Uhuh!quote:
Ja, maar daar ging 't niet om qua fijn. Ten minste, bij mij niet!quote:
Je moet jezelf wel censureren bij The Ellen Degeneres Show, me dunkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Cococakesjij summum van yum!
Nope kende hem nog niet![]()
Dikke@ 'Put the (zelfcensuur
) lotion in the basket'
Niet heel erg vroeg, reken maar dat ze de laatste kerstboodschappen willen verkopen, ze sluiten zeker niet allemaal om 18 uur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het is zondag pas kerst, dus ja hooralleen misschien wat vroeger dicht ivm kerstavond.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet ze er wel uit te pikken he?
Ja, stom he? Normaal val ik daar altijd op. Maar Martijn bijvoorbeeld is alles behalve ielig.quote:
Even opgezocht, maar neen. Word er niet warm van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vind jij die nieuwslezer Rik van de Westelaken ook zo cute?
Ja, cool he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:
Heej!Een sneeuwvlokje op de progressbar
tussen 12 en 1 minst druk denk ik.. dan zijn kindjes net thuis uit school enzo..quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Chicolate het volgende:
Wacht nee, is het vandaag druk in de supermarkt? Ik moet boodschappen voor een week gaan doen vanavond (weekje buitenland en we nemen zelf eten mee om geld te besparen) dus dat gaat niet leuk worden.
Dat was ook zo'n kerel bij wie ik zoiets had van "wat, is die homo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar neen. Word er niet warm van.
Ja, probleem is dat onze auto ook pas om 6 uur beschikbaar is vanwege werktijden van de bestuurderquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
tussen 12 en 1 minst druk denk ik.. dan zijn kindjes net thuis uit school enzo..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier heb ik ook om moeten gniffelen
[..]
Ja, stom he? Normaal val ik daar altijd op. Maar Martijn bijvoorbeeld is alles behalve ielig.
Al was hij 25 kilo lichter toen ik hem leerde kennen...
Verminderd blij kijkende manspersonenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maar ja, je noemde mij ook zonet een lekker ding, en ik ben ook niet echt ielig te noemen. Volgens mij val je gewoon op mannen die boos kijken
Gaat in geval NPH weer niet op... Ehm, mannen die tenminste vrij bedenkelijk kijken...
Da's lief! En sterkte met de buikrommels en misselijkheid!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Syrena het volgende:
Overigens moest er citroengras en gember in de soep, komt ie even later een bosje gras en een stuk gember brengen"Ik kan het toch niet bewaren". Zo leuk!
Whehehe! Ik moest in Londen steeds giechelen met het station Cockfostersquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verminderd blij kijkende manspersonen![]()
Ohaai!
Ik heb vanmorgen nog wat tekstjes uitgepoept en moest puberaal lachen om de plaats 'Peñiscola"
Ik welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vind jij die nieuwslezer Rik van de Westelaken ook zo cute?
Tussen 6 en 7 is ook etenstijd? Anders vlak voor sluitingstijd, vanavond koopavond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat onze auto ook pas om 6 uur beschikbaar is vanwege werktijden van de bestuurder.
Ah handig!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Tussen 6 en 7 is ook etenstijd? Anders vlak voor sluitingstijd, vanavond koopavond.
Had je mijn boekenPM ook gehad? Welke ereader is het geworden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoop 't ook joh!
* MevrouwPuff wacht op de bezorging van de e-reader.
Hoop dat ie snel komt, wil naar buiten
Geen PM gehad. Vriendje wilde er graag eentje, maar ik mocht 'm niet kopen voor zn verjaardag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Had je mijn boekenPM ook gehad? Welke ereader is het geworden?
Ooooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heerlijk!
En hoteldebotel verliefd op m'n vakantievriendje![]()
![]()
Toch wel een Nederlander hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heerlijk!
En hoteldebotel verliefd op m'n vakantievriendje![]()
![]()
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooh![]()
Wat voor nationaliteit en waar en hoe ennnnnn
Foto?
whehehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kende je deze al?
Klinkt goed, have fun!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Amsel het volgende:
Hij komt uit Engeland. En we gedragen ons als twee verliefde pubers en het is enorm leuk voor the time beingMaar de komende paar dagen zie ik 'm niet meer. Met O&N pas weer. Maar dat vieren we samen
Het is zo heerlijk ongecompliceerd en simpel en na O&N is het vast weer voorbij maar voor nu maakt het me blij
![]()
Hoop dat met jullie ook alles goed gaat! Ik zit bij familie nu, dus moet zo weer sociaal gaan doen en achter de computer vandaan. Spreek jullie snel weer!
Oooooh cool, die wil ik ook, ter vervanging van mijn huidige! PM krijg je ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geen PM gehad. Vriendje wilde er graag eentje, maar ik mocht 'm niet kopen voor zn verjaardag.
Nu blijkt ie 'm zelf besteld te hebben![]()
Het is deze
Fijne kerstdagen gewenst en dat O&N vieren gaat heel leuk worden zo te lezenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:56 schreef Amsel het volgende:
Hij komt uit Engeland. En we gedragen ons als twee verliefde pubers en het is enorm leuk for the time beingMaar de komende paar dagen zie ik 'm niet meer. Met O&N pas weer. Maar dat vieren we samen
Het is zo heerlijk ongecompliceerd en simpel en na O&N is het vast weer voorbij maar voor nu maakt het me blij
![]()
Hoop dat met jullie ook alles goed gaat! Ik zit bij familie nu, dus moet zo weer sociaal gaan doen en achter de computer vandaan. Spreek jullie snel weer!
Yup. Niet heel ver weg en toch ver genoeg als het nodig is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen gewenst en dat O&N vieren gaat heel leuk worden zo te lezen
En Engeland is niet zo erg ver weg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Anyway, like I was sayin', shrimp is the fruit of the sea. You can barbecue it, boil it, broil it, bake it, saute it. Dey's uh, shrimp-kabobs, shrimp creole, shrimp gumbo. Pan fried, deep fried, stir-fried. There's pineapple shrimp, lemon shrimp, coconut shrimp, pepper shrimp, shrimp soup, shrimp stew, shrimp salad, shrimp and potatoes, shrimp burger, shrimp sandwich. That- that's about it.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef V1z0R het volgende:
dan is FB zo handig he
Net lekker 2 frikandelletjes bij de lunch gehad
Lijstje dus:
O: 2x toast banaan, warme melk
T: 2 kiwi's paar hapjes garnalen
L: 2x bth kip/paprika/paard, paar hapjes garnalen, 2 frikanellen en 2 glazen melk
T: 1/2 grapefruit, rest van de garnalenI luvz mah shrimp! Luvvvvvz mah shrimp!
T: wat biertjes
D: Bami met 2 lepels sambal
T: nog even bedenken wat ik ga doen vanavond
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Syrena het volgende:
Hmm, belde net met mijn moeder (over de soep), blijkt dat vanmorgen een tante van haar is overleden. In haar slaap, man was al overleden en al haar broers/zussen ook al. En toch moet ik ervan sniffen...GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje emo mag best
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Benjamin Buford Blue! People call him bubba, just like one of them ol' redneck boys, can you believe that?!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anyway, like I was sayin', shrimp is the fruit of the sea. You can barbecue it, boil it, broil it, bake it, saute it. Dey's uh, shrimp-kabobs, shrimp creole, shrimp gumbo. Pan fried, deep fried, stir-fried. There's pineapple shrimp, lemon shrimp, coconut shrimp, pepper shrimp, shrimp soup, shrimp stew, shrimp salad, shrimp and potatoes, shrimp burger, shrimp sandwich. That- that's about it.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:30 schreef Syrena het volgende:
Hmm, belde net met mijn moeder (over de soep), blijkt dat vanmorgen een tante van haar is overleden. In haar slaap, man was al overleden en al haar broers/zussen ook al. En toch moet ik ervan sniffen...GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:
Rechtop, bekken gekanteld, schouders naar achter. En niet zulke grote stappen willen nemen als je op platte schoenen zou doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nog mensen tips om enigszins elegant op hoge hakken te lopen?
Dat. Maar sommige vrouwen kunnen het echt nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rechtop, bekken gekanteld, schouders naar achter. En niet zulke grote stappen willen nemen als je op platte schoenen zou doen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Maar sommige vrouwen kunnen het echt niet. Die zie ik dan strompelen en dan denk ik, doe het dan niet.
Of gewoon een normale hoogtequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Maar sommige vrouwen kunnen het echt niet. Die zie ik dan strompelen en dan denk ik, doe het dan niet.
haha bij ons waar ik werk heb je veel vrouwen die op onmeunig hoge hakken lopen en dat ziet er dan echt niet uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat voor jullie niet meer dan een verhoginkje is, is voor mij al echt torenhoog hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha bij ons waar ik werk heb je veel vrouwen die op onmeunig hoge hakken lopen en dat ziet er dan echt niet uitals je er goed op kan lopen kan het trouwens wel heel mooi staan.
Maar mo, zo hoog zijn die hakken toch niet? komt goed hoor!!
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey daar zijn wij 2 week geleden heen geweest, leuk hotelletje, vriendelijk en het abdijbier was lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Duuf en ik hebben een hotelletje geboekt ergens in Drenthe voor een nachtje, van 27e op 28e. Willen graag naar Drents museum en Westerbork. En ff nieuwe aanleunbejaardencentrumwoningkamerdinges van mn oma bekijken in Emmen. In het arrangement zit een diner en de toegang tot museum al inbegrepen.
Ik zie regelmatig mensen in een rolstoel die wel hakken dragen. Deze hakken zijn dan niet al te hoog. Het ligt er wel aan wa voor voetsteun je hebt, anders schrapen de hakken over de grond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef MarMar het volgende:
Ik heb wel es opgelet, maar zie eigenlijk nooit andere rolstoelsters met pumps, terwijl het toch bij uitstek zitschoenen zijn!
da's dan weer waarquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:19 schreef formosus het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen in een rolstoel die wel hakken dragen. Deze hakken zijn dan niet al te hoog. Het ligt er wel aan wa voor voetsteun je hebt, anders schrapen de hakken over de grond.
Mooi! Goed om te horenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey daar zijn wij 2 week geleden heen geweest, leuk hotelletje, vriendelijk en het abdijbier was lekker
We hebben er ook gedineerd, was lekker.
Goed ontbijt ook, verse jus, nespresso koffie
Bij ons is het geweldig weer, dat eiland iets uit de kust houdt al het rotweer tegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is het weer in Nederland eigenlijk? Hier zeikt het nu van de regen![]()
Beetje miezerig en grijs hier, maar niet echt noemenswaardige regen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Koppijn? Inappropriate smsjes/mails/tweets/fb-berichten aan het versturen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:34 schreef Perruche het volgende:
.
Het is maar goed dat ik een paar dagen vrij heb harhar.
Al het bovengenoemde!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Koppijn? Inappropriate smsjes/mails/tweets/fb-berichten aan het versturen?
Hier regent het de hele dag al behoorlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ja!quote:
Ikeaaaa daar is het niet duurderquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef V1z0R het volgende:
waarom zijn bedden van 2m10 lang altijd zo duur
Leuk XMert! Ziet er ook leuk uitDie Z3 kamer
Perr![]()
Ik dacht dat ze in haar blootje moest.quote:
^^quote:
Die hebbiknietgehadniet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:44 schreef Perruche het volgende:
Haha jullie weten alles toch al!! Er is niets gebeurd sinds de laatste PM ronde. Geen nieuws, laten we het hebben over schoenen!!!
Ich auch nicht.quote:
Zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:05 schreef Syrena het volgende:
Technische dienst heeft ook niet heel veel meer te doen, komen hier met drie man sterk binnenrennenKnop was inderdaad al aan het kortsluiten
maar goed dat ik 2 uur te vroeg begon met afsluiten
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik faalde net! Ik denk, ik stoere zelfstandige vrouw kan de ruitenwisservloeistof wel bijvullen. Maar, ik kreeg de motorkap niet eens open en toen bedacht ik me dat ik ook geen idee heb waar het in zou moeten.
Zit er op je dashboard geen plaatje dat lijkt op het bijbehorende bijvuldingetje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik faalde net! Ik denk, ik stoere zelfstandige vrouw kan de ruitenwisservloeistof wel bijvullen. Maar, ik kreeg de motorkap niet eens open en toen bedacht ik me dat ik ook geen idee heb waar het in zou moeten.
Ja, dat was mijn reactie eigenlijk ookquote:
Ik ben een keer weer naar binnen gegaan om op internet op te zoeken hoe ie open moestquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee... En dan nog moet toch echt die motorkap openquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zit er op je dashboard geen plaatje dat lijkt op het bijbehorende bijvuldingetje?
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee... En dan nog moet toch echt die motorkap open
Hendeltje in de auto was het probleem ook niet. Hij deed netjes klunk, maar blijkbaar moet er ergens onder de rand ook nog dan een knopje ingedrukt worden en dat kon ik niet vinden. En toen ik een paar minuten de motorkap had betast, zonder succes, had ik zoiets van.. Weetje, laat maarquote:
^^quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Syrena het volgende:
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als Zeeuwse bloemToch weer wat geleerd vandaag!
Dat zou ik dus met ordinaire bloem doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:33 schreef Perruche het volgende:
Zeeuwse bloem, brabantse bloem, groningse bloem. Hoe kan je anders Zeeuwse bolussen, brabantse worstenbroodjes en groningerkoek bakken?
Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:36 schreef Perruche het volgende:
Het was een garpje
zijn dit goede schoenen voor werk? moet er lang op kunnen lopen en moeten gekleed staan onder een werkoutfit...
http://www.zalando.nl/pie(...)t-pi911c00k-802.html
Ik ook!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Per
Laarzen zijn leuk maar als zowel Mo en ik ze leuk vinden dan is het waarschijnlijk niet zo hip
Oh dat is naar Tink! Dat had ik ook in Frankrijk trouwens. (toen heb ik mezelf maar nooit ingeschreven en was het alsnog niet van toepassing) heeft te maken met de maandelijkse inhoudingen geloof ik.)quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Welke pm?
En het is maar goed dat wel in nl veel belasting terugkrijgen...
In D moeten wel nog meer bijbetalen. Ik snap er niets van en heb net zelfs gehuild. En ik haat huilen.
Oh, bah!quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Welke pm?
In D moeten wel nog meer bijbetalen. Ik snap er niets van en heb net zelfs gehuild. En ik haat huilen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:36 schreef Perruche het volgende:
Het was een garpje
zijn dit goede schoenen voor werk? moet er lang op kunnen lopen en moeten gekleed staan onder een werkoutfit...
http://www.zalando.nl/pie(...)t-pi911c00k-802.html
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
Welke pm?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb een nichtje van mij op FB en die wenst iedereen fijne kerstdagen. Is er een, zo te zien wat oudere dame met een grijze watergolf, die haar ook fijne ketsdagen terugwenst.
Moi aussi!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
Perrrrroesj, je voudrai un PM /brak Frans
ik vind IE stomquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef Syrena het volgende:
Ik wou dat Gmail eens ophield om mij die nieuwe kak-layout op te dringendie werkt niet fatsoenlijk met mijn IE8.En NEE de compatability view staat helemaal niet aan
![]()
En nu doet IE met fok ook al stom, dus nu typ ik in Chrome. En dat is ook stom, met die stomme bladwijzers die niet op de normale plaats zitten.
Ik heb al met de instellingen gerommeld, hij wordt al minder stomquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind IE stom
Dus alle problemen die jij met Chrome hebt, heb ik met IE
welke laatste PM ronde?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:44 schreef Perruche het volgende:
Haha jullie weten alles toch al!! Er is niets gebeurd sinds de laatste PM ronde. Geen nieuws, laten we het hebben over schoenen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perr, PM?.
En Amsel, wat heerlijk. Geniet ervan!Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag
23 december 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
Anna en tink en aurum jullie krijgen straks dm!
quote:
Aah, het durp van mijn schoonmoeder!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Duuf en ik hebben een hotelletje geboekt ergens in Drenthe voor een nachtje, van 27e op 28e. Willen graag naar Drents museum en Westerbork. En ff nieuwe aanleunbejaardencentrumwoningkamerdinges van mn oma bekijken in Emmen. In het arrangement zit een diner en de toegang tot museum al inbegrepen.
Tja, de andere kampen die nog te bezichtigen zijn, zijn iets te ver weg. Willen het gewoon keer gezien hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, het durp van mijn schoonmoeder!
Het herinneringskamp Westerbork ligt trouwens in Hooghalen, en persoonlijk vind ik de radiosterrenwacht attractiever dan het kamp, daar is eigenlijk niets van over.
Oh, het kan prima, er is alleen niks. Ja, dat kunstwerk, maar dat hebben ze er achteraf neergezet. Omgeving is prachtig, ik hoop dat het weer een beetje meewerkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, de andere kampen die nog te bezichtigen zijn, zijn iets te ver weg. Willen het gewoon keer gezien hebben.
En anders is het gewoon fijn een dagje weg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zullen zien! Er is iig een bezoekerscentrum/museum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Ik heb wel eens dat ik denk OMG, maar die heeft Down. En dan is het niet zo, want er staat ook 1 foto tussen waarop de persoon in kwestie er iets normaler uitziet.
Dat artikel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Ik heb wel eens dat ik denk OMG, maar die heeft Down. En dan is het niet zo, want er staat ook 1 foto tussen waarop de persoon in kwestie er iets normaler uitziet.
Of die chick die Nina speelt in goedetijden.. lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lieve Slankies, ik wens jullie fijne dagen en ben er weg van voor een paar dagen!![]()
zie je dat nu pas?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Zit op Ned 1 gezinnen met 12! kinderen te bekijken
Klinkt als mijn familiequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken mijn leven lang al een gezin van 12...
Mijn vader is er 1 van 12 en mijn moeder 1 van 14...
Heb dan ook 294 rechtstreekse neven en nichten
Dat is lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
En iemand van wie ik weet dat ze slank zijn heel belangrijk vindt en die me nog nooit een compliment heeft gegeven zei dat ik er goed uitzag
Ik weet het, maar ik heb geen wifi!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zie je dat nu pas?. En ze wonen ook nog in zo'n klein huisje.
Zit in de auto nu en idd hpkw, opschieten met wf, anders verlies je.
Alas!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb geen wifi!Nouja, ik verwacht over 17 uur in Bogota te zijn en dan nog precies op tijd te zijn om de meeste potjes te kunnen redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |