Op welke punten ben je bang dat het niet lukt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:53 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb nog 2 lessen, dan mag ik op.
Ben er alleen bang voor dat het niet gaat lukken...
Kreeg dit bij mijn 6e rijlesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:45 schreef delano.888 het volgende:
Hellingproef is eigenlijk heel simpel, mits je het uit jezelf doet en niet op commando (bij mij dan)
Ik bedoelde dus WEL met de handrem hè. Stel dat je bij het stoplicht staat tegen een bult op en je pakt de handrem erbij, dan vind ik dat makkelijker dan met de voetrem wegkomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Kreeg dit bij mijn 6e rijlesVond 't wel leuk hoe raar 't ook klinkt
Mja, voordat ik doorhad dat ik veel sneller op het gaspedaal moest drukken sloeg de motor steeds af
Minder leuk
niet met handrem trouwens
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:
Geloof mij maar, ik krijg het makkelijk voor mekaar een diesel af te laten slaan hoor(fiat punto evo) het handige is wel dat die door start-stop vanzelf weer aangaat.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je op mag zal je instructeur wel erop vertrouwen dat je op examenniveau zit toch? Dus dan kan je het
Gewoon ik weet dat ik beter moet anticiperen en vooruit moet kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op welke punten ben je bang dat het niet lukt?
Start-stop systeemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:34 schreef delano.888 het volgende:
Geloof mij maar, ik krijg het makkelijk voor mekaar een diesel af te laten slaan hoor(fiat punto evo) het handige is wel dat die door start-stop vanzelf weer aangaat.
Vrouwen...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef XxSwollie het volgende:
Stel ik zou zakken, dan moet je weer opnieuw je examen aanvragen, 200 euro betalen, keer weer 4 lessen, het zou in totaal ongeveer dan weer op 360 euro uitkomen wat ik dan weer kwijt zou zijn, en dan nog geen garantie hebben dat je hem dan wel haalt..
Stel dat ik 3 keer zou zakken, dan zou ik het rijden moeten opgeven, aangezien ik dan geen rode cent meer zou hebben.![]()
Niet zo negatief denken? Je slaagt gewoonquote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef XxSwollie het volgende:
Stel ik zou zakken, dan moet je weer opnieuw je examen aanvragen, 200 euro betalen, keer weer 4 lessen, het zou in totaal ongeveer dan weer op 360 euro uitkomen wat ik dan weer kwijt zou zijn, en dan nog geen garantie hebben dat je hem dan wel haalt..
Stel dat ik 3 keer zou zakken, dan zou ik het rijden moeten opgeven, aangezien ik dan geen rode cent meer zou hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |