abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105941988
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als ik zie wat voor topics hij verder maakt en waar hij zoal mee bezig is, zal er heus wel ergens een plek te vinden zijn waar hij zich nuttig kan maken :{
Maar of een werkgever het geduld op kan/wil brengen is een tweede natuurlijk. Sowieso wordt iemand met een dermate grote afstand tot de arbeidsmarkt tegenwoordig niet snel voor een reguliere baan aangenomen natuurlijk.
pi_105942012
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Okay dus het geld schuift jouw richting op omdat je alles voor half geld koopt. 8)7

Als je modaal vangt dan heb je dus eik op zn best 2x modaal omdat je niks voor meer dan half geld koopt.

2x modaal is pak hem beet 65K bruto op een jaar.

Doe dan geen uitspraken als voor 13K netto kom ik mn bed niet uit, want op 65K bruto is 13K netto een heel erg groot bedrag.

Wel vette speaker overigens. De naam is me even ontschoten :@

:*
Dan kom ik mijn bed er wel voor uit. :+

B&O BeoLab 5
pi_105942064
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Troel het volgende:

[..]

[..]

Geen idee of hij dat heeft hoor :) Maar als je dat zo zegt, zal dat wel :)
Dat zegt TS hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105942082
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook autist, maar met minimumloonbaantjes kan je ook ver onder het niveau van de autist zitten, waardoor het werken alsnog niet gaat lukken :) (Altijd leuk als je te horen krijgt dat je beter diepvriesproducten in kan pakken dan werk op hoger niveau, omdat je dat wel 40 uur vol zou moeten kunnen houden, maar dat er geen rekening gehouden wordt met het feit dat je na een uur zo gek wordt omdat je je hersens niet kan gebruiken dat je het liefst jezelf in de vriezer stopt :P )
Bewijs gewoon dat je het wél 400 uur kan volhouden. ^O^ Doe ze de boks op zeggen ze hier (Limburg :') ) wel. :)
Hallon!
  donderdag 22 december 2011 @ 23:11:58 #213
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_105942223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Ik weet niet wat precies de dagelijkse beperkingen zijn van autisme, maar is het niet mogelijk om minimumloonbaantjes te doen?
Voor de meeste wel volgens mij, veel autisten kunnen prima meedraaien in de maatschappij en zijn in sommige technische dingen beter dan de gemiddelde niet-autist. Maar dan moet je niet zo`n schijtinstelling hebben als TS.
pi_105942235
Was het trouwens niet goedkoper om de woningbouw/politie in te schakelen, in plaats van dure rolluiken aan te schaffen?

En zit je nu de hele dag met de rolluiken dicht? Of wordt je alleen 's avonds belaagd?
  donderdag 22 december 2011 @ 23:12:24 #215
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105942254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef Ludd het volgende:

[..]

Maar of een werkgever het geduld op kan/wil brengen is een tweede natuurlijk. Sowieso wordt iemand met een dermate grote afstand tot de arbeidsmarkt tegenwoordig niet snel voor een reguliere baan aangenomen natuurlijk.
Dan doet ie géén reguliere baan. Gaat ie lekker het bos opruimen of hectometerpaaltjes schoonborstelen :{

Echt, ik heb het soms wel een beetje gehad met 'kan niet en wil niet' :{w
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105942286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef Ludd het volgende:

[..]

Maar hij is creatief en handig met naald en draad. Dan denk ik dat er in ieder geval in die richting wel iets te vinden moet zijn. Desnoods met een stuk coaching.
Maar dan moet TS wel in staat zijn wat zelfdiscipline op te brengen om deadlines te halen en in staat zijn om rekening houden met wensen van de klant.

En misschien dat het werk hem niet 100% aanstaat, maar hey, dat geldt voor 90% van de werkende mensen, Er zijn altijd onderdelen van je baan die je niet leuk vindt maar het hoort er wel bij. Zodat je geld hebt om leuke dingen te doen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105942289
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook autist, maar met minimumloonbaantjes kan je ook ver onder het niveau van de autist zitten, waardoor het werken alsnog niet gaat lukken :) (Altijd leuk als je te horen krijgt dat je beter diepvriesproducten in kan pakken dan werk op hoger niveau, omdat je dat wel 40 uur vol zou moeten kunnen houden, maar dat er geen rekening gehouden wordt met het feit dat je na een uur zo gek wordt omdat je je hersens niet kan gebruiken dat je het liefst jezelf in de vriezer stopt :P )
Tsja, mentaal gehandicapten is altijd lastig.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

In februari ben ik van plan om te beginnen met een hbo-studie. Dus dan zal ik gelijk een paar honderd euro uitgeven aan boeken en lesgeld! :)

Welke manieren heb je het over? En wat bedoel je met interim? :P
Er zijn talloze manieren, als je 5000 euro een redelijke periode kan missen; koop wat aandelen van een groot, stabiel bedrijf met hoge dividenduitkeringen of staatsobligaties van redelijk risicovolle landen. Levert altijd meer op dan op de spaar zetten, alleen de inflatie verknalt het al.
pi_105942304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef Ludd het volgende:
Was het trouwens niet goedkoper om de woningbouw/politie in te schakelen, in plaats van dure rolluiken aan te schaffen?

En zit je nu de hele dag met de rolluiken dicht? Of wordt je alleen 's avonds belaagd?
Ik denk dat het wel meevalt met de sneeuwballen momenteel.

En ja, woningbouw en politie waren een stuk goedkoper geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105942355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan doet ie géén reguliere baan. Gaat ie lekker het bos opruimen of hectometerpaaltjes schoonborstelen :{

Na fucking 241 sollicitaties in het gewone bedrijfsleven wilden ze me nog niet hebben en heb overal op gereageerd :{w
  donderdag 22 december 2011 @ 23:14:45 #220
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_105942408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef Lindstrøm. het volgende:

Er zijn talloze manieren, als je 5000 euro een redelijke periode kan missen; koop wat aandelen van een groot, stabiel bedrijf met hoge dividenduitkeringen of staatsobligaties van redelijk risicovolle landen. Levert altijd meer op dan op de spaar zetten, alleen de inflatie verknalt het al.
Er is een reden dat je op risicovolle beleggingen meer rente krijgt dan op je spaarrekening he :P . Lijkt me niet zo`n goed advies voor iemand die iedere euro goed kan gebruiken...
pi_105942422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef ayumu het volgende:
Na fucking 241 sollicitaties in het gewone bedrijfsleven wilden ze me nog niet hebben en heb overal op gereageerd :{w
Zo ken ik meer mensen en die krijgen ook te horen dat ze maar een fcking baan moeten zoeken -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 22 december 2011 @ 23:15:13 #222
33954 ElisaB
pi_105942447
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef ayumu het volgende:
Ik heb het ook niet over jou, mopje O+
pi_105942463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Jouw bedrijf misschien met die lekbak met gaten erin geboord en die dikke collega die zegt dat 't aan een foliumzuur tekort ligt? Is toch best 'n optie voor FF, veel plezier met 'm. :')
Nee, ik werk in een echt arbeidersbedrijf. Dan zou ts vieze handen krijgen :)

En die collega is niet dik. Die is zo mager als een lat.
pi_105942526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Tsja, mentaal gehandicapten is altijd lastig.

[..]

Dat zou kunnen. Aan wat voor percentages moet ik dan denken bij stabiele bedrijven? Verder zal ik mij een beetje erin moeten verdiepen alvorens de stap te nemen. Je hebt toch wat basiskennis nodig, lijkt mij. :P
  donderdag 22 december 2011 @ 23:16:40 #225
33954 ElisaB
pi_105942547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:

Zo ken ik meer mensen en die krijgen ook te horen dat ze maar een fcking baan moeten zoeken -O-
Blijven zoeken, jezelf blijven ontwikkelen binnen je mogelijkheden. Is zo erg niet, tch :?
pi_105942550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef Lindstrøm. het volgende:

B&O BeoLab 5
Juist ja. Die zijn makkelijk nieuw te betalen voor iemand die voor 13K zn nest niet uit komt. Me dunkt.

:P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105942553
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee, ik werk in een echt arbeidersbedrijf. Dan zou ts vieze handen krijgen :)
Tsja ik vrees dat er voor FusionFreak inderdaad altijd wat is om als excuus te gebruiken om er niet te gaan werken. :N
Hallon!
pi_105942569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Tja, niet iedereen kan dat. Kijk, de instelling 'werken ligt me niet' vind ik ook niet juist. Maar ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen doordraaien als ze bepaald werk fulltime zouden moeten doen.

Het bos opruimen lijkt me trouwens geweldig werk, maar dat terzijde.
pi_105942579
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
Er zijn hier dus serieus mensen die vinden dat TS moet gaan werken? Waar dan? :')
Ik ben zeer benieuwd welk bedrijf hem zou aannemen.
Geen enkel bedrijf, mij hebben ze zelfs bij het licom (aangepaste werkvoorziening) twee keer afgewezen, en keer in 1986 en tweede keer in 1991. Ik heb alleen maar lagere LOM school gehad en ben sinds 1981 thuis (ontheffing van de leerplicht) sindien zit ik thuis met een uitkering, later wajong en wao.
pi_105942606
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef DaneV het volgende:

[..]

Er is een reden dat je op risicovolle beleggingen meer rente krijgt dan op je spaarrekening he :P . Lijkt me niet zo`n goed advies voor iemand die iedere euro goed kan gebruiken...
Natuurlijk. Maar een staatsobligatie maakt die kans meteen een stuk kleiner. Daarom niet een al te risicovol land kiezen. België is bijvoorbeeld een perfect voorbeeld om staatsobligaties van te kopen dit moment.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:18:05 #231
33954 ElisaB
pi_105942636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Geen enkel bedrijf, mij hebben ze zelfs bij het licom (aangepaste werkvoorziening) twee keer afgewezen, en keer in 1986 en tweede keer in 1991. Ik heb alleen maar lagere LOM school gehad en ben sinds 1981 thuis (ontheffing van de leerplicht) sindien zit ik thuis met een uitkering, later wajong en wao.
Welkom in (bijna) 2012... Er is in 11 jaa best het een en ander veranderd in de wereld :{
pi_105942637
quote:

[..]

Waarom werd je afgewezen?
Hallon!
pi_105942654
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Juist ja. Die zijn makkelijk nieuw te betalen voor iemand die voor 13K zn nest niet uit komt. Me dunkt.

:P
IK KOM ER TOCH WEL VOOR UIT.
pi_105942699
quote:

[..]

wacht... je hebt al 30 jaar een uitkering? -O-
pi_105942707
quote:

[..]

1981. :{ Ik zit letterlijk met mijn mond vol tanden. Hoe kan iemand zo'n lange tijd thuis blijven en werkloos zijn? :{ Hoe oud ben je trouwens?
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 23:19:37 #236
43556 miss_dynastie
pi_105942733
quote:

[..]

Bel Wehkamp, zeg dat je goed bent met naald en draad en vraag of je voor ze kan werken en ze voor elk uur dat je werkt 10 euro op je schuld in mindering willen brengen.
pi_105942746
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef kikoooooo het volgende:
En die collega is niet dik. Die is zo mager als een lat.
Ik had nav dat KLB topic toch echt zo'n hele dikke zeikerd in m'n hoofd, vergissing dus. ;)
Hallon!
  donderdag 22 december 2011 @ 23:20:02 #238
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_105942767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar een staatsobligatie maakt die kans meteen een stuk kleiner. Daarom niet een al te risicovol land kiezen. België is bijvoorbeeld een perfect voorbeeld om staatsobligaties van te kopen dit moment.
Nou dan krijg je 5-6%... niet bepaald om rijk van te worden als je met 5000 begint (en nog steeds niet zonder risico)
pi_105942793
quote:

[..]

En toch zie ik je allerlei kleding in elkaar zetten van best goede kwaliteit geloof ik. Absoluut niet mijn smaak maar je bent beter met de naaimachine dan ik. En ik heb universiteit gedaan.
Dat je weinig opleiding hebt gehad wil absoluut niet zeggen dat je voor niks geschikt bent. En ook met weinig vooropleiding kun je bij voorbeeld plantsoenendoenst doen of vuilnisman worden.

Dus, zoals iemand anders al vroeg: waarop ben je afgekeurd? Waar heb je moeite mee in een werkomgeving?
pi_105942842
Wel rekening er mee houden dat de "meeste" autisten niet tot weinig sociaal contact kunnen maken. Dan wordt een baan zoeken al snel HEEEEEEEEL moeilijk.

Er zijn wel speciale werkplekken waar ze mensen met een wajong uitkering of iets in die geest zoeken. Ik denk als jij zegt dat je autistisch bent en je op zoek bent naar een speciale werkplek dat er genoeg bedrijven zijn die je willen hebben. WAAROM ? Omdat ze vergoeding voor jouw krijgen als ze je aannemen. Zoek eens wat meer informatie op en probeer dus aan zo'n plek te komen.

En het lijkt mij eerder dat je koopziek bent, elke keer als je geld hebt MOET je het uitgeven. Vandaar dat je dus waarschijnlijk al 9000 in het rood staat. Je bent er beter vanaf als je alles uit handen geeft en ze maar bij je thuis komen om je spullen op te halen. Dan ben je er namelijk over een paar jaar er vanaf. Als je namelijk zo door gaat zit je over een paar jaar nog dikker in de shit.

De eerste stap is het moeilijkst die heb je gelukkig al gedaan want je ziet dat je in de problemen zit. De twede stap is nu om toch echt help te gaan zoeken en dan niet via internet en het fok forum.
pi_105942895
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

IK KOM ER TOCH WEL VOOR UIT.
Ik wou net zeggen!! :D!

Voor 13K kom ik mn nest uit.

Sterker nog, om met kerst te werken en 700 netto bij te schrijven netto ben ik bereid ruzie te maken met mn vriendin :Y
vosss is de naam,
pi_105942901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bel Wehkamp, zeg dat je goed bent met naald en draad en vraag of je voor ze kan werken en ze voor elk uur dat je werkt 10 euro op je schuld in mindering willen brengen.
Goed advies :')
pi_105942910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef Ludd het volgende:

Ik heb ze overdags op de gaatjesstand staan (komt er toch licht binnen en frisse lucht) van buiten lijkt het alsof ze geheel dicht zijhn. Avonds gaan ze alemaal dicht, mijn hele wnon inbg is compleet voorzioen, dat geeft mij een geborgen en veiuliog gevoel en niet onbelangrijk geen geklier meer om mijn woning, schijnbaar schrikte die geslotenrolluiken toch af. Normaal zijn ze met laserpennen, steentjes of schreeuwen op straat bezig, ook snacjhts, maar nu totaalk niet meer. Lijkt wel alsof niemansd thuis is, tevens scheelft het mij in de stookkosten, hebook zware boreauxrode gordijnen voor de ramen hange die ook dicht gaan, dan hoor ik nog minder van buyietn.

Laar het nieuwejaar maar komen, mijn woning is nu vuurwerk proof. :)
  donderdag 22 december 2011 @ 23:22:42 #244
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_105942952
Potver....reeds 9 pagina's! :D :D :D
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_105942953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:20 schreef DaneV het volgende:

[..]

Nou dan krijg je 5-6%... niet bepaald om rijk van te worden als je met 5000 begint (en nog steeds niet zonder risico)
Ik zeg toch ook niet dat je er rijk van wordt? Als er toch niks met het geld gebeurt, waarom zou je het niet tegen een klein risico wegleggen en meer rente ontvangen?
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 23:22:46 #246
43556 miss_dynastie
pi_105942954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Goed advies :')
Ja, stel je voor dat je iets doet.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:23:09 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105942980
Maarreh Fusion... wat denk je nu te gaan doen? Ik mis iets van een plan na 9 pagina's tips en adviezen.
pi_105942991
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over jou, mopje O+
Weet ik :)

Alleen heb vanaf april dus overal gesolliciteerd en heb vanaf jongs af aan altijd hard gewerkt en dan op een punt kun je niet meer zoveel en willen ze je niet meer hebben wat gewoon frustreert
nu vul ik mijn dagen met vrijwilligerswerk en allerhande klusjes om maar bezig te blijven -O-
pi_105942998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb ze overdags op de gatjesstand staan (ko0mt er toch licht binnen en frisse lucht) van buiten lijkt het alsof ze geheel dicht zijhn. Avonds gaan ze alemaal dicht, mijn hele wnon inbg is compleet voorzioen, dat geeft mij een geborgen en veiuliog gevoel en niet onbelangrijk geen geklier meer om mijn woning, schijnbaar schrikte die geslotenrolluiken toch af. Normaal zijn ze met laserpennen, steentjes of schreeuwen op straat bezig, ook snacjhts, maar nu totaalk niet meer. Lijkt wel alsof niemansd thuis is, tevens scheelft het mij in de stookkosten, hebook zware boreauxrode gordijnen voor de ramen hange die ook dicht gaan, dan hoor ik nog minder van buyietn.

Laar het nieuwejaar maar komen, mijn woning is nu vuurwerk proof. :)
Wat zei de woningbouw/politie toen je ze vertelde van deze overlast?
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2011 @ 23:24:01 #250
43556 miss_dynastie
pi_105943040
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Maarreh Fusion... wat denk je nu te gaan doen? Ik mis iets van een plan na 9 pagina's tips en adviezen.
Plan is er al, toch? Maximaal consumeren en dan de schuldsanering in.
pi_105943070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je iets doet.
Alsof de wehkamp daar op in zou gaan. :'). Die laten hun kleren voor 80cent per uur in elkaar naaien door slaafjes in Azië.
pi_105943085
Hey TS, heb je toevallig nog wat geld in een oude sok voor een typecursus?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105943091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef DaneV het volgende:

[..]

Het geld zal ik investeren voor mijn opleiding. En verder zal ik het nergens anders voor gebruiken. Een baan op mbo-niveau, ik word niet goed als ik elke maand de salarisstrook zie. Veel te weinig. :{
  donderdag 22 december 2011 @ 23:25:27 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_105943127
quote:

[..]

Nee, als je zo'n instelling hebt "ik wil niet werken" zal je ook nergens aangenomen worden nee :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105943130
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Eerrst wehkamp bellen om uitleg over die rare rente, dat zxie iik nui pas voor de eerstekeerr staan, na januari wil ik toch voor het budgetbeheer gaan als blijkt dat de rente hoger gaat worden dan dat ik aflos.

Ik neem aan dat als ik die afgesproken 90 euro blijf betaklen dat de schuld steeds hoger wordt en wehkamp dan gaat besluitemn dat ik nog hoger moet gaan aflosen, met weer meer rente dasa flossing, het lijkt wel een soort piramidespel zonder einde.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:26:35 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_105943194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef Aloria het volgende:
Wel rekening er mee houden dat de "meeste" autisten niet tot weinig sociaal contact kunnen maken. Dan wordt een baan zoeken al snel HEEEEEEEEL moeilijk.

Er zijn wel speciale werkplekken waar ze mensen met een wajong uitkering of iets in die geest zoeken. Ik denk als jij zegt dat je autistisch bent en je op zoek bent naar een speciale werkplek dat er genoeg bedrijven zijn die je willen hebben. WAAROM ? Omdat ze vergoeding voor jouw krijgen als ze je aannemen. Zoek eens wat meer informatie op en probeer dus aan zo'n plek te komen.

Het eerste valt reuze mee :) Het tweede: ook die bedrijven hebben liever iemand die graag wil werken, dan iemand die totaal geen interesse heeft om ook maar iets te doen :) En sorry, dan heb ik liever dat die baantjes naar mensen gaan die WEL willen, dan naar deze meneer. Maar ik vind ook dat als je niet wilt, dat je dan maar gekort moet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105943207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Eerrst wehkamp bellen om uitleg over die rare rente, dat zxie iik nui pas voor de eerstekeerr staan, na januari wil ik toch voor het budgetbeheer gaan als blijkt dat de rente hoger gaat worden dan dat ik aflos.

Ik neem aan dat als ik die afgesproken 90 euro blijf betaklen dat de schuld steeds hoger wordt en wehkamp dan gaat besluitemn dat ik nog hoger moet gaan aflosen, met weer meer rente dasa flossing, het lijkt wel een soort piramidespel zonder einde.
Als ik het zo lees lijken jouw keuzes wel een soort piramidespel zonder einde. Je hebt eigenlijk geen ruimte om dingen te kopen....en dat doe je toch waardoor je nog meer in de shit komt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105943213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:23 schreef ayumu het volgende:

[..]

Weet ik :)

Alleen heb vanaf april dus overal gesolliciteerd en heb vanaf jongs af aan altijd hard gewerkt en dan op een punt kun je niet meer zoveel en willen ze je niet meer hebben wat gewoon frustreert

Verbaast me niks met een geboortedatum van 01-04-1849

Ik zou ook niks meer kunnen als ik inmiddels 162 was :@

Kudo's voor je vrijwilligerswerk met jouw leeftijd _O_
Ik ga je voordragen voor een lintje als je dat goed vindt? :@
vosss is de naam,
pi_105943280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef TJV het volgende:
Hey TS, heb je toevallig nog wat geld in een oude sok voor een typecursus?
Ik ben momenteel harstikke nerveus van dit alles, dan maak ik de ene fout na de andere, sorry dat heb ik gewoon, dan moet ik eigenlijk rust nemen. Vreems bij het klussen, naaien en breien ben ik ene perfectionsi, maar kom mij niet anzettrenb met schrijven, rekenen en andere leerdingen dat roept meteen traumas op van mijn schooltijd die al even dramitsch was.
pi_105943301
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Verbaast me niks met een geboortedatum van 01-04-1849

Ik zou ook niks meer kunnen als ik inmiddels 162 was :@

Kudo's voor je vrijwilligerswerk met jouw leeftijd _O_
Ik ga je voordragen voor een lintje als je dat goed vindt? :@
Whaha vosje toch :D Verrekte klaptosti die je bent _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: