ben moeilijke dingen aan het doen in de tussentijdquote:
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ook niet veel meer van over.
Zal nog een sms helpen dan? Misschien beter politie inschakelen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin smsen omdat je al een week niks meer van haar gehoord hebt en nog steeds niks terug hebben gekregen.
Goed liedje.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zal nog een sms helpen dan? Misschien beter politie inschakelen.
Hoezo ben jij in godsnaam zo vroeg wakker op een zaterdag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zullen dooooor gaaaan we zullen doooooor gaan
Ramsesquote:Op zaterdag 24 december 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We zullen dooooor gaaaan we zullen doooooor gaan
ik schrok wakkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in godsnaam zo vroeg wakker op een zaterdag?
en dan gelijk naar die blackberry graaienquote:
Beetje pingen tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en dan gelijk naar die blackberry graaien
nee lag al een tijdje te wakker zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en dan gelijk naar die blackberry graaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe heb ik vakantie tot begin februari. Als ik geen herkansingen heb of ze gewoon niet maak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die niet vakantie hebben tot de 29e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |