ga eens voor de lol naar een normale wedstrijd van die gasten, te geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef muzas het volgende:
Die GVVV fansDie hebben geen vouwklappers nodig.
10000 op in zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Whut? Bij Bwin staat bij AZ to score derde doelpunt in eerste helft een quotering van 1,48/
Even me spaarrekening openmaken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Whut? Bij Bwin staat bij AZ to score derde doelpunt in eerste helft een quotering van 1,48/
1,07 op unibetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Muto het volgende:
Dit gaat om doelpunt in de eerste helft. Bij Unibet heel de wedstrijd. Bovendien krijg je bij Unibet bij geen doelpunten je inzet terug, bij Bwin ben je het kwijt./quote:
edit: Ik moeten leren lezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit gaat om doelpunt in de eerste helft. Bij Unibet heel de wedstrijd. Bovendien krijg je bij Unibet bij geen doelpunten je inzet terug, bij Bwin ben je het kwijt./
hey ome henk jij ook hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
AZ scoort 2e helft sowieso nog wel.
Baas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ome henk jij ook hier
Veenendaal (GVV) zit hier vlakbij. 20 min fietsen.
Als GVVV het zo blijft doen ik ook wel ja.quote:
Vooral hoe dat AZ dat quasi nonchalant staat te voetballen, maar ondertussen er niks bijlegtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als GVVV het zo blijft doen ik ook wel ja.
Ze worden overklast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Mykonos het volgende:
AZ moet eens wat meer gas geven, dan is het zo gedaan. Zoals het nu gaat, creëren ze zelfs geen kansen
Alleen maar ballen hard voor en cornersquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Mykonos het volgende:
AZ moet eens wat meer gas geven, dan is het zo gedaan. Zoals het nu gaat, creëren ze zelfs geen kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |