In je eigen auto wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:46 schreef LeNick het volgende:
[..]
Met je eerste twee punten ben ik het wel eens, derde punt is per situatie verschillend maar toevallig gebeurde dat met dat oranje stoplicht dus twee weken terug, ik vroeg heel snel of ik moest stoppen, en ja dat moest. Hij zegt, als er niemand achter je zit moet je (bij mij in de lesauto) zo veel mogelijk stoppen, ikzelf had wel doorgereden en dat moet jij ook gaan doen in je eigen auto, maar het is beter als je tijdens je examen zou stoppen als dat mogelijk is bij oranje (als het geen gevaar oplevert uiteraard). En zou ook niet graag geflitst willen worden in andermans auto
Ook niet natuurlijk, had moeten zeggen dat ik me lullig zou voelen als ik een andermans auto geflitst zou worden, al moet je het wss wel zelf betalen gewoon. Die 2-3 min zijn vaak niet eens van toepassing. Iemand die krap door rood rijdt staat vaak bij de volgende stoplichten te wachten voor je..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In je eigen auto wel?kost je 2 tanken brandstof als er ergens zo'n geinponem staat die je snapt, en dat allemaal voor 2 - 3 minuten van je tijd
Ook dat idd, het is redelijk nutteloos, eigenlijk net als te hard rijden; het heeft meer nadelen als voordelen als je het goed beschouwt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:15 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ook niet natuurlijk, had moeten zeggen dat ik me lullig zou voelen als ik een andermans auto geflitst zou worden, al moet je het wss wel zelf betalen gewoon. Die 2-3 min zijn vaak niet eens van toepassing. Iemand die krap door rood rijdt staat vaak bij de volgende stoplichten te wachten voor je..
quote:
Thanksquote:
dit, de eerste 2x had ik echt chagrijnige examinators en toen zakte ik omdat ik er nerveus van werd, de 3e keer had ik een relaxte man en ben ik gewoon geslaagd.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
[..]
Thanks
De houding van je examinator maakt trouwens echt een wereld van verschil, had er de vorige keer eentje die de hele tijd met z'n gezicht op onweer naast me zat en overal zat te klagen of het niet wat sneller kon (ik kan moeilijk door de auto's voor me heen rijden).
Die van vandaag was echt relax, gewoon lekker praatje gemaakt tijdens het rijden. Dat verandert echt zoveel, was vandaag dan ook een stuk minder zenuwachtig.
Yup, zeker leerzaam. Ook handig om gelijk te krijgen als instructeur vs. andere automobilist (mocht dat nodig zijn) ;pquote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef jeroentje93 het volgende:
Opgenomen? Hah nog nooit van iemand gehoort.
Lijkt me idd erg leerzaam omdat je geconfronteerd wordt met je fouten.
Da's ook niet echt handig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:54 schreef Prequel het volgende:
(meestal dan.. een vriendin van me heeft steeds verschillende)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |