Take it easy!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
slapen is voor mensen die werken en morgen misschien naar het ziekenhuis moeten
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
bre preprared! ik trek een Shandy open!
We zullen zienquote:
Ik vond deze wel leuk:quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LUILAKKEN ZIJN JULLIE![]()
Nah, die Sesamstraatpics kun je toch niet meer overtreffen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
bre breprared! ik trek een Shandy open!
Je kunt dat uitzettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Kijk je al te lang als je mediabox spontaan op standby wil gaan?
Nee dat denk ik niet, hoezoquote:
paar weekjes? kweetniet...quote:
Dan ben je officieel verslaafd ben ik bangquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Smoothquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hoezo?! Was het dan eindelijk neuken
?!
Als je mee komt welquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hoezo?! Was het dan eindelijk neuken
?!
Heb jij die gemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Ik vond deze wel leuk:
[ afbeelding ]
Jwaidsquote:
ik las shandy ipv standbyquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
Die is mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Ik vond deze wel leuk:
[ afbeelding ]
Komt omdat men hun hele oevre in de fik heeft gestoken omdat men de platenmaatschappij zat was.quote:
Hmm verleidelijkquote:
Volgens mij gaan haar benen nog makkelijker open dan die van een strijkplankquote:
slaap lekker!quote:
quote:
Ja of juist meenemenquote:
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:15 schreef Piles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan? Heb dat ding al jaren, nooit last van gehad en nu vraagt dat ding me al 3 dagen of ik op OK wil drukken zodat het niet op standbye gaat ...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom doet Mexico nooit mee aan de Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |