Mooi lijstje, maar kan meer bij als je gaat hardlopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge
Heel veel plezier MarMar
Zit klaar in hardloopkleding maar eerst moet O even zakken.
O: boterham kaas, boterham huzarensalade
S: hardlopen, nog geen idee hoe ver.
T: appel, gekookt ei
L: 2 zie O met een beker mel
T's: mandarijn, blolkje choco, peer
D: Flink veel hutspot en een koolvisfilet
T: kwark en vla, zoute stokjes
Wat zij zegt. Dit is nog geen 2000 kcals. Nog een boterham erbij bij de lunch, een boterham onder je gekookte ei en wat noten ergens. Bijvoorbeeld. Kom op Uniekje!! Je bent nu echt zwaar onder je gewicht!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar kan meer bij als je gaat hardlopen.
Op de boot?! *Mo pakje Compeed geeft*quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond stappen we op de bootGa ik m'n nieuwe hakken uitproberen/inlopen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 06:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap geen fluit van deze postuser ihfc? En wie zijn brillies en lex stofkoper?
En de rest is helaas niet uit te leggenquote:
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op de boot?! *Mo pakje Compeed geeft*
Hoeveel kilo ben je kwijt? Ikke 2quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pre-christmas detox () lijkt ook zo ongeveer klaar te zijn. Nu maar rustig proberen weer regelmatig te eten, ontbijt zit er al in.
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je kwijt? Ikke 2![]()
Maar je voelt je dus alweer wat meer mens?
Mooi dat het weer beter gaat, slapjes met kerst is ook zo sip..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.Maar ik voel me een stuk beter nu, ja.
Oh die reactie van ihfc had ik niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
En de rest is helaas niet uit te leggen.
Fijn!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb me niet gewogen, maar het zou zo maar eens kunnen.Maar ik voel me een stuk beter nu, ja.
Hoe is 't met jouw dipje dan? Of heb je die loveli-esque, met veel gezonde stofjes en dergelijke, de tuin uitgejaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi dat het weer beter gaat, slapjes met kerst is ook zo sip..
Mo, nu jij nog even beter worden.
Is er nog wel, maar ik vitamine D3 'em zoveel mogelijk op de achtergrond.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe is 't met jouw dipje dan? Of heb je die loveli-esque, met veel gezonde stofjes en dergelijke, de tuin uitgejaagd?
Chocoladekoek, we meet once againquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister is niet zo heel best.
O: boterham kipkerriesalade
T: 2 boterhammen kipkerriesalade
L: 2 boterhammen kipkerriesalade, chocoladekoek
T: appel
D: gestoofde kipdrumsticks met spek, mango en tomatensaus
Vandaag dus maar extra groente.
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga me maar eens ff douchen en dan met mn laarzen naar de schoenmaker.
Jep, zal wel ongesteld moeten worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Chocoladekoek, we meet once again
^^quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat ze gemaakt kunnen worden!
From taxi to table voortaan ermee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.
Als de hele hak vervangen moet worden, naar bedrijf mailen of ze originele hakken op voorraad hebben. Schoenmaker kan de hak wel vervangen, originele hak is beter dan 2 hakken vervangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Anders kan ik hele dure laarzen in de prullenbak gooien.
Heb geloof ik wat gemistquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga me maar eens ff douchen en dan met mn laarzen naar de schoenmaker.
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge
Heel veel plezier MarMar
Zit klaar in hardloopkleding maar eerst moet O even zakken.
O: boterham kaas, boterham huzarensalade
S: hardlopen, 10 km
T: appel, gekookt ei op beschuit extra T: 500 gr kwark (volle vind ik vies)
L: 2 zie O met een beker melk, plak stol met roomboter
T's: mandarijn, blolkje choco, peer
D: Flink veel hutspot (wij eten met zijn tweeen 2 kg weg) en een koolvisfilet
T: kwark en vla, zoute stokjes walnoten
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.
V1, zal het nieuwe jaar kijken wat ML precies doet.
Succes bij de schoenmaker XM
Waarom sport je eigenlijk zoveel? Omdat je het leuk vindt of omdat er een knop in je hoofd nog op het verleden staat ingesteld?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen, niet meer maar anders, ga het nog even uitzoeken.
V1, zal het nieuwe jaar kijken wat ML precies doet.
Succes bij de schoenmaker XM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |