quote:
Doet ie vanzelf he. Staat er zelf bij als je opent, maar niemand leest datquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
kaaak. Cijfertje vergeten aan te passen
gaat automatischquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
gaat automagisch toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
ah mooi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet ie vanzelf he. Staat er zelf bij als je opent, maar niemand leest dat
Tis al laatquote:
dan moet je naar de kerk toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Is Kerstavond zo'n bijzondere avond om met je familie/vrienden door te brengen?
Vind ik niet, ik ga lekker aan mijn schoolopdrachten werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Is Kerstavond zo'n bijzondere avond om met je familie/vrienden door te brengen?
30quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja nee ik ben afgeknapt hoor, 30 en een kind
een echte DILFquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja nee ik ben afgeknapt hoor, 30 en een kind
Ik niet. Voor mij is 't een avond als alle andere avondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je naar de kerk toch?
quote:
Heeft ze paardenkutten lopen drinken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
Miranda is dronken, dat dat kan bij de EO.
hoe ze zich vannacht gaat laten uitwonen, dat kan nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
Miranda is dronken, dat dat kan bij de EO.
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrugggquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef rubbereend het volgende:
omg, wat zijn die studenten toch erg
Achgerm. Kusjequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik moet werken op kerstavond, en eerste kerstdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte alvast, ik zal aan je denkenquote:
mensen die werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef Siegfried het volgende:
Heeft Jan een CD?!Vraag het eens aan 'm. Ik hoorde inderdaad ergens een gerucht daarover.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik op tweede kerstdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 00:36:16 ]
Ik voor het eerst sinds 3 jaar niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Dank, maar ik zit er niet mee. Heb niet zoveel met kerst. Oud en Nieuw is de enige feestdag waar ik waarde aan hecht. Want goed feesten en bakken champagnequote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom kan Jan niet naar buiten vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Waarom kan Jan niet naar buiten vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom kan Jan niet naar buiten vannacht?http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Waarom kan Jan niet naar buiten vannacht?Die staat ook op zo'n bord buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik ben bang voor een deja vuquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag het eens aan 'm. Ik hoorde inderdaad ergens een gerucht daarover.
Ja? Even hem bellen en zeggen 'GMTA'quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die staat ook op zo'n bord buiten.
Ah yeah!! een van de beste cd's van de Zeroesquote:
Als je je nog een keer omdraait in bed zeker!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterkte alvast, ik zal aan je denken
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Woensdag vroeg een meisje (blond stijl haar, geplamuurde kop en bontkraagje): "Heb je de CD van Fresku?" Hadden we niet. "Oh oke, ik zoek ook nog the Gaslight Arnhem, heb je die wel?"
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Woensdag vroeg een meisje (blond stijl haar, geplamuurde kop en bontkraagje): "Heb je de CD van Fresku?" Hadden we niet. "Oh oke, ik zoek ook nog the Gaslight Arnhem, heb je die wel?"
Ik vind ze ook alletwee vetquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja, zo af en toe pers ik er nog een goede post uitquote:
Ja want iedereen moet van 1 genre houden en alleen daarnaar luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
12 uur lang?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je je nog een keer omdraait in bed zeker!
Ik moet steeds nadenken welke artiest ik hoor, dat gaat niet meer zo soepel sinds vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe pers ik er nog een goede post uit
Lees eens goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet van 1 genre houden en alleen daarnaar luisteren
Eens!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ah yeah!! een van de beste cd's van de Zeroes![]()
zelfs naar Gaslight Arnhem?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet van 1 genre houden en alleen daarnaar luisteren
ja ik volg em, niet echt stereotypisch correct zeg maar. Dat kloptquote:
Ow, dat haal ik anders makkelijkquote:
Ik heb, sinds ik erachter kwam dat ik een paar dagen vrij heb, ineens een zeer frisse geestquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet steeds nadenken welke artiest ik hoor, dat gaat niet meer zo soepel sinds vandaag
en ik moet morgen vroeg op, dus helaaschquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!
Normaal zou ik nu "neuken??" gevraagd hebben, maar ik heb hoofdpijn...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Szura het volgende:
Waar zijn al die chicks in Leiden?
Staat me toch een partij lillukerds voor het raam.
Ik kom bij de Top SR wel weer tot levenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb, sinds ik erachter kwam dat ik een paar dagen vrij heb, ineens een zeer frisse geest
Ze vroeg naarquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja ik volg em, niet echt stereotypisch correct zeg maar. Dat klopt
quote:
FFFFFUUUUUUUUU!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en ik moet morgen vroeg op, dus helaasch
Ik snapte hem na twee keer lezen al, Hihiquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fuck, mijn verhaal is gewoon verpest nu.
sex schijnt serieus één van de beste medicijnen tegen hoofdpijn te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!
Normaal zou ik nu "neuken??" gevraagd hebben, maar ik heb hoofdpijn...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow, dat haal ik anders makkelijk
sure.......quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef ChatGirl het volgende:
Om 1 uur ga ik écht slapen! Echt waar
Ik weet het... Helaas moet Bolwan er morgen zeer vroeg uit, pech dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sex schijnt serieus één van de beste medicijnen tegen hoofdpijn te zijn
OMGquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*houdt opmerking voor zich*quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef hole1988 het volgende:
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Szura het volgende:
Zouden ze Slayer draaien als ik het aanvraag?
Bij hakkuh moet dattttttttttttttquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
Geo:. Niet zo veul van die plaatjes doen joh.
Tijdens SR?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, ik ben er ook weer, had ff kerstborrel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
THIS ONE IS DEDICATED TO ALL THE RAVERS IN THE NATION
[ afbeelding ]
Nee je bent vervelend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij hakkuh moet datttttttttttttt![]()
de rest gedraag ik me
Bazen-gif!quote:
Oh jezus fuckquote:
Je hebt altijd je handen nog zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het... Helaas moet Bolwan er morgen zeer vroeg uit, pech dus
Ja... Moet dan maar weer. Alles om van de koppijn af te komen dan maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je hebt altijd je handen nog zullen we maar zeggen
"Handen, voor iedereen die geen Advil betalen kan"quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Moet dan maar weer. Alles om van de koppijn af te komen dan maar
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Qunix het volgende:
Ja Coen... Doen!!!!! HAPPY HARCORE UURTJE!
Echt hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef Qunix het volgende:
NEEEEN
Wat een verschil... Naar birdie toe
quote:
quote:
Do en Krystil zijn ook kut.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Paul het volgende:
Die Kooijmans is de stomste gast evah in het glazen huis
quote:
die term kenden we destijds niet hoor tijdens het hakkenquote:
gewoon de rinus dancequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef Szura het volgende:
Als ik auditie zou doen, ging ik de polonaise aanslingeren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"Handen, voor iedereen die geen Advil betalen kan"
ja hij is van ook van de kokosbroodquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
Trustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
Truste popquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
Welterustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Choreo
Jan
Britt was leuker.
Ik ga pitten.
Ik kan goed de polonaise.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Mag ik ook mee doen aan de auditie? Ik kan heel goed de pinokiodans!
Oeh dan faal je hard, dat hoef je niet te posten hequote:
Hup naar het plein. Doe ik de boekeroe!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Als je maar betaalt mag datquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
fietenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
Sorry Connexxion rijdt niet meer op deze tijden
Ja, heb die Ekstra Weekend gezien. Ze geloofde echt dat ze een fax van Madonna hadden ontvangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En anders Romana
Ze is geinspireerd door Madonna, wist je dat ook? Is te zien he?
Aangecraagd? Anders zullen ze het niet draaien denk ik zoquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik mis nog een plaatje van The Smiths, die heb ik nog niet gehoord deze SR
nee, niet aangevraagd. Heb al andere dingen aangevraagd, maar ik neem aan dat die wel aangevraagd zijn dit weekeindequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Aangecraagd? Anders zullen ze het niet draaien denk ik zo
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Volgend jaar in Enschede hoop ik weer op een nachtje met Ilse![]()
k vind het vooral een grappige act, de cd valt harder tegen dan live want doodsaaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ting Tings vielen zo hard tegen live.Godsamme wat baalde ik
Lucille was echt tof ja! Ik heb nog liever nog een nacht met Brittquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
snap niet waarom waylon morgen weer terug komt als slaap gastdoe dan lucille nog een keer
![]()
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen en dan heb ik ze nog nooit live gehoord of gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
quote:
Schuiven? Stuiteren..quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij zag ik net Siegfried voorbij schuiven
quote:
Mainstage op Rock Werchter werkte niet iig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]paar terug op Lowlands was het best tof in de India
quote:
Lowlands > Rock Werchterquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mainstage op Rock Werchter werkte niet iig.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]ook goed. Maar ik heb je gezien iig.
quote:
ow helemaal gemist, ik ga het meteen doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Doe nou eerst maar eens reageren op mn tweet jah.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los.. En we doen het allemaal
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
Dat er ook een regel komt na 11.00 geen updates meer.
De Staatquote:
Schakel dan gewoon naar de radiostream tijdens die updates. Ga ik vanaf morgenavond ook weer doen, want geen FM meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik zit nog bij de update verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |