En wat als je straks blauw zat bent?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Persepolis het volgende:
Ik zou ook echt blauwe ogen willen. Ben bruin zat.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Persepolis het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
En wat als je straks blauw zat bent?
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen blauw aantrekkelijker vinden.quote:
Als de kleur van je ogen de dealbreaker is, dan mis je er niets aanquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Persepolis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen blauw aantrekkelijker vinden.
Mijn vriend vindt blauwe ogen juist saai en standaard. Je moet doen wat jezelf mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Vorig decennium waren grote borsten in en nu kleine borsten, dat modebeeld verandert toch constant.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Persepolis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gevoel dat de meeste mensen blauw aantrekkelijker vinden.
Kleine tietjes till I die!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:53 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt blauwe ogen juist saai en standaard. Je moet doen wat jezelf mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Vorig decennium waren grote borsten in en nu kleine borsten, dat modebeeld verandert toch constant.
Hmm. Het gaat natuurlijk ook echt om de vorm en de rest van het gezicht, maar ik ben echt gek op lichte ogen, vooral als je dan een klein tintje hebt. (L)quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Als de kleur van je ogen de dealbreaker is, dan mis je er niets aan
Blauw is als je het goed bekijkt een beetje kil.
Weet je wat het ook misschien is, ik denk dat Nederlanders bruine ogen mooier vinden omdat het bij hen minder voorkomt. In mijn gemeenschap zijn blauwe ogen best zeldzaam, daarom in veel gevallen ook mooier. Tis niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb, ben best tevreden, maar blauwe ogen blijf ik wauw vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:53 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt blauwe ogen juist saai en standaard. Je moet doen wat jezelf mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Vorig decennium waren grote borsten in en nu kleine borsten, dat modebeeld verandert toch constant.
Mwah, gaat nog wel om meer ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Persepolis het volgende:
[..]
Hmm. Het gaat natuurlijk ook echt om de vorm en de rest van het gezicht, maar ik ben echt gek op lichte ogen, vooral als je dan een klein tintje hebt. (L)
Mjah, ik weet niet. Ik vond lichte ogen ook altijd mooier, maar ben er helemaal op teruggekomen. En ach, waar hebben we het over?quote:Weet je wat het ook misschien is, ik denk dat Nederlanders bruine ogen mooier vinden omdat het bij hen minder voorkomt. In mijn gemeenschap zijn blauwe ogen best zeldzaam, daarom in veel gevallen ook mooier. Tis niet dat ik een minderwaardigheidscomplex heb, ben best tevreden, maar blauwe ogen blijf ik wauw vinden.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou altijd dezelfde kleur dan?
Bij mij kan het echt variëren van knalblauw tot blauwgrijs, en dat laatste is niet best![]()
Of alcoholquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon aan het licht liggen?
Met een spuit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
100%, recht in de ogen bedoel je?
Ik denk eerder dat als je blind wordt terwijl je niet blind kan typen je gewoon niet meer kan typen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef DanaCat het volgende:
Als ik blond word na het laseren kan ik ten minste blind typen
Ik zou wel graag een grote negert willen zijn, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Persepolis het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een grote negert willen zijn, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ze kan niet bij het bovenste keukenkastje denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, tuurlijk niet. Daar zit vast wel een zekere drijfveer achter.
Maar waarom dan die huidskleur?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ze kan niet bij het bovenste keukenkastje denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |