Daar heb ik m dus nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ja is bij so you think you can dance.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ach de ochtend doet ie ook al goed de hele week
Ik moest hier aan denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb echt geen idee waar hij het nu over heeft. Boot camp? Zeker zo'n dansprogramma op SBS ofzo?
So you think you can dancequote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ok, dank je. Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is bij so you think you can dance.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
haha!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
http://www.apple.com/nl/support/bootcamp/
![]()
Gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vannochtend toen ie naar de duitse nudisten vereniging ging bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |