Wat doet ie?quote:
Ze moeten tegen het machtige PSV.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
Nu moet Twente dat andere amateurclubje ff oprollen en mijn avond is ook weer goed
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze moeten tegen het machtige PSV.
Die al van Feyenoord hebben verlorenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze moeten tegen het machtige PSV.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
![]()
![]()
Nu moet Twente dat andere amateurclubje ff oprollen en mijn avond is ook weer goed
Twente ookquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die al van Feyenoord hebben verloren
Jullie ook, noob.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is een collectief die hard strijd en druk zet.. dat is Twente niet, Twente is een vele betere tegenstander voor ons qua spel/tactiekquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
een jaar geleden zag je ze niet, zijn pas fan sinds het weer goedgingquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wat een bazen met: Waar is dat feestje.
Da's wel waar ja... Maar ik schat Twente wel beter in dan PSV. Twente heeft namelijk een betere verdedigingquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is een collectief die hard strijd en druk zet.. dat is Twente niet, Twente is een vele betere tegenstander voor ons qua spel/tactiek
Die zullen kans na kans creeren idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente heeft namelijk een betere verdediging
Ik zie het liever van de positieve kant.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een jaar geleden zag je ze niet, zijn pas fan sinds het weer goedging
Dat nooit!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef -Willempie- het volgende:
Prachtig!
Vitesse gaat gewoon de beker winnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
geef gewoon toe dat het grote deel van die dwazen alleen komen als het goed gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik zie het liever van de positieve kant.
Paar mooie pasjes tussen de linies door vanuit de verdediging kunnen idd kans naar kans creëren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zullen kans na kans creeren idd.
We'll see.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Paar mooie pasjes tussen de linies door vanuit de verdediging kunnen idd kans naar kans creëren.
Heel erg origineel ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef truedestiny het volgende:
Wat een bazen met: Waar is dat feestje.
Inderdaad, ik dacht hetzelfde. Dat gaat weer slaapverwekkend wordenquote:
Is toch logisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat het grote deel van die dwazen alleen komen als het goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |