ben moeilijke dingen aan het doen in de tussentijdquote:
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ook niet veel meer van over.
Zal nog een sms helpen dan? Misschien beter politie inschakelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin smsen omdat je al een week niks meer van haar gehoord hebt en nog steeds niks terug hebben gekregen.
Goed liedje.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zal nog een sms helpen dan? Misschien beter politie inschakelen.
Hoezo ben jij in godsnaam zo vroeg wakker op een zaterdag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zullen dooooor gaaaan we zullen doooooor gaan
Ramsesquote:Op zaterdag 24 december 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zullen dooooor gaaaan we zullen doooooor gaan
ik schrok wakkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in godsnaam zo vroeg wakker op een zaterdag?
en dan gelijk naar die blackberry graaienquote:
Beetje pingen tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en dan gelijk naar die blackberry graaien
nee lag al een tijdje te wakker zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en dan gelijk naar die blackberry graaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe heb ik vakantie tot begin februari. Als ik geen herkansingen heb of ze gewoon niet maak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die niet vakantie hebben tot de 29e
Een vieze Kaasrol zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die niet vakantie hebben tot de 29e
Ja, prima vol te houden. Valt op sommige vlakken wel iets tegen, maar ik heb nu geen plannen om te stoppen. Ik heb ook verrassend veel vrije tijd, ondanks dat ik vier hele dagen op school zit en ruim drie uur per dag reis. Ach, nu kan ik mijn bankrekening tenminste goed vullen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn dienstregeling is voor zover ik weet niet echt veranderd. Bovendien ben ik er ondertussen wel aan gewend. Behalve een kamer zoeken (wat ik om mysterieuze redenen nog steeds niet heb gedaan) valt er verder ook niet veel aan te doen.
Het scheelt wel dat ik de afgelopen tijd minder colleges had, meestal maar 3 dagen per week op en neer reizen, dat scheelt ook in de ergernis.
Hoe gaat het met jouw studie? Nog een beetje vol te houden?
Schijten op de openbare wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vieze Kaasrol zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, prima vol te houden. Valt op sommige vlakken wel iets tegen, maar ik heb nu geen plannen om te stoppen. Ik heb ook verrassend veel vrije tijd, ondanks dat ik vier hele dagen op school zit en ruim drie uur per dag reis. Ach, nu kan ik mijn bankrekening tenminste goed vullen.
Mooi! Maar hoe kun je nu veel vrije tijd hebben terwijl je vier hele dagen op school zit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vieze Kaasrol zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, prima vol te houden. Valt op sommige vlakken wel iets tegen, maar ik heb nu geen plannen om te stoppen. Ik heb ook verrassend veel vrije tijd, ondanks dat ik vier hele dagen op school zit en ruim drie uur per dag reis. Ach, nu kan ik mijn bankrekening tenminste goed vullen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Schijten op de openbare weg
Moet alleen wel 9 januari nog even 7 weken aan practica inleveren
Geen idee. Zal wel een verkeerd gevoel zijn. Naast school werk ik ook nog eens 17 uur per week.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi! Maar hoe kun je nu veel vrije tijd hebben terwijl je vier hele dagen op school zit?
Denk het niet, vrijdag was ik vrij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag trouwens dat ik jou zag lopen, maar dat zal wel niet want 'jij' ging met de bus richting mijn school.
[..]
Geen idee. Zal wel een verkeerd gevoel zijn. Naast school werk ik ook nog eens 17 uur per week.
Damn, als ik dit soort dingen hoor ga ik me altijd schamen omdat ik zo lui ben en zo weinig doe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag trouwens dat ik jou zag lopen, maar dat zal wel niet want 'jij' ging met de bus richting mijn school.
[..]
Geen idee. Zal wel een verkeerd gevoel zijn. Naast school werk ik ook nog eens 17 uur per week.
Zo, dan voel je je kutquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-16330372
waar zit kb?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Damn, als ik dit soort dingen hoor ga ik me altijd schamen omdat ik zo lui ben en zo weinig doe.
Jij zoekt als sinds het begin van de zomervakantie naar een baantje?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
Je bent niet de enige hoor. Ik heb nog amper iets gedaan aan werk zoeken, laat staan solliciteren.
Kut
Ik zoek geen werk, ik zoek geen kamer. Nee, wat doe ik, ik zit op FOK! te hangen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
Je bent niet de enige hoor. Ik heb nog amper iets gedaan aan werk zoeken, laat staan solliciteren.
Kut
Dat zeg ik, je kunt het amper zoeken noemen. Het is meer van:quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij zoekt als sinds het begin van de zomervakantie naar een baantje?
Ik zoek beidenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zoek geen werk, ik zoek geen kamer. Nee, wat doe ik, ik zit op FOK! te hangen.
Waar is het fout gegaan.
Ja, maar ach.. Het moet maar! Hoe gaat het bij jou daar? Nog steeds blij met je studiekeuze?quote:
Ach, stiekem zijn we allemaal luie donders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had tegen mezelf gezegd dat ik in de vakantie op zoek zou gaan, maar nog niets gedaan natuurlijk.
Stiekem ben ik te gehecht aan m'n dorpje.
Ik zeg: pak een koekje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
Een impressie van een antikraak-appartement:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: niet doen.
Dat is niet eens stiekem meer, dat staat bij de meesten van ons wel vast.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ach.. Het moet maar! Hoe gaat het bij jou daar? Nog steeds blij met je studiekeuze?
[..]
Ach, stiekem zijn we allemaal luie donders.
Ja best wel. Ik vind het nog leuk. Reizen gaat ook nog wel... Heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ach.. Het moet maar! Hoe gaat het bij jou daar? Nog steeds blij met je studiekeuze?
Ja, vind je het echt leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik vind het nog leuk. Reizen gaat ook nog wel... Heb niks te klagen.
Ja. Tuurlijk ook saaie onderwerpen, maar zou geen andere studie willen doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, vind je het echt leuk?
Daar heb je wel een punt, ik zou echt niet weten wat voor studie ik anders zou moeten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk ook saaie onderwerpen, maar zou geen andere studie willen doen.
Vrijetijdsmanagement.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik zou echt niet weten wat voor studie ik anders zou moeten doen.
Ik kan wel ontzettend goed mijn vrije tijd managen.quote:
Klinkt als genot.quote:
Bevestigd.quote:
I'm in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
Laten we met z'n allen een opleiding volgen waarbij we gratis ananassen mogen snijden.
Bestaat al.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
Laten we met z'n allen een opleiding volgen waarbij we gratis ananassen mogen snijden.
HAHA JE ZEI POEPquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef emzor1994 het volgende:
Gratis poep opruimen: verpleegkunde.
Hotelkamer met jou?quote:
Ho, afblijven. Ze is van mij.quote:
Dan wordt het wel erg drukquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ho, afblijven. Ze is van mij.
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg druk
[..]
[ afbeelding ]
Occupy hotelschool?quote:
Ja, Deventer, daar noem je ook iets.quote:
Met zijn allen proppen in dat tentjequote:
Gewoon zo'n dikke vette camper.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met zijn allen proppen in dat tentje
En dan uitschieten met de naald
Ja maar dat kunnen ze niet betalen, snap dat dan. Een beetje medeleven is wel op zijn plaatsquote:
De ABN Amro sponsort wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen ze niet betalen, snap dat dan. Een beetje medeleven is wel op zijn plaats
quote:
Dikke.quote:
Ver genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, ik ga mijn wekker zetten om 8:15 zodat ik een ontzettend goed nummer mee kan pikken bij de Top 2000. Hoe ver ben ik heen?
Na dat nummer ga ik verder met slapen tot een uur of 1 ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ver genoeg.
Gewoon tot 1 uur uitslapen en dan op spotify luisteren ofzo. Boeiend, als ie nu al komt zal het wel niet al te goed zijn.
Succes met wakker blijven. Ik zou na een halve minuut al doorslapen, hoe hard ie ook staatquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na dat nummer ga ik verder met slapen tot een uur of 1 ja.
Dat sowieso, maar nog steeds een jaarlijks genot.quote:
Had je meer moeite moeten doen. Ik had gestemd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar nog steeds een jaarlijks genot.
Bij het stemmen had ik Ricky - Genot bij de vrije keuzes gezet, helaas is het me niet gelukt om Genot in de lijst te krijgen.
Ik dacht precies hetzelfde. Ik schijn door heel veel dingen heen te slapen. Niet altijd handig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven. Ik zou na een halve minuut al doorslapen, hoe hard ie ook staat
Gaat inderdaad lastig worden, maar meestal lukt het wel aardig, ik doe dit wel vaker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Succes met wakker blijven. Ik zou na een halve minuut al doorslapen, hoe hard ie ook staat
EXA-momentje #2: Iets lezen wat aan eten doet denken, waardoor honger.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
Tijd voor een typische EXA-momentje: naar beneden sneaken voor wat voedsel.
O ja, dat is waar ook. Sorry...quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
EXA-momentje #2: Iets lezen wat aan eten doet denken, waardoor honger.
Ik ook. Maar eerst mijn ijsje opeten. En andere onnodige dingen doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben wel goed moe trouwens. Dadelijk maar gaan slapen.
Wtf, je gaat toch geen ijsje eten vlak voor je gaat slapen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Sorry...
[..]
Ik ook. Maar eerst mijn ijsje opeten. En andere onnodige dingen doen.
Dus wel. Lekkere Magnum met nootjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, je gaat toch geen ijsje eten vlak voor je gaat slapen.
Stiekem ben ik wel jaloers.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus wel. Lekkere Magnum met nootjes.
Dat is de bestequote:Op dinsdag 27 december 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus wel. Lekkere Magnum met nootjes.
Oké, waar moet ik wezen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
We hebben hier nog twee dozen liggen. Kom maar halen.
Ik stap nu de trein in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
We hebben hier nog twee dozen liggen. Kom maar halen.
Want ik ga zo slapen en dan ga ik in mijn dromen naar Ezelldorp.quote:
Dan kan je net zo goed een ijsje dromen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Want ik ga zo slapen en dan ga ik in mijn dromen naar Ezelldorp.
Ik woon niet in een gat.quote:
Dan is de droom toch veel te snel voorbij, gekke meid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een ijsje dromen!
[..]
Ik woon niet in een gat.Maar je hebt gelijk: we hebben geen McDonald's. Maar de stad naast Ezelldorp heeft er wel eentje.
Dan droom je toch een kamer vol ijsjes, malle meid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is de droom toch veel te snel voorbij, gekke meid.
Ezelldorpquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon niet in een gat.Maar je hebt gelijk: we hebben geen McDonald's. Maar de stad naast Ezelldorp heeft er wel eentje.
Oké, dat ga ik nu maar doen dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan droom je toch een kamer vol ijsjes, malle meid.
Een 'groot' dorp om het zo maar te noemen.quote:
You know you love me, xoxo Gossip Girl.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, dat ga ik nu maar doen dan.
Welterusten allemaal sweet dreams xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 huizen en een bakker op de hoek is niet groot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een 'groot' dorp om het zo maar te noemen.
Een stad van kaas is wel leuk dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
15 huizen en een bakker op de hoek is niet groot.
Ja!quote:
In de zomer liggen jullie op ham en dragen jullie broodjes. Gratis tosti's in Kaasstad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja!
Hier komt ook geen water uit de kraan, in plaats daarvan krijgen we dat spul dat je krijgt als je kaas te lang buiten de koelkast bewaart
Ergens vind ik dat een heel eng idee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de zomer liggen jullie op ham en dragen jullie broodjes. Gratis tosti's in Kaasstad.
Watje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een heel eng idee.
Kan ik dan gratis biefstuk halen in Ezelldorp?quote:
Biefstuk van hooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan ik dan gratis biefstuk halen in Ezelldorp?
Dat is vegetarisch. Wat een schijtgat zeg.quote:
Hooi van biefstuk dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is vegetarisch. Wat een schijtgat zeg.
Goed idee. Ik ga ook over een paar minuten. Welterusten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen denk ik. Welterusten
quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hooi van biefstuk dan?
[ afbeelding ]
je nick was in dit topic gevallenquote:
echt;quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je nick was in dit topic gevallen
Was je zusje zo irritant?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik las het, wij reizen niet met dr metroooo
Gisteren ook steekpartij alles tijdens het winkelen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was je zusje zo irritant?
Nog nooit gehad, is dat een beetje te nassen?quote:
tuulekquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, is dat een beetje te nassen?
nee dat doe je nie tdan heb je helemaal geziektes met treinen en allesquote:
Oké stuur maar een keer wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuulek
[..]
nee dat doe je nie tdan heb je helemaal geziektes met treinen en alles
Koop het zelf maar lamlulquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké stuur maar een keer wat.
Daar ben ik te lui voor.quote:
Ach, ik overleef het wel. Sneeuw, ik mis het!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee dat doe je nie tdan heb je helemaal geziektes met treinen en alles
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het wel. Sneeuw, ik mis het!
voor sneeuw ga je lekker naar de noord of zuidpool en anders antarctica of ijslandquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het wel. Sneeuw, ik mis het!
Gewoon de wereld overnemen en alle goede producten naar Brabant laten verschepen jeweettoch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
quote:
Sneeuwhaters.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voor sneeuw ga je lekker naar de noord of zuidpool en anders antarctica of ijslandmens!
Lijkt me wel een strak plan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon de wereld overnemen en alle goede producten naar Brabant laten verschepen jeweettoch.
Hoe kan jij dat nou weten, je komt nooit in Brabantse supermarkten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alsof ze in brabant geen edammer kaas verkopen dwaas
Alsof we hier iets uit Edam willen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alsof ze in brabant geen edammer kaas verkopen dwaas
Lekker bezig. Hoe heet ze.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Splutje het volgende:
Hey KS laatst een chick van Virgiel geregeld
jawel in de AH laatst nogquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat nou weten, je komt nooit in Brabantse supermarkten.
okquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof we hier iets uit Edam willen.
Ik had het probleem in de eerste post al opgelostquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
Denken zwanger te zijn
Wel goed trolltopic.
Ik proef cynisme.quote:
Koop een rolstoel, kun je rollen wat je wil.quote:
Gewoon op haar zij leggen, kan ze ook rollen wat ze wil.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koop een rolstoel, kun je rollen wat je wil.
Dat is leuk, duw jij me rond?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon op haar zij leggen, kan ze ook rollen wat ze wil.
Ik duw je wel aan anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is leuk, duw jij me rond?
Ken je nu nog steeds niet alle synoniemen?quote:
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Tijd voor een andere naam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
Ik kan niet met pakken yoghurt omgaan. Ik wilde maar een beetje yoghurt en nu heb ik een hele kom vol. Dit is al de zoveelste keer.
Ik kan wel een subtielere hoeveelheid yoghurt in je mond deponeren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
Ik kan niet met pakken yoghurt omgaan. Ik wilde maar een beetje yoghurt en nu heb ik een hele kom vol. Dit is al de zoveelste keer.
Ik heb wel alles netjes opgegeten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezel is motorisch net zo ver als kleuters![]()
Ooo ok okquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat, ik zing gewoon een liedje van de Amazing Stroopwafels hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan wel een subtielere hoeveelheid yoghurt in je mond deponeren.
braaf ezelinnetje!quote:
mijn lijfliedquote:
ja, vrij serieus lied ga je zo doenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
Oei, dan komt die 'HIHIHIHIHHAHAHAHAHOHOHOHOHOOH' best raar over.
Trappen we niet in makker. Jij bent bloedserieus.quote:
Nee, als ezell nou lekker was, oke. Maar dat weet ik helaas niet. Tijd voor haar om even een foto te posten.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trappen we niet in makker. Jij bent bloedserieus.
Dat doet ze niet, zeker niet als je het zo probeert.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, als ezell nou lekker was, oke. Maar dat weet ik helaas niet. Tijd voor haar om even een foto te posten.
Ezells zijn niet lekker.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, als ezell nou lekker was, oke. Maar dat weet ik helaas niet. Tijd voor haar om even een foto te posten.
Waar?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
SC is een beetje dood, maar ik neem aan dat alles kits is. En daar?![]()
[..]
Possibly.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik herinner me die avond nietwas het jouw GHB KS;?_
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten KB.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik kan dit niet meer handelen, welterustenggg![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]I like your style.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
4-hydroxybutaanzuur is overrated.. doe dan liever lysergeenzuurdi-ethylamide.
Dat is een hele andere tak van sportquote:Op woensdag 28 december 2011 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
4-hydroxybutaanzuur is overrated.. doe dan liever lysergeenzuurdi-ethylamide.
Hehe, slaap zequote:Op woensdag 28 december 2011 03:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is een hele andere tak van sport.
Vanavond was 't ethanol en THC; dus nu lekker pitten
a) je slaapt weinigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He erer waarom ben ik zo moe de laatste tijd?
ik slaap helemaal niet weinigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
a) je slaapt weinig
b) je doet veel
c) jan heeft pfeiffer
d) je bent gebeten door een teek
Waarbij ik m'n geld op a zet.
Hihihihi te laat met je edit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik slaap helemaal niet veilig
nice mien jongquote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
50 nummers van ze in totaal.
Ook wel echt slapen dan he, in je bed liggen met je ogen open of spelend met je telefoon telt niet als slapen.quote:
Had je maar niet op vakantie moeten gaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice mien jong
Helaas moet ik dat allemaal missen
komt goed ik ben serieus moequote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook wel echt slapen dan he, in je bed liggen met je ogen open of spelend met je telefoon telt niet als slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |