Vrouwen...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef XxSwollie het volgende:
Stel ik zou zakken, dan moet je weer opnieuw je examen aanvragen, 200 euro betalen, keer weer 4 lessen, het zou in totaal ongeveer dan weer op 360 euro uitkomen wat ik dan weer kwijt zou zijn, en dan nog geen garantie hebben dat je hem dan wel haalt..
Stel dat ik 3 keer zou zakken, dan zou ik het rijden moeten opgeven, aangezien ik dan geen rode cent meer zou hebben.![]()
Niet zo negatief denken? Je slaagt gewoonquote:Op zondag 22 januari 2012 18:01 schreef XxSwollie het volgende:
Stel ik zou zakken, dan moet je weer opnieuw je examen aanvragen, 200 euro betalen, keer weer 4 lessen, het zou in totaal ongeveer dan weer op 360 euro uitkomen wat ik dan weer kwijt zou zijn, en dan nog geen garantie hebben dat je hem dan wel haalt..
Stel dat ik 3 keer zou zakken, dan zou ik het rijden moeten opgeven, aangezien ik dan geen rode cent meer zou hebben.![]()
Stopopdracht is zo dicht mogelijk achter een andere auto stoppen zonder dat je achteruit moet rijden om weer weg te komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef LeNick het volgende:
Ik morgen TTTBen wel benieuwd
Wat is nou ook alweer het verschil tussen een stopopdracht en een parkeeropdracht?
Ben bang dat ik daarmee ga falen
Dat is idd zo!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:04 schreef H-D het volgende:
Ja inderdaad. Goed kijken. Zolang het allemaal maar veilig gebeurt.
Als je dan niet helemaal recht staat oid is dat niet zo erg.
Is inderdaad goedgekomenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef Prequel het volgende:
[..]
Succes! Als je een beetje geleerd/geoefend hebt moet t wel goed komen
Ook, maar vooral niet consequent genoeg de 3 stappen gedaan (binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek).. Maar dat is allemaal in situaties waar het niet belangrijk wasquote:
Haha klopt. Soms weet je gewoon dat er ònmogelijk iets in je dode hoek kàn zitten. Mja toch kijken. Anders zak jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ook, maar vooral niet consequent genoeg de 3 stappen gedaan (binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek).. Maar dat is allemaal in situaties waar het niet belangrijk wasNog steeds eigen schuld, want ik weet tot je je roze kaartje hebt je dit wel (overdreven) moet doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |