abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105943783
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2011:
• zatoichi (10 januari)
• karton (11 januari)
• -_Guitarist_- (12 januari)
• Jappe90 (13 januari)
• MJay1 (17 januari)
• SBM22 (24 januari)
• Made-In-Holland (25 januari)
• Yuri_Boyka (4 februari)
• DombohetOlifantje1 (7 februari)
• Zjefke (10 februari)
• Robinml (2 maart)
• stefannetjuh (3 maart)
• misslady83 (4 maart)
• Sokz (12 maart)
• -tape- (14 maart)
• HalvinCarris (22 maart)
• LovelyLady (24 maart)
• FruitenCo (11 april)
• eriksd (13 april)
• ftpfreak (15 april)
• Jetfly (20 april)
• honkhonk (27 april)
• HerrFl1ck (3 mei)
• NatteBever (4 mei)
• .Neovo. (9 mei)
• Krimpen (9 mei)
• waj1 (11 mei)
• bokkepoot (11 mei)
• OomBrouwer (12 mei)
• Cortax (12 mei)
• Janeiros (16 mei)
• Yaku (17 mei)
• Fukjoeman (19 mei)
• WinnieWana (25 mei)
• blingbling11 (31 mei)
• t.coenraad (22 juni)
• Jochemz (27 juni)
• 2xuq773pps (28 juni)
• ZuidGrens (29 juni)
• Warrick21 (11 juli)
• Hitomi (14 juli)
• yosander (15 juli)
• Eva4Evah (19 juli)
• Megaman (30 juli)
• Spies (2 augustus)
• Mountman (5 augustus)
• Frontrow (10 augustus)
• Dale__Cooper (12 augustus)
• Soempie (15 augustus)
• GevaarOpDeWeg (18 augustus)
• caffeinjunk (25 augustus)
• Martijn93 (21 september)
• Mwanatabu (28 september)
• kingtoppie (3 oktober)
• WG1122 (18 oktober)
• Xanland (5 november)
• 12345r (16 november)
• IJsdraakje (18 november)
• Niles-Crane (21 november)
• allroms (21 november)
• Haags_kwartiertje (21 november)
• Linds155 (22 november)
• Nagelschaartje (23 november)
• -Roy- (29 november)
• Mandéra (5 december)
• flatsj (5 december)
• Oberonn (5 december)
• Denkel (20 december)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door denkel op 22-12-2011 23:47:20 ]
pi_105943836
Zo nieuw topic aangemaakt. Alles goed gedaan volgens mij? :o

Laatste post was van mij :D

quote:
Vanavond lekker rondgetoert vanuit het gat waar ik woon :D
Vriendin opgehaald en naar huis gebracht, bij me oma langs geweest :P En me ma opgehaald bij dr werk haha. Morgen lekker naar de stad :D
Heerlijk als je van niemand afhankelijk bent ( Behalve dan van de auto, die moet wel thuis staan )

Het rijdt echt super in ieder geval, zo zonder iemand naast je die je constant controleert. Hoewel ik wel de eerste rit met me pa heb gereden, die wou natuurlijk wel even weten of de auto wel écht aan mij toevertrouwd was :D
pi_105943942
Mag ik er tussen op 3 oktober?
Rustig aan.
pi_105944525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Mag ik er tussen op 3 oktober?
Done :) Heb je ook in de wiki gezet.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:48:26 #5
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105944547
Zal me ook eens in dit topic melden, heb nu 7 lessen gehad
O)))
pi_105945783
:'( Ik ben gedumpt uit het geslaagden lijstje.
pi_105946253
Oh jeej :( ik heb gewoon de wiki gecopy paste ;o
pi_105970971
Hey luitjes :P
Ik lees al een tijdje mee.. stiekem.. Ik heb nu 35 lessen gehad. Ingrepen heb ik niet echt meer :D
Het enige probleem is eigenlijk mijn besluitvaardigheid.. dat is ver te zoeken.. (verschrikkelijk, die superdrukke kruispunten en dan nog die heerlijke spits erbij, you know..) Dus daar ben ik (we) nu mee bezig, voor de rest gaat t goed :D Heb alleen nog nooit gefileparkeerd (kan je dat nu wel of niet op je examen krijgen..?)
pi_105971365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Prequel het volgende:
Hey luitjes :P
Ik lees al een tijdje mee.. stiekem.. Ik heb nu 35 lessen gehad. Ingrepen heb ik niet echt meer :D
Het enige probleem is eigenlijk mijn besluitvaardigheid.. dat is ver te zoeken.. (verschrikkelijk, die superdrukke kruispunten en dan nog die heerlijke spits erbij, you know..) Dus daar ben ik (we) nu mee bezig, voor de rest gaat t goed :D Heb alleen nog nooit gefileparkeerd (kan je dat nu wel of niet op je examen krijgen..?)
Ze noemen het parkeren waarbij je een stukje achteruit rijdt... Ja die kreeg ik op mijn examen dus die kan je krijgen.
Rustig aan.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:48:48 #10
363823 Prequel
Just because
pi_105971987
O gosh.. :( Nouja.. dan nog maar een keer vragen om dat te doen.. :S
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:13:04 #11
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_105972862
Gisterenavond les 3 gehad en het ging weer super :). Nu merk ik de grote voordelen die je hebt als je je A rijbewijs al hebt, het scheelt echt! Vooral het kijken springt er bovenuit. Als ik consequent blijf rijden en theorie haal volgende week, dan mag het praktijkexamen geen enkel probleem meer zijn volgens mijn instructeur. Nog ca. 14 uurtjes lessen na het halen van theorie en dan dus eind januari het praktijkexamen *O* .TTT heeft hij afgeraden trouwens.
  maandag 26 december 2011 @ 18:26:42 #12
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_106062744
Ik heb overmorgen mijn eerste praktijkexamen! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan! Ik vind parkeren enzo nog wel lastig (vrouw :@ ) en ik heb nog niet met de tomtom geoefend.
Hopelijk gaat het goed.. :p
pi_106062839
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:26 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik heb overmorgen mijn eerste praktijkexamen! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan! Ik vind parkeren enzo nog wel lastig (vrouw :@ ) en ik heb nog niet met de tomtom geoefend.
Hopelijk gaat het goed.. :p
Succes tante!
Rustig aan.
  maandag 26 december 2011 @ 20:44:53 #14
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_106066132
Komende donderdag om 15.00 theorie... Vandaag alle 10 examens van de ANWB cd rom doorgewerkt en alle 10 voor geslaagd... Nog even het boek van A t/m Z doornemen de komende dagen en dan het echte werk :) Morgen nog 2 uurtjes rijden trouwens. Heb een instructeur gevonden waar het mee klikt, de lesauto bevalt me prima en ik heb veel zelfvertrouwen momenteel, dus de Feng Shui is in orde :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:33:13 #15
363823 Prequel
Just because
pi_106084069
Vandaag weer rijles gehad.. en het gaat voor m'n gevoel steeds slechter. Anticiperen lukt nog steeds niet.. ik ben nog steeds te sloom met handelen. 't dringt gewoon niet in mn domme kop door dat ik vooruit moet denken. Zelfs door de bocht gaan ging te snel :( En al die dingen gingen een paar lessen terug dus wél goed.. Af en toe zit er nog een goede les tussen.. Dus het lijkt wel alsof ik per les áchteruit ga en er helemaal niks meer goed gaat.. moedeloos.

Ben ik echt de enige met zo'n dip ertussen..? Misschien ligt het er ook wel aan dat ik maar 1 uurtje per week rijles heb.. :?
pi_106094870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Prequel het volgende:
Vandaag weer rijles gehad.. en het gaat voor m'n gevoel steeds slechter. Anticiperen lukt nog steeds niet.. ik ben nog steeds te sloom met handelen. 't dringt gewoon niet in mn domme kop door dat ik vooruit moet denken. Zelfs door de bocht gaan ging te snel :( En al die dingen gingen een paar lessen terug dus wél goed.. Af en toe zit er nog een goede les tussen.. Dus het lijkt wel alsof ik per les áchteruit ga en er helemaal niks meer goed gaat.. moedeloos.

Ben ik echt de enige met zo'n dip ertussen..? Misschien ligt het er ook wel aan dat ik maar 1 uurtje per week rijles heb.. :?
Hoeveel posts van dit topic en het vorige topic heb je gelezen?:')
Vrijwel iedereen heeft die dipjes en over het algemeen ook nog op vaste momenten :). Rond de 10e les is volgens mij een vaste dip.
Het komt vanzelf weer, als er weer eens een les heel lekker gaat krijg je er weer vertrouwen in :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:41:16 #17
363823 Prequel
Just because
pi_106106674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hoeveel posts van dit topic en het vorige topic heb je gelezen?:')
Vrijwel iedereen heeft die dipjes en over het algemeen ook nog op vaste momenten :). Rond de 10e les is volgens mij een vaste dip.
Het komt vanzelf weer, als er weer eens een les heel lekker gaat krijg je er weer vertrouwen in :)
'

Uhm, genoeg om te weten dat een paar anderen ook een dip hebben (maar vast niet van ~15 lessen) en dat de andere 50 mensen in 30 lesjes zijn geslaagd. -.-'' Rond de 10e les? Meer in de richting les 22, nu heb k 36 gehad, waarvan (les 22-36) er max 4 écht goed gingen. Achja, laat ik er maar van uitgaan dat het 95% het binnen 40 uren haalt, dus zal dat mij ook wel lukken :r
En áls er een les lekker gaat heb ik idd weer zin in de volgende, maar dan verpest ik t weer (en hoe). Dat ik er ik kan janken als ik de auto uitstap laten we maar in het middne :{
Ben er wel achter gekomen dat ik met zenuwen beter rijd dan normaal :D

:( :(
pi_106106894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Prequel het volgende:

[..]

'

Uhm, genoeg om te weten dat een paar anderen ook een dip hebben (maar vast niet van ~15 lessen) en dat de andere 50 mensen in 30 lesjes zijn geslaagd. -.-'' Rond de 10e les? Meer in de richting les 22, nu heb k 36 gehad, waarvan (les 22-36) er max 4 écht goed gingen. Achja, laat ik er maar van uitgaan dat het 95% het binnen 40 uren haalt, dus zal dat mij ook wel lukken :r
En áls er een les lekker gaat heb ik idd weer zin in de volgende, maar dan verpest ik t weer (en hoe). Dat ik er ik kan janken als ik de auto uitstap laten we maar in het middne :{

Heeft je instructeur hier geen tips voor?

En zéker niet iedereen is in 30 lessen geslaagd hoor. Helemaal als je in de wat oudere topics gaat neuzen kom je er genoeg tussen die het idee hadden waardeloos te zijn en ook díe zijn geslaagd. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_106138453
quote:

[..]

'

Hier iemand die er echt heel lang over heeft gedaan, een uur of 75 :) Voelde me toen ook echt flink waardeloos als er weer een les nergens op leek. Op een gegeven moment merk je dat ook als je je dag niet hebt, het toch acceptabel is. Als het een verstokte fietsmuts als mij is gelukt, dan kom jij er ook, wedden? :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106140343
quote:

[..]

'

43 lessen hier en genoeg hele sneue lessen.
Tot op de laatste les de auto af laten slaan. (dieptepunt was op de snelweg trouwens :'))
Tot op de laatste les gehoord dat ik niet goed genoeg keek
Tot op de laatste les me onzeker gevoeld en gedacht dat ik het nooit zou leren.

En nee, ik overdrijf niet. Het lijkt soms net of je heel langzaam bent omdat iedereen het zo goed lijkt te doen, maar de verhalen van de mensen die er moeite mee hadden hoor je gewoon zelden.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 29 december 2011 @ 00:30:10 #21
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_106150739
Vandaag examen gehad. Ik had daarvoor nog een uurtje les en amper zenuwen. Toen ik de auto later instapte met de instructeur werd ik me toch zenuwachtig!! :N Het ging echt ontzettend slecht en ik deed dingendie ik normaal niet doe. Zo jammer dat ik toch zenuwachtig werd terwijl ik weet dat dat niet nodig is. De instructeur was verder ook wel oke.
Maarja dik dik dik gezakt dus.. Ik voel me een beetje een faalhaas :'( :9
pi_106158390
RIJBEWIJS GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD! *O* *O* *O* *O*

Na welgeteld 3 pogingen en rond de 65 lessen :P

[ Bericht 14% gewijzigd door MissSpooky op 29-12-2011 11:20:30 ]
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_106160315
Gefeliciteerd:P
pi_106161752
Net terug van een lesje, vandaag hellingproef er bij gekregen, en zelfs achteruit.. 1x flink de koppeling laten stinken omdat ik het verkeerd deed haha maargoed weer wat geleerd..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 29 december 2011 @ 17:52:44 #25
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106173324
Kan iemand mij een rijschool in Delft of Rotterdam aanbevelen? Doordat ik plotsklap moet verhuizen heb ik mijn huidige rijlessen moeten opzeggen.

Tante-Leen, balen voor je, eerste examen?

MissSpooky. *O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')