abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106179571
@ FANNvanhetlaatsteuur :

De dokter zelf heeft joodse roots. en ik ook...

ik vind blauwe ogen gewoon mooier dan bruin.
het draait BIJ MIJ puur om het mooie van blauwe ogen niet omdat ik een 100% west europees uiterlijk wil hebben.

Misschien niet boeiend, maar heb mijn haar ook kastanje bruin geverfd omdat ik mooier vind dan donker bruin. :)
pi_106179736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef DanaCat het volgende:
@ FANNvanhetlaatsteuur :

De dokter zelf heeft joodse roots. en ik ook...

ik vind blauwe ogen gewoon mooier dan bruin.
het draait BIJ MIJ puur om het mooie van blauwe ogen niet omdat ik een 100% west europees uiterlijk wil hebben.

Misschien niet boeiend, maar heb mijn haar ook kastanje bruin geverfd omdat ik mooier vind dan donker bruin. :)
Nou een spoelinkje door je haar vind ik toch wat minder drastisch dan je oogkleur veranderen,
maar jij hebt dus bruine ogen en je wil ze liever blauw?

Oké, ik snap het niet echt, maar als je er gelukkiger van wordt moet je dat doen natuurlijk.

Ik weet hier niet goed raad mee :') ik zat echt zo :o toen ik die OP las, maar goed
kan ook aan mij liggen (8>
pi_106180553
@ Lieve FANNvanhetlaatsteuur

20seconde laseren is niet zo dramatisch hoor :p haha.
en na 2 tot 3 weken komt je natuurlijke oogkleur te voorschijn,
want in werkelijk schijnt er een andere kleurtje onder die chocolade oogjes.

Maar inderdaad ieder zijn ding.
pi_106181482
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:52 schreef DanaCat het volgende:
@ Lieve FANNvanhetlaatsteuur

20seconde laseren is niet zo dramatisch hoor :p haha.
en na 2 tot 3 weken komt je natuurlijke oogkleur te voorschijn,
want in werkelijk schijnt er een andere kleurtje onder die chocolade oogjes.

Maar inderdaad ieder zijn ding.
Weet je dat ik echt zat na te denken over dit hele verhaal., maar ik blijf het een onnodig iets
vinden, ik kan er niets aan doen oO<

Als je je ogen laat laseren om beter te kunnen zien, kan ik hélemaal begrijpen, sommige
mensen hebben zulke slechte ogen dat ze zelf niet kunnen gaan zwemmen of iets,
zonder een bril te dragen en lenzen is dan ook niet altijd een oplossing, zeker als je
echt oudere mensen hebt die slecht-ziend (zeg ik dat zo goed?) zijn, en eerst moeten
zoeken op de tast naar hun bril, is dat ooglaseren een briljante uitvinding.

Maar in dat licht gezien moet ik je eerlijk zeggen, dat mensen met goede ogen, of
een beetje minder, maar in ieder geval niet blind of halfblind, zich al gelukkig mogen
prijzen dat ze die ogen hebben en ECHT nooit van mijn leven zou ik dat riskeren voor
een ander kleurtje ogen.

Maar goed, jij wel dus en dat is je goed recht, het zijn tenslotte jouw ogen.

Wat voor kleur ogen zou jij dan krijgen na zo'n behadeling? :D

Als het niet fout gaat... maar daar gaan we even niet van uit.
pi_106181558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef Leandra het volgende:
Mijn blauwe ogen zijn de vensters van m'n ziel omdat ze zich qua kleur aanpassen aan m'n gemoedstoestand, het is net het weer; hoe blauwer hoe beter en als het bewolkt is in m'n geest dan zijn m'n ogen bijna grijs.

Ben benieuwd hoe dat bij mensen is die zo'n operatie gehad hebben.
wat slik jij?

Dat wil ik ook ! :D
pi_106181786
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

wat slik jij?

Dat wil ik ook ! :D
:D

Zijn ze bij jou altijd dezelfde kleur dan?
Bij mij kan het echt variëren van knalblauw tot blauwgrijs, en dat laatste is niet best :') :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 december 2011 @ 21:20:38 #79
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106181822
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Weet je dat ik echt zat na te denken over dit hele verhaal., maar ik blijf het een onnodig iets
vinden, ik kan er niets aan doen oO<

Als je je ogen laat laseren om beter te kunnen zien, kan ik hélemaal begrijpen, sommige
mensen hebben zulke slechte ogen dat ze zelf niet kunnen gaan zwemmen of iets,
zonder een bril te dragen en lenzen is dan ook niet altijd een oplossing, zeker als je
echt oudere mensen hebt die slecht-ziend (zeg ik dat zo goed?) zijn, en eerst moeten
zoeken op de tast naar hun bril, is dat ooglaseren een briljante uitvinding.

Maar in dat licht gezien moet ik je eerlijk zeggen, dat mensen met goede ogen, of
een beetje minder, maar in ieder geval niet blind of halfblind, zich al gelukkig mogen
prijzen dat ze die ogen hebben en ECHT nooit van mijn leven zou ik dat riskeren voor
een ander kleurtje ogen.

Maar goed, jij wel dus en dat is je goed recht, het zijn tenslotte jouw ogen.

Wat voor kleur ogen zou jij dan krijgen na zo'n behadeling? :D

Als het niet fout gaat... maar daar gaan we even niet van uit.
Maar er is zoveel onnodig. als mensen er zelf voor betalen, dan maakt het toch niet uit als je 3000 piek neerlegt voor blauwe ogen, of twee ton voor een Porsche 911 terwijl je ook prima toe kan met een golfje?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_106181834
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij mij kan het echt variëren van knalblauw tot blauwgrijs, en dat laatste is niet best :') :X
Weet ik niet, ga ik eens vragen :P
pi_106182067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar er is zoveel onnodig. als mensen er zelf voor betalen, dan maakt het toch niet uit als je 3000 piek neerlegt voor blauwe ogen, of twee ton voor een Porsche 911 terwijl je ook prima toe kan met een golfje?
Nou, ik vind sowieso snel van cosmetische ingrepen dat ze onnodig zijn, vrouwen met
kleine borsten die dan zo nodig van die enorme plastic dingen moeten hebben, die dan
later weer gaan lekken en dat soort dingen, ik hou er niet zo van, op van die opgespoten
lippen, ook zoiets :')

Een Porsche vind ik een Pooierkar :D maar je ouwe golfje inruilen voor een betere goeie
veilige auto, als je het kunt betalen, is zeker niks mis mee !

edit: ik ga verder met mijn badkamer soppen want ik krijg een logé oO< :')
pi_106183465
Ik heb bruine ogen en zou voor geen goud willen kloten aan de kleur.
  donderdag 29 december 2011 @ 23:17:52 #83
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_106187468
quote:

[..]

Ik heb dat ook wel een beetje, maar niet zo'n heel groot verschil. Bij mij kan het sprankelend groen zijn tot dof groen-bruin :)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_106187630
Waar sommige mensen hun prioriteiten leggen.. :')
Je ogen laten laseren omdat je de kleur niet mooi vindt, wat een zinloze ingreep.
Om beter te kunnen zien (ik draag lenzen) zou ik trouwens ook nooit mijn ogen laten laseren, veel te risicovol.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_106191243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar sommige mensen hun prioriteiten leggen.. :')
Je ogen laten laseren omdat je de kleur niet mooi vindt, wat een zinloze ingreep.
Om beter te kunnen zien (ik draag lenzen) zou ik trouwens ook nooit mijn ogen laten laseren, veel te risicovol.
Om heel eerlijk te zijn zou ik het zelf ook niet durven om mijn ogen te laten laseren, maar
ik ben dan ook gezegend (en dan meen ik gezegend ook oprecht) met goeie ogen en ik weet
niet of ik het niet alsnog zou overwegen als ik hele slechte ogen zou hebben.
Ik ken veel mensen die dat geklooi, met soms zelfs verschillende brillen, of met lenzen meer
dan zat waren en het zien als een ware bevrijding.

Voor mij valt het laseren van ogen om beter te kunnen zien dan ook meer onder een medische
ingreep en het laseren van ogen voor een andere kleur meer als een cosmetische ingreep.

En ik ben zeker niet tegen alle cosmetische ingrepen, denk maar eens aan brandwonden,
hazelip etc. etc. dat dat kan vind ik alleen maar goed juist.

Of vrouwen met hele grote borsten die ze laten verkleinen vanwege rugklachten dat valt
voor mij ook onder medische ingrepen, zelf mensen die enorme overhangende oogleden hebben
zo erg zelfs dat ze bijna niet kunnen lezen zonder hun hoofd een beetje achterover te houden,
dat is dan toch geweldig dat die mensen geholpen kunnen worden.

Maar het veranderen van je oogkleur lijkt mij meer een psygisch probleem :@
Nu zitten je ogen ook bijna letterlijk tussen je oren, maar een probleem hebben met de
kleur van ogen dat zit volgens mij dan ook letterlijk tussen je oren.

ja de badkamer is schoon en al die tijd heb ik aan dit topic moeten denken :')

Serieus ik heb een tijdje last van mijn ogen gehad, dat was gelukkig tijdelijk, ze hebben me
helemaal binnenste buiten gekeerd en een echte oorzaak is nooit gevonden, maar ik ben
me toen werkelijk lam geschrokken en ik dank god op mijn blote knietjes dat het tijdelijk
was.

Nooit laten klooien aan een gezond lichaam als je er niet ECHT een goede reden voor
hebt, dat is mijn advies. :Y

Dus wat voor kleur ogen je ook hebt, wees blij dat ze ''het doen'', zeker als je ook nog niet
eens een bril of lenzen nodig hebt.

Nah.. dat moest ik nog effe kwijt (8>
pi_106202566
Wat TS eigenlijk ook eens goed zou moeten uitzoeken is of er niet meer veranderd aan je
ogen door dit geintje dan de kleur.

Een dokter kan namelijk heel veel ''aflezen'' aan je ogen.

http://www.cbsnews.com/2300-204_162-10004822-12.html?tag=page;next

hier vindt je de foto's en voorbeelden;
de beelden zijn niet mooi... oO<

Metastatic cancer

Sometimes cancer that arises elsewhere in the body shows up first in the eyes. The two most common cancers that spread to the eye are lung cancer in men and breast cancer in women.

En dit is het orginele artikel van de OP, ik vraag me af welke idioten ze hebben gevonden
om als proefpersoon te fungeren.

Read more:

http://www.dailymail.co.u(...)brown-eyes-blue.html

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 30-12-2011 14:01:17 ]
pi_106202779
quote:

[..]

Ik heb dat ook, soms zijn ze lichtbruin/groenig en soms echt bijna zwart zo donker.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:03:16 #88
351780 Piye
King of Kush
pi_106202935
Groene ogen lijken me wel vet. Zeker in combinatie met langere hoektanden lijkt dat me wel stoer, maar om daar nou een oogoperatie voor te ondergaan gaat me wat te ver. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_106202955
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, soms zijn ze lichtbruin/groenig en soms echt bijna zwart zo donker.
In het orginele artikel staat dat dat alleen voor mensen met bruine ogen geldt.

'They say the eyes are the windows to the soul,' he told ktla.com.
'A blue eye is not opaque, you can see deeply into it, while a brown eye is very opaque.
I think there is something very meaningful about this idea of having open windows to the soul.'

en ik heb blauwe ogen :'(

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1i1SmEycr
pi_106203003
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef Piye het volgende:
Groene ogen lijken me wel vet. Zeker in combinatie met langere hoektanden lijkt dat me wel stoer, maar om daar nou een oogoperatie voor te ondergaan gaat me wat te ver. :9
Vampier :9
pi_106203154
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

In het orginele artikel staat dat dat alleen voor mensen met bruine ogen geldt.

'They say the eyes are the windows to the soul,' he told ktla.com.
'A blue eye is not opaque, you can see deeply into it, while a brown eye is very opaque.
I think there is something very meaningful about this idea of having open windows to the soul.'

en ik heb blauwe ogen :'(

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1i1SmEycr
Bedoel je het van kleur veranderen (even buiten dit laserding om?). Want volgens mij kunnen groene, bruine en blauwe ogen zeker van tinten wisselen in bepaalde lichtinvallen. Als ik naar foto's kijk zie ik ook dat het niet op elke foto dezelfde kleur is.
pi_106203285
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Bedoel je het van kleur veranderen (even buiten dit laserding om?). Want volgens mij kunnen groene, bruine en blauwe ogen zeker van tinten wisselen in bepaalde lichtinvallen. Als ik naar foto's kijk zie ik ook dat het niet op elke foto dezelfde kleur is.
Ja, maar dat zeg ik ook niet dat zeggen ''ze'' die gasten in dat artikel :')

Maar ''ze'' zeggen wel meer... :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:16:59 #93
351780 Piye
King of Kush
pi_106203453
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vampier :9
Ja vampiers hebben wat vind ik. Dat is dan ook de enige cosmetische ingreep die ik zou willen ondergaan. Ik vraag me alleen af of de tandarts bereid is dat te doen. :9
pi_106203679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja vampiers hebben wat vind ik. Dat is dan ook de enige cosmetische ingreep die ik zou willen ondergaan. Ik vraag me alleen af of de tandarts bereid is dat te doen. :9
Hier in t dorp loopt idd iemand die zich tot vampier getransformeerd heeft, met tanden en al (heeft hij idd bij een tandarts laten doen).
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:02:45 #95
351780 Piye
King of Kush
pi_106205287
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hier in t dorp loopt idd iemand die zich tot vampier getransformeerd heeft, met tanden en al (heeft hij idd bij een tandarts laten doen).
Vet toch maar eens navraag gaan doen bij m'n tandarts dan, misschien staat hij er ook wel voor open. Wat bedoel je precies met tot vampier getransformeerd eigenlijk? Hij draagt toch geen cape of wel? :D
pi_106205556
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Vet toch maar eens navraag gaan doen bij m'n tandarts dan, misschien staat hij er ook wel voor open. Wat bedoel je precies met tot vampier getransformeerd eigenlijk? Hij draagt toch geen cape of wel? :D
Elke dag kleurlenzen, draagt van die cyberkleding enzo. In zijn huis is een vampierenmuseum en volgens mij slaapt hij in een doodskist haha
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:22:40 #97
351780 Piye
King of Kush
pi_106206015
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Elke dag kleurlenzen, draagt van die cyberkleding enzo. In zijn huis is een vampierenmuseum en volgens mij slaapt hij in een doodskist haha
Zo dat is nog eens toewijding. :o

Zelf heb ik eigenlijk helemaal niks met de vampierscéne. Het is meer een jongensdroom. :D
pi_106206109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Zo dat is nog eens toewijding. :o

Zelf heb ik eigenlijk helemaal niks met de vampierscéne. Het is meer een jongensdroom. :D
haha ja die is echt toegewijd maarja ieder zijn ding he :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:27:21 #99
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106206167
Ikkkehhh... Ik vind bruin en groen/bruin tegenwoordig mooier dan blauw :@

En mensen moeten eens ophouden met al dat gezeik. Niemand is perfect en gelukkkig maar. Imperfecties e.d. maken iemand juist mooier (binnen grenzen althans).
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:30:51 #100
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_106206278
Ik zou ook echt blauwe ogen willen. Ben bruin zat.
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_106206323
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Persepolis het volgende:
En wat als je straks blauw zat bent?
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:34:25 #102
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106206391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Persepolis het volgende:
Waarom?
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:45:39 #103
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_106206793
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

En wat als je straks blauw zat bent?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:34 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Waarom?
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen blauw aantrekkelijker vinden.
I feel so bad today
poem.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:48:08 #104
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106206895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Persepolis het volgende:

[..]

[..]

Als de kleur van je ogen de dealbreaker is, dan mis je er niets aan :)

Blauw is als je het goed bekijkt een beetje kil.
'Cos boys don't cry.
pi_106207146
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Persepolis het volgende:

[..]

[..]

Mijn vriend vindt blauwe ogen juist saai en standaard. Je moet doen wat jezelf mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Vorig decennium waren grote borsten in en nu kleine borsten, dat modebeeld verandert toch constant.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:01:33 #106
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106207469
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:53 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Mijn vriend vindt blauwe ogen juist saai en standaard. Je moet doen wat jezelf mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Vorig decennium waren grote borsten in en nu kleine borsten, dat modebeeld verandert toch constant.
Kleine tietjes till I die! :(
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:08:09 #107
363683 Persepolis
vliegtuiglief
pi_106207705
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Als de kleur van je ogen de dealbreaker is, dan mis je er niets aan :)

Blauw is als je het goed bekijkt een beetje kil.
Hmm. Het gaat natuurlijk ook echt om de vorm en de rest van het gezicht, maar ik ben echt gek op lichte ogen, vooral als je dan een klein tintje hebt. (L)

quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:53 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Weet je wat het ook misschien is, ik denk dat Nederlanders bruine ogen mooier vinden omdat het bij hen minder voorkomt. In mijn gemeenschap zijn blauwe ogen best zeldzaam, daarom in veel gevallen ook mooier. Tis niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb, ben best tevreden, maar blauwe ogen blijf ik wauw vinden.
I feel so bad today
poem.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:12:49 #108
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106207884
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Hmm. Het gaat natuurlijk ook echt om de vorm en de rest van het gezicht, maar ik ben echt gek op lichte ogen, vooral als je dan een klein tintje hebt. (L)

Mwah, gaat nog wel om meer ook :P

quote:
Weet je wat het ook misschien is, ik denk dat Nederlanders bruine ogen mooier vinden omdat het bij hen minder voorkomt. In mijn gemeenschap zijn blauwe ogen best zeldzaam, daarom in veel gevallen ook mooier. Tis niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb, ben best tevreden, maar blauwe ogen blijf ik wauw vinden.
Mjah, ik weet niet. Ik vond lichte ogen ook altijd mooier, maar ben er helemaal op teruggekomen. En ach, waar hebben we het over?

Het zit goed, of niet. Zit het goed dan is alles prima. Zit het niet goed dan zal niks het meer kunnen redden.
'Cos boys don't cry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')