quote:Vanavond lekker rondgetoert vanuit het gat waar ik woon
Vriendin opgehaald en naar huis gebracht, bij me oma langs geweestEn me ma opgehaald bij dr werk haha. Morgen lekker naar de stad
Heerlijk als je van niemand afhankelijk bent ( Behalve dan van de auto, die moet wel thuis staan )
Het rijdt echt super in ieder geval, zo zonder iemand naast je die je constant controleert. Hoewel ik wel de eerste rit met me pa heb gereden, die wou natuurlijk wel even weten of de auto wel écht aan mij toevertrouwd was![]()
Ze noemen het parkeren waarbij je een stukje achteruit rijdt... Ja die kreeg ik op mijn examen dus die kan je krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Prequel het volgende:
Hey luitjes
Ik lees al een tijdje mee.. stiekem.. Ik heb nu 35 lessen gehad. Ingrepen heb ik niet echt meer![]()
Het enige probleem is eigenlijk mijn besluitvaardigheid.. dat is ver te zoeken.. (verschrikkelijk, die superdrukke kruispunten en dan nog die heerlijke spits erbij, you know..) Dus daar ben ik (we) nu mee bezig, voor de rest gaat t goedHeb alleen nog nooit gefileparkeerd (kan je dat nu wel of niet op je examen krijgen..?)
Succes tante!quote:Op maandag 26 december 2011 18:26 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik heb overmorgen mijn eerste praktijkexamen! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan! Ik vind parkeren enzo nog wel lastig (vrouw) en ik heb nog niet met de tomtom geoefend.
Hopelijk gaat het goed.. :p
Hoeveel posts van dit topic en het vorige topic heb je gelezen?:')quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Prequel het volgende:
Vandaag weer rijles gehad.. en het gaat voor m'n gevoel steeds slechter. Anticiperen lukt nog steeds niet.. ik ben nog steeds te sloom met handelen. 't dringt gewoon niet in mn domme kop door dat ik vooruit moet denken. Zelfs door de bocht gaan ging te snelEn al die dingen gingen een paar lessen terug dus wél goed.. Af en toe zit er nog een goede les tussen.. Dus het lijkt wel alsof ik per les áchteruit ga en er helemaal niks meer goed gaat.. moedeloos.
Ben ik echt de enige met zo'n dip ertussen..? Misschien ligt het er ook wel aan dat ik maar 1 uurtje per week rijles heb..
'quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel posts van dit topic en het vorige topic heb je gelezen?:')
Vrijwel iedereen heeft die dipjes en over het algemeen ook nog op vaste momenten. Rond de 10e les is volgens mij een vaste dip.
Het komt vanzelf weer, als er weer eens een les heel lekker gaat krijg je er weer vertrouwen in
Heeft je instructeur hier geen tips voor?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Prequel het volgende:
[..]
'
Uhm, genoeg om te weten dat een paar anderen ook een dip hebben (maar vast niet van ~15 lessen) en dat de andere 50 mensen in 30 lesjes zijn geslaagd. -.-'' Rond de 10e les? Meer in de richting les 22, nu heb k 36 gehad, waarvan (les 22-36) er max 4 écht goed gingen. Achja, laat ik er maar van uitgaan dat het 95% het binnen 40 uren haalt, dus zal dat mij ook wel lukken![]()
En áls er een les lekker gaat heb ik idd weer zin in de volgende, maar dan verpest ik t weer (en hoe). Dat ik er ik kan janken als ik de auto uitstap laten we maar in het middne![]()
Ben er wel achter gekomen dat ik met zenuwen beter rijd dan normaal
![]()
Hier iemand die er echt heel lang over heeft gedaan, een uur of 75quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Prequel het volgende:
[..]
'
Uhm, genoeg om te weten dat een paar anderen ook een dip hebben (maar vast niet van ~15 lessen) en dat de andere 50 mensen in 30 lesjes zijn geslaagd. -.-'' Rond de 10e les? Meer in de richting les 22, nu heb k 36 gehad, waarvan (les 22-36) er max 4 écht goed gingen. Achja, laat ik er maar van uitgaan dat het 95% het binnen 40 uren haalt, dus zal dat mij ook wel lukken![]()
En áls er een les lekker gaat heb ik idd weer zin in de volgende, maar dan verpest ik t weer (en hoe). Dat ik er ik kan janken als ik de auto uitstap laten we maar in het middne![]()
![]()
43 lessen hier en genoeg hele sneue lessen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Prequel het volgende:
[..]
'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |