Helemaal als ze dat al gaan doen vóór het eindsignaal heeft geklonkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Liever een leeg uitvak dan een vak wat; Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! zingt, kanslozen.
Wel.. heb geld op vitesse, dus had om mezelf in te dekken live op Eindhovn gezetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch niet dodelijk voor je bet?, maar laat Vitesse maar zwoegen zo voor de winterstop.
PSV zal dan wel op EL2 worden uitgezondenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Beter dat Eindhoven even snel scoort, anders kom ik in de problemen wat betreft de streams denk ik
Hij geeft al aan geen EL te hebben (stream)...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
PSV zal dan wel op EL2 worden uitgezonden
Hoe kom je nou weer op kanaal 4quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Adelante het volgende:
Doorkijken op kanaal 4, pardon kanaal 2
Dat zei de commentatorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer op kanaal 4
Een fatsoenlijke provider hebben die EL doorgeeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je op 2 zit, 2 omhoog.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles tv is op EL2. dat kan echt niet zomaar worden afgebroken
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles tv is op EL2. dat kan echt niet zomaar worden afgebroken
Jij snapt mquote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hier gaat Jan Smit niet blij mee zijn. Gezonde clubs dienen met meer respect behandeld te worden!
Wat doet ie?quote:
Ze moeten tegen het machtige PSV.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
Nu moet Twente dat andere amateurclubje ff oprollen en mijn avond is ook weer goed
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze moeten tegen het machtige PSV.
Die al van Feyenoord hebben verlorenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze moeten tegen het machtige PSV.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
Nu moet Twente dat andere amateurclubje ff oprollen en mijn avond is ook weer goed
Twente ookquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die al van Feyenoord hebben verloren
Jullie ook, noob.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is een collectief die hard strijd en druk zet.. dat is Twente niet, Twente is een vele betere tegenstander voor ons qua spel/tactiekquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
een jaar geleden zag je ze niet, zijn pas fan sinds het weer goedgingquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wat een bazen met: Waar is dat feestje.
Da's wel waar ja... Maar ik schat Twente wel beter in dan PSV. Twente heeft namelijk een betere verdedigingquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is een collectief die hard strijd en druk zet.. dat is Twente niet, Twente is een vele betere tegenstander voor ons qua spel/tactiek
Die zullen kans na kans creeren idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente heeft namelijk een betere verdediging
Ik zie het liever van de positieve kant.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een jaar geleden zag je ze niet, zijn pas fan sinds het weer goedging
Dat nooit!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef -Willempie- het volgende:
Prachtig!
Vitesse gaat gewoon de beker winnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
geef gewoon toe dat het grote deel van die dwazen alleen komen als het goed gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik zie het liever van de positieve kant.
Paar mooie pasjes tussen de linies door vanuit de verdediging kunnen idd kans naar kans creëren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zullen kans na kans creeren idd.
We'll see.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Paar mooie pasjes tussen de linies door vanuit de verdediging kunnen idd kans naar kans creëren.
Heel erg origineel ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wat een bazen met: Waar is dat feestje.
Inderdaad, ik dacht hetzelfde. Dat gaat weer slaapverwekkend wordenquote:
Is toch logisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat het grote deel van die dwazen alleen komen als het goed gaat
Klopt, ik wist dat er zo'n bijdehante reactie zou komen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef Friesz het volgende:
Wat is het ook een draak van een club dat Vitesse
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
van Aanholt, hopelijk ontpopt hij zich tot baas, heeft het NL elftal opeens nog een goeie linksback.
als ze de helft van Chelsea huren komen ze in de buurt toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik kan me nog herrineren dat ene Karel Aalbers ooit bleerde dat Vitesse Manchester United achterna zou gaan![]()
![]()
![]()
Behoorlijke hersenschudding denk ik, vroeg 16 x achter elkaar wat er nou gebeurd was.quote:
Dan moet je vaker even niet kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Scoren ze wanneer ik even niet kijk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef alors het volgende:
Als ik nog een keer Hup SCH zeg scoren ze vast nog een keer
Hup SCH
Mag verkocht worden imo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Kreupeldicht het volgende:
Damn.... en als Assaidi straks ook nog fit is [ afbeelding ]
Finale Heerenveen-Heracles zou leuk zijn.quote:
mooi mooiquote:
De sukkelquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
Rood voor het geven van een elleboog.
Sowieso rood.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen direct rood in een bekerpot zorgt toch voor een schorsing in de competitie he?
Deze man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
GVVV GVVV GVVV GVVV GVVV GVVV GVVV GVVV GVVV
Sowieso kunstgrasquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij alleen direct rood.
Overigens: Wat ziet dat kunstgras er toch ontzettend niet uit zeg
Het is net een versleten vloerbedekking ...
5 keiharde euro's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel kost zo'n kaartje van AZ - GVVV?
Overal kunstgras aanleggen. Geen geauwehoer meer met teveel water of een te hard veld. Dus gelijke omstandigheden.dus geen competitievervalsing.quote:
10tje ofzo? Kijk gewoon even op de site.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel kost zo'n kaartje van AZ - GVVV?
Moet ik jou foto's van mijn knie laten zien van een paar maand terug?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Overal kunstgras aanleggen. Geen geauwehoer meer met teveel water of een te hard veld. Dus gelijke omstandigheden.dus geen competitievervalsing.
FC Zwolle komt er volgend jaar dus bij ;-)
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Overal kunstgras aanleggen. Geen geauwehoer meer met teveel water of een te hard veld. Dus gelijke omstandigheden.dus geen competitievervalsing.
FC Zwolle komt er volgend jaar dus bij ;-)
ja kunstgrasveldje van 1000 euro. Ik heb zelf een keer mogen voetballen in t stadion in Almelo. T speelt wel relaxquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik jou foto's van mijn knie laten zien van een paar maand terug?
PFFFT!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
AZ gaat GVVV verpletteren natuurlijk.
Nee dat was redelijk tot goed kunstgras.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja kunstgrasveldje van 1000 euro. Ik heb zelf een keer mogen voetballen in t stadion in Almelo. T speelt wel relax
Danke voor de tip.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
10tje ofzo? Kijk gewoon even op de site.
Vanavond beter Valencia-Barca kijken op Sport1. Dit wordt een kutwedstrijd.
prachtigquote:
37 jaar jong, Anony.quote:
Wie denk je?quote:
Meegdeburg of zo.quote:
35 is hij niet meerquote:
De vader van Messiquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
GVVV wint gewoont KNVB beker en gaat europa in.
hier is het feestjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Grifte het volgende:
Waar is dat feestje![]()
Wel mooi die 0-1, houden zo :p
ga eens voor de lol naar een normale wedstrijd van die gasten, te geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef muzas het volgende:
Die GVVV fansDie hebben geen vouwklappers nodig.
10000 op in zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Whut? Bij Bwin staat bij AZ to score derde doelpunt in eerste helft een quotering van 1,48/
Even me spaarrekening openmaken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Whut? Bij Bwin staat bij AZ to score derde doelpunt in eerste helft een quotering van 1,48/
1,07 op unibetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Dit gaat om doelpunt in de eerste helft. Bij Unibet heel de wedstrijd. Bovendien krijg je bij Unibet bij geen doelpunten je inzet terug, bij Bwin ben je het kwijt./quote:
edit: Ik moeten leren lezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit gaat om doelpunt in de eerste helft. Bij Unibet heel de wedstrijd. Bovendien krijg je bij Unibet bij geen doelpunten je inzet terug, bij Bwin ben je het kwijt./
hey ome henk jij ook hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
AZ scoort 2e helft sowieso nog wel.
Baas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ome henk jij ook hier
Veenendaal (GVV) zit hier vlakbij. 20 min fietsen.
Als GVVV het zo blijft doen ik ook wel ja.quote:
Vooral hoe dat AZ dat quasi nonchalant staat te voetballen, maar ondertussen er niks bijlegtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als GVVV het zo blijft doen ik ook wel ja.
Ze worden overklast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Mykonos het volgende:
AZ moet eens wat meer gas geven, dan is het zo gedaan. Zoals het nu gaat, creëren ze zelfs geen kansen
Alleen maar ballen hard voor en cornersquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Mykonos het volgende:
AZ moet eens wat meer gas geven, dan is het zo gedaan. Zoals het nu gaat, creëren ze zelfs geen kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |