Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 22-12-2011 16:27:56 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Waarom verander je gewoon je button configuratie niet ?!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Pino0 het volgende:
WTF IS GOING ON
WAAROM GAAT MIJN CA, MET IK GVD ALTIJD COMBINEER NIET MEE IN DE AANVAL ZELFS ALS IK ULTRA AANVALLEND STAAT? HIJ STAAT ACHTER DE GODVERDOMME DIEPSTE SPITS EN IK MOET GODVERDOMME L1 INDRUKKEN WIL HIJ MEEKOMEN
WTF IS GOING ON HERE GODVERDOMME
EN IK KAN NIET ALTIJD L1 INHOUDEN WANT ALS IK HEM LOSLAAT STOPT HIJ MET RENNEN EN ALS IK HEM INDRUK GEEFT HIJ EEN HOGE STEEKPAAS
EA FIX YOUR FUCKING GAME U FUCKING CANCER FAGS
OPKANKERE MET FIFA
Ben bang dat hij nog wel meer dan 10k gaat zakken...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb toch maar gelijk IF Guidetti gehaald.Ben toch niet aan het sparen voor betere teams, dus een extra 10k maakt me niet zoveel uit.
Als je weinig coins hebt kan je moeilijk met traden nu veel verdienen, goeie teams opbouwen kan echter wel goedkoop en toernooien spelen is het enige dat je kan helpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen voor het eerst FUT in FIFA 12 spelen. Wil het deze keer iets beter doen dan in FIFA 11 waar ik iedere keer halverwege een ander team ging maken omdat mijn contracts afliepen! Wat is een goede speler om te traden atm?
Nja, ik ben nog maar een maand of twee in NL dus om nu een week of langer te gaan wachten daarop, geen zin in.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben bang dat hij nog wel meer dan 10k gaat zakken...
is cool man heb jij geen pc bij je ps3? xdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef laucas het volgende:
Pino, potje doen?
Even sjampionne soepje halen hoor.
Hij heeft nu al geen leven meer!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef detennismaster het volgende:
Mijn broertje van 11 heeft van de laatste 24 wedstrijden die hij gespeeld heeft er 23 gewonnen in FUT!
Hij speelt het nauwelijks, (!)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij heeft nu al geen leven meer!
dan is het gewoon een ziek talent. Je weet wat je te doen staat Kentje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij speelt het nauwelijks, (!)
Niet direct, aan de andere kant van mijn kamer xdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
is cool man heb jij geen pc bij je ps3? xd
Sowieso is het echt een wonderkind! 550 voor ze cito, klas over geslagen, gevraagd voor Ado den Haag en Feyenoord, goed zijn in Fifa enz!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is het gewoon een ziek talent. Je weet wat je te doen staat Kentje.
hehe, maar ik ben online nu, ik zie je zo wel verschijnen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet direct, aan de andere kant van mijn kamer xd
wel oppassen dat ie geen autist wordt danquote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sowieso is het echt een wonderkind! 550 voor ze cito, klas over geslagen, gevraagd voor Ado den Haag en Feyenoord, goed zijn in Fifa enz!
Mensen die goed voetballen en tennissen en fifa spelen en genoeg vrienden hebben worden geen autist Kev!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel oppassen dat ie geen autist wordt dan
totdat ie ineens huiswerk begint te maken en alleen maar gaat leren op de middelbare... ik zou uitkijkenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mensen die goed voetballen en tennissen en fifa spelen en genoeg vrienden hebben worden geen autist Kev!
=[quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Sorry ik moet nu eten en dan gelijk door naar voetbal
Morgen misschien.
In de wedstrijd tegen mij had je meer kansen kunnen creeeren doordat je te vaak van afstand op goal schoot.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Pino0 het volgende:
wilt iemand potje op ps3?
vertellen wat ik beter kan doen want k heb weer verloren..
psn= MAX033LK
kerel, ga ff lekker iets buiten de deur doen, of iets heel anders. Doe ik zelf op het moment dat ik met nare ziektes ga schelden, dat is het punt van stoppen voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Pino0 het volgende:
ik zit te huilen van frustratie gewoon
ik trek het niet meer
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwakquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Ga anders met brons spelen als je vaker wilt winnen, zelfs ik win vrijwel alles met brons en ik ben waarschijnlijk 1 van de slechtste "fanatieke" spelers hier.
Je heb het zelf ook pas een week?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwak
Er staat onder in beeld wanneer ze begonnen zijn, meestal zie je dan dat ze helemaal niet net begonnen zijn (als er December 10 staat betekend dat december 2010 en niet afgelopen 10 december).quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwak
Maar anders moet je mij eens inviten als je me online ziet, ik ben een makkelijk slachtoffer met toch wel goede teams en 100 chemistry.quote:WTF IS GOING ON
WAAROM GAAT MIJN CA, MET IK GVD ALTIJD COMBINEER NIET MEE IN DE AANVAL ZELFS ALS IK ULTRA AANVALLEND STAAT? HIJ STAAT ACHTER DE GODVERDOMME DIEPSTE SPITS EN IK MOET GODVERDOMME L1 INDRUKKEN WIL HIJ MEEKOMEN
WTF IS GOING ON HERE GODVERDOMME
EN IK KAN NIET ALTIJD L1 INHOUDEN WANT ALS IK HEM LOSLAAT STOPT HIJ MET RENNEN EN ALS IK HEM INDRUK GEEFT HIJ EEN HOGE STEEKPAAS
EA FIX YOUR FUCKING GAME U FUCKING CANCER FAGS
OPKANKERE MET FIFA
Op zn paasjes anticiperen en keihard counterenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Pino0 het volgende:
Klopt ,aar ik zie niks wat ik kan verbeteren met verdedigen en met aanvallen
blijft toch hetzelfde
Ik selecteer gewoon een speler en ga daar een beetje gaatjes mee dichtlopen terwijl de tegenstander de bal heeft. soms wat druk zetten met het knopje extra verdediger, en het gaat best relaxed dat verdedigenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Pino0 het volgende:
Klopt ,aar ik zie niks wat ik kan verbeteren met verdedigen en met aanvallen
blijft toch hetzelfde
Had je de ultieme Serie A verdediging met Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand dan de Bundesliga verdediging fijner vind met de magere Lahm, kluns SIF Naldo, de degelijke maar ook niet meer dan dat IF Santana en uberhaupt geen linksback. Of een trage IF Hummels of wat er dan nog meer rondloopt daar. Alleen Neuer is wel een hele brute held.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef StijnDa het volgende:
Ben erg tevreden met mijn Budesliga Bazen![]()
Fijne spelers en ook fijne formatie.
Beter dan mijn vorige Serie A verdediging + Argentijns middenveld en aanval. Beter ook dan de teams daarvoor eigenlijk.
Go look yourself brother!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef el-blanchito het volgende:
Sinds gisteravond niet geFOK!t en ik heb gelijk al bijna een heel topic gemist. Dankzij het gala van gisteren ben ik ook niet in de stemming om alles terug te lezen, ben doodop namelijk
Miss is het al gevraagd, maar wat is de prijs van Dost op het moment?
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had je de ultieme Serie A verdediging met Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand dan de Bundesliga verdediging fijner vind met de magere Lahm, kluns SIF Naldo, de degelijke maar ook niet meer dan dat IF Santana en uberhaupt geen linksback. Of een trage IF Hummels of wat er dan nog meer rondloopt daar. Alleen Neuer is wel een hele brute held.
IF Santana, Lahm en IF Marcelo compenseren de traagheid van Hummels, en SIF Naldo is een beest als verdedigend middenvelder.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had je de ultieme Serie A verdediging met Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand dan de Bundesliga verdediging fijner vind met de magere Lahm, kluns SIF Naldo, de degelijke maar ook niet meer dan dat IF Santana en uberhaupt geen linksback. Of een trage IF Hummels of wat er dan nog meer rondloopt daar. Alleen Neuer is wel een hele brute held.
eigenschappen van de spelerquote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Pino0 het volgende:
Mmm, met mijn bronzen squad een gouden squad verslagen met 6-5.
Waarom lopen mijn mannetjes uit zichzelf wel zonder L1 te gebruiken@ bronze en mijn braziliaans team van 100k niet? Terwijl ik met bronze nog minder chem heb ook
Ik gebruik nog liever een van Buyten met iets van 27 pace als dat ik ooit nog die SIF Naldo in 1 van mijn ploegen stopquote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Santana, Lahm en IF Marcelo compenseren de traagheid van Hummels, en SIF Naldo is een beest als verdedigend middenvelder.
Flink trauma opgelopen volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gebruik nog liever een van Buyten met iets van 27 pace als dat ik ooit nog die SIF Naldo in 1 van mijn ploegen stop
Broertje eindelijk van de PS3 afgestampt. Pino wat is je PSN ook alweer (waarom wordt die OP niet geupdate?) dan kunnen we een potje doen, Max-nogiets ?
Heb je m wel eens als CDM geprobeerd? Denk met die Gustavo naast m dat zn chem 7 zal gaan wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gebruik nog liever een van Buyten met iets van 27 pace als dat ik ooit nog die SIF Naldo in 1 van mijn ploegen stop
Broertje eindelijk van de PS3 afgestampt. Pino wat is je PSN ook alweer (waarom wordt die OP niet geupdate?) dan kunnen we een potje doen, Max-nogiets ?
Ben jij niet elke week op weg naar het kampioenschap?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
9 punten uit 3 wedstrijden.. op naar het kampioenschap.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
9 punten uit 3 wedstrijden.. op naar het kampioenschap.
Gooi er dan eens wat mooie goals doorheenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere topic is saai. ik spam jullie lekker vol
elke dag lijkt het welquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben jij niet elke week op weg naar het kampioenschap?
jullie houden toch niet van sweaty goals?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gooi er dan eens wat mooie goals doorheenVids.
Ik zit nu in divisie 5, na 3 wedstrijden 2x winst en 1x gelijkspel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere topic is saai. ik spam jullie lekker vol
hoe ziet jouw elftal eruit? (link doet het hier trouwens niet..)quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef StijnDa het volgende:
Ook trouwens mijn eerste potjes met mijn EreSilvers gespeeld, even wennen maar dit gaat wel goedkomenWel Bouma eruit gegooid, die is écht te langzaam
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoe ziet jouw elftal eruit? (link doet het hier trouwens niet..)
waar is Overtoom?!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met IF Duricic en Derijck voor Goossens en Bouma.
Nog tips?
edit; oh Bouma si er al uit![]()
edit2; Oh en ik speel 4-3-3 ipv 4-3-2-1
Waar is Oar?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog tips?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen voor het eerst FUT in FIFA 12 spelen. Wil het deze keer iets beter doen dan in FIFA 11 waar ik iedere keer halverwege een ander team ging maken omdat mijn contracts afliepen! Wat is een goede speler om te traden atm?
Rosales vind ik zelf fijner dan Manolev. Overtoom is sowieso een must have. Andersson van Grunn is ook fijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog tips?
Smerige benenbreker is hij. Door die vieze banaan raakte De Vrij geblesseerdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Jammer dat Aborah niet in FUT zit
hij scoorde wel leuk net tegen Eindhovenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Smerige benenbreker is hij. Door die vieze banaan raakte De Vrij geblesseerd
Eindhoven had moeten winnen van die halve Duitsers. Maar helaas was Vitesse een bridge to far voor Eindhoven.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij scoorde wel leuk net tegen Eindhoven
Pino kom jij uit amersfoortquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Pino0 het volgende:
ik zit te huilen van frustratie gewoon
ik trek het niet meer
eigenlijk wel ja, des te sneuer dat ze verliezen. Die vrije trap was wel nice trouwensquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eindhoven had moeten winnen van die halve Duitsers. Maar helaas was Vitesse een bridge to far voor Eindhoven.
Ik heb het niet gezien, ben net thuisquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, des te sneuer dat ze verliezen. Die vrije trap was wel nice trouwens
Binnekort potje tegen mijn sweaty squad?quote:
Is goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Binnekort potje tegen mijn sweaty squad?
Genoeg andere dikke trage negersquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Jammer dat Aborah niet in FUT zit
Ik dacht het welquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is goed.Heb ik je al in m'n lijst?
Nee, xbox staat weer in de woonkamer aangezien ik niet met koude handen kan gamen. Helaas is het beeldscherm nu wel veel te groot. Ik ben de laatste tijd ook bijna niet meer online, maar VAKANTIEquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, je bent niet online nu.
Wanneer ben je on dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, xbox staat weer in de woonkamer aangezien ik niet met koude handen kan gamen. Helaas is het beeldscherm nu wel veel te groot. Ik ben de laatste tijd ook bijna niet meer online, maar VAKANTIE
Dunnoquote:
Stuur mij dan maar berichtje. Ga denk ik alleen zo Left 4 Dead 2 doen, want ik irriteer me al wat na 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunnodat weet ik pas een luttele seconde van tevoren
Ja man, fucking grote tvquote:
Ja, dan ben je geen host.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Teringhart.Laatste keer dat ik een uitwedstrijd accepteer, valt me op dat het dan telkens lagt.
ouwe, geniet jij wel van fifaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer zo'n poephomo die niet doorspoelt.
Ja, ik ook! Snap het niet echt!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel FIFA meestal om te ontspannen, maar als ik de meeste verhalen zo lees
http://www.easports.com/media/play/video/107212185quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
ff doelpunt uploaden.. niet zo'n heel bijzonder doelpunt, actie er voor vond ik wel mooi
6-0-1
Voor hoeveel gekocht? EN bevalt hij?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
4-3 120e minuut, nu ga ik ook lekker die herhalingen kijken.En ook alles na de wedstrijd.
![]()
1e goal van IF Guidetti trouwens.
50k, veel te duur natuurlijk maar hij speelt wel relaxt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel gekocht? EN bevalt hij?
Woensdag is hij voor denk ik rond de 30K welquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
50k, veel te duur natuurlijk maar hij speelt wel relaxt.
Ja, nja, maakt me niet uit, ben niet van plan nog andere spelers te kopen of het moeten IF Feyenoorders zijn. Het is nu ook winterstop dus dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Woensdag is hij voor denk ik rond de 30K welmisschien zelfs wel richting de 20
Daar ontsnap je 3* aan een goalquote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef DutchSL het volgende:
2-1 verloren van Pino, beslissende door een blunder van mij(n rechtsback die gewoon de bal recht in zijn voeten loopt)
Ik wist al hoe laat het was in de allereerste minuut toen hij dit deed:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/107213375
Tips: Cabral, Beerens, Krul, Overtoom, Rosales (evt Fernandez als je een pacey spits wilt hebben)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog tips?
teireit?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kap er weer mee, wat een gvdmde kklag.![]()
Zal wel aan mij liggen, teringkkrteireit.
Dat zou je onderhand wel denken ja..je ziet nagenoeg nooit iemand hier klagen over lag..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kap er weer mee, wat een gvdmde kklag.![]()
Zal wel aan mij liggen, teringkkrteireit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef DutchSL het volgende:
2-1 verloren van Pino, beslissende door een blunder van mij(n rechtsback die gewoon de bal recht in zijn voeten loopt)
Ik wist al hoe laat het was in de allereerste minuut toen hij dit deed:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/107213375
Over dat traden he, hoe weet je of je iets koopt wat je met winst ook weer kan verkopen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef DutchSL het volgende:
Is goed.
Ondertussen met AC Milan in H2H iemand afgeslacht, gaat die rage quiten na het laatste fluitsignaal waardoor ik geen highlights kan bekijken/opslaan
Ac Milan is echt fijn met H2Hquote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef DutchSL het volgende:
Is goed.
Ondertussen met AC Milan in H2H iemand afgeslacht, gaat die rage quiten na het laatste fluitsignaal waardoor ik geen highlights kan bekijken/opslaan
Cudicini speelt bij Tottenham?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ac Milan is echt fijn met H2H
Ibra - Pato
El Shaarawy - Robinho
Cassano - Boateng
Taiwo - Mexes - SIlva - Abate
Allen cudicini
Abbiati?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ac Milan is echt fijn met H2H
Ibra - Pato
El Shaarawy - Robinho
Cassano - Boateng
Taiwo - Mexes - SIlva - Abate
Allen cudicini
Abiati jaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cudicini speelt bij Tottenham?
Ik speel ook 4-2-2-2 en bijna hetzelfde, alleen met Nocerino i.p.v. Cassano, gewoon Abbiati op doel en Nesta i.p.v. Mexes. Al wissel ik Nesta wel geregeld voor Mexes als ik merk dat iemand bewust zijn gebrek aan pace zit te exploiten.
De markt goed kennen, ik doe geen 59th minute of andere truukjes, gewoon kijken of je goedkope dingen ziet en op tijd stoppen met bieden en je niet laten verleiden tot een bid war die te ver gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Over dat traden he, hoe weet je of je iets koopt wat je met winst ook weer kan verkopen?
De scoop turn met Ibra vind ik zo fijn. Heerlijk sterk waardoor de tegenstander bijna geen kans heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel ook weleens met Milan..altijd 4-3-2-1 met Pato-Ibra-Robinho..werkt ook wel erg lekker.
Ja, je moet echt proberen spelers direct in de goede formatie te kopen, anders is het niet te doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef Pino0 het volgende:
pff die formation cards voor 4-4-2 zijn echt duur
Slechte spelers kunnen goede traders zijn hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef S0nic het volgende:
Wat is het toch heerlijk om iemand die IF Neymar en Aguero voorin heeft met 5-0 een pak slaag te geven.![]()
Ik vraag me wel af hoe zo iemand aan al die coins komt, een rijke papa zeker?
Overigens hebben jullie ook zo'n speler in je team waarvan de stats eigenlijk matig zijn maar toch gewoon heerlijk speelt? Jones , amerikaanse cdm schiet bij mij gewoon al 5 afstandschoten erin
tegenstander hoeft niet in zelfde ronde te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit spel blijft gewoon te random. Eerst win ik met moeite 2 wedstrijden mijn BraSilvers (de eerste ronde was wel makkelijk) en in de finale win ik ineens dik. Toch heb ik voor de 3e keer achter elkaar het zilveren toernooi gewonnen met mijn BraSilvers.
Ligt net aan je speelstijl. Diepe ballen: Pato. Voorzetten: Cavani.quote:
Het duurde wel 30 minuten ofzo voordat ik iemand had gevonden. Dit team kwam me ook bekend voor.. een Ligue 1 silver team met een Utaka met een attributes kaartquote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
tegenstander hoeft niet in zelfde ronde te zitten.
"Urine trouble"quote:Op donderdag 22 december 2011 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/107227263
mooie pass
nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Pino0 het volgende:
Kan ik een CM kopen en hem veranderen in een LM?
Bra LM's zijn of slecht of 50k(hulk)
Ik zie geen kaartjes staan btw van CM naar LM... zijn die er wel?
Bastos? Met CM op LM krijg je donkergroen schoentje. Ik zou dan Robinho doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Pino0 het volgende:
Je kan michel bastos LM zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef Pino0 het volgende:
Mmm, die staan er niet op voor een 4-4-2 en een formatie kaart is al snel 5k.quote:
Inderdaad, zoals ik. Ik heb geen cent echt geld er in gestoken, heb fantastische teams en zuig nog steedsquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechte spelers kunnen goede traders zijn hoor
Ik ben er van overtuigd dat de finale wel tegen een mede-finalist gespeeld wordt. De eerste 2 rondes in het silver toernooi speel ik structureel tegen kneuzen met 2 sterren of minder, en <50 chem. De finale duurt soms vrij lang voordat ie een tegenstander gevonden heeft, en dat is altijd een vrij goed elftal met een gelijkwaardige of betere tegenstander.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
tegenstander hoeft niet in zelfde ronde te zitten.
Hoe kom jij, 3 dagen na je bronze team, aan zoveel coins? Ik zag je iets zeggen over een 100k team?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:45 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb het geduld niet voor traden, moet nog teveel spelers kopen die ik echt nodig heb voordat ik beetje losjes met mijn geld om kan gaan.
Daarnet een Bastos voor 3.5k gehaald, terwijl 2 minuten er een paar voor 4.5k uitgingen.
Zijn kleine bedragen maar je moet ergens beginnen.
Dan zou je na 365 dagen een 11,8 miljoen moeten hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom jij, 3 dagen na je bronze team, aan zoveel coins? Ik zag je iets zeggen over een 100k team?
Ik heb 3 golden jumbo packs gekocht want ik was vergeten dat er nog een tientje opstond.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom jij, 3 dagen na je bronze team, aan zoveel coins?
Dat gevoel heb ik totaal niet eigenlijk. Kom in de finale geen echt betere tegenstanders tegen..heb het gevoel dat de finale tegen een halvefinalist of medefinalist is en eerste ronde tegen eerste of tweede ronde. Dat zou ook best logisch zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de finale wel tegen een mede-finalist gespeeld wordt. De eerste 2 rondes in het silver toernooi speel ik structureel tegen kneuzen met 2 sterren of minder, en <50 chem. De finale duurt soms vrij lang voordat ie een tegenstander gevonden heeft, en dat is altijd een vrij goed elftal met een gelijkwaardige of betere tegenstander.
Klopt, de finale is altijd tegen een andere finalist, volgens mij ook ergens door EA bevestigd.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de finale wel tegen een mede-finalist gespeeld wordt. De eerste 2 rondes in het silver toernooi speel ik structureel tegen kneuzen met 2 sterren of minder, en <50 chem. De finale duurt soms vrij lang voordat ie een tegenstander gevonden heeft, en dat is altijd een vrij goed elftal met een gelijkwaardige of betere tegenstander.
Ja ik had Marcelo 9k, Maicon 40k, Pato 30k, dan nog wat losse spelers, denk dat je met de bank erbij op een kleine 95k uitkomt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb 3 golden jumbo packs gekocht want ik was vergeten dat er nog een tientje opstond.
Niks waardevols, denk in totaal een kleine 7k coins.
Voor de rest koop ik shiny contracten in bij de 59e minuut voor 450 en list ze voor 650, nu beetje moeite ze te verkopen, maar als je ze 4x per dag list voor 3 uur zijn er altijd wel 1/2 verkocht.
Verder, als ik spelers over heb verkoop ik ze voor 100 meer. En wedstrijden spelen, en een Pato van Klaas krijgen.
x
Vooral sochtends drama op een vrije dag..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klopt, de finale is altijd tegen een andere finalist, volgens mij ook ergens door EA bevestigd.
Soms kan die ook gewoon niemand vinden voor een finale.
Oké dan, maar dit regeltje is niet slim. EA krijgt 5% van je transacties he? Dus als je iemand koopt voor 700 en verkoopt voor 800 heb je uiteindelijk maar 65c winst.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:48 schreef Pino0 het volgende:
Verder, als ik spelers over heb verkoop ik ze voor 100 meer
Klopt maar ik heb ze dan al gebruikt en ze hebben mij coins opgeleverd dus ik hoef geen winst, wil er alleen niet op achter uit gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan, maar dit regeltje is niet slim. EA krijgt 5% van je transacties he? Dus als je iemand koopt voor 700 en verkoopt voor 800 heb je uiteindelijk maar 65c winst.
What. The. Fuck.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef Pino0 het volgende:
bedtijd, eerst nog ff wat eten want k heb vandaag een bakje cruesli en een kommetje soep op![]()
Zorg wel een beetje goed voor je zelfquote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef Pino0 het volgende:
Word er weer is uitgeknikkerd door EA..
bedtijd, eerst nog ff wat eten want k heb vandaag een bakje cruesli en een kommetje soep op![]()
BLOED...SUIKER...IS.......LAAG......[ afbeelding ]
Goed voor jezelf zorgen is overrated. Je kan best een paar een tidje teren op niets of vet ongezond etenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zorg wel een beetje goed voor je zelf
Sjampiejon?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef Pino0 het volgende:
Dat is ook weer waar. Kerst en oud en nieuw gaat slecht worden. Veel te veel alcoholquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen is overrated. Je kan best een paar een tidje teren op niets of vet ongezond eten
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Kerst en oud en nieuw gaat slecht worden. Veel te veel alcohol
Kerstavond een party boot, 2e kerstdag stappen. En oud en nieuw ergens thuis zorgen dat we het jaar met hoofdpijn beginnenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kerstavond een party boot, 2e kerstdag stappen. En oud en nieuw ergens thuis zorgen dat we het jaar met hoofdpijn beginnen
En 2e kerstdag werken. Dubbel loon, dus ik stap gratisquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]altijd nice.
Ik ga met Kerst zaalvoetballen en op stap. Oud en nieuw eerst thuis en daarna op stapen daarna met ingescheurde knieband weer thuiskomen zoals een paar jaar terug
geen idee wat er gebeurd was maar vertier dat wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En 2e kerstdag werken. Dubbel loon, dus ik stap gratis
Nee joh, gebeurt geen reet, dus luieren. Wellicht playstation meequote:Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]echt vreselijk, werken met feestdagen.
Briljant toch? Heb een kabeltje hdmi uit, DVI in gekocht ervoor. Dus dat moet uitgetest wordenquote:
Viel mee, 5-1 gewonnen maar wel 8x op de paal en 1x de latquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
Nu potje tegen iemand met 47 chem, laat de handicap maar komen...
Wat voor werk zei je ook alweer dat je deed? Ben het even vergeten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant toch? Heb een kabeltje hdmi uit, DVI in gekocht ervoor. Dus dat moet uitgetest worden
CIA jonge!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat voor werk zei je ook alweer dat je deed? Ben het even vergeten.
Nou het zegt dat ie snachts vaak moet werken en er geen reet gebeurt. Dus moet wel iets met beveiliging oid zijn ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat voor werk zei je ook alweer dat je deed? Ben het even vergeten.
quote:
Ik ben vandaag aangenomen voor een beveiligingsbaan dus BOKS OUWEquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]Briljant plan
Maar idd iets in de beveiliging-achtige sfeer in de nachtdienst en in weekenden . Door de weeks is het gewoon knallen.
Gefeliciteerd! Ook 24 uur per dag diensten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aangenomen voor een beveiligingsbaan dus BOKS OUWE
Jep, ik werk op afroepbasis dus heb enige vrijheid met diensten kiezen. Denk dat nachtdiensten mij wel bevallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ook 24 uur per dag diensten?
Als er in de nacht geen reet gebeurt.... Zou dit soort grappen wel na je proeftijd doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jep, ik werk op afroepbasis dus heb enige vrijheid met diensten kiezen. Denk dat nachtdiensten mij wel bevallen
Ehhhh de IF Danilinho kun je met de silvertoernooien iedereen mee zoekspelen. Is op silver niveau ultimate, en daarom duur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom IF's zo duur zijn. Het staat wel leuk, zo'n prestigeverhogend plaatje in je team, maar ze zijn echt niet beter dan anderen. Waarom wordt er 500k betaald voor een Danilinho IF van 74, en maar 500 coins voor de betere Wallyson van 76? Ik snap dat ie dan Silver blijft, maar wat is daar het voordeel van? Behalve contracten? (Wat ik verder geen voordeel vind..)
Denk niet dat het bij mijn baan mogelijk zal zijn om te gamenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als er in de nacht geen reet gebeurt.... Zou dit soort grappen wel na je proeftijd doen
Ja, maar je snapt best wat ik ermee bedoel.. Misschien is Danilinho een slecht voorbeeld, maar een ander voorbeeld: IF Thiago Neves. Bijna 60k waard op beide consoles, maar is echt niet beter dan een Lucas die max 3k kost. Is dat dan puur omdat ie zeldzamer is? Het voegt geen chemistry toe, geen kwaliteit (omdat betere spelers), alleen prestige..quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh de IF Danilinho kun je met de silvertoernooien iedereen mee zoekspelen. Is op silver niveau ultimate, en daarom duur.
Prestige is toch juist wat je wil uitstralen met je ultimate team? Wat maakt het uit dat je met goedkopere spelers dezelfde dingen kan bereikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar je snapt best wat ik ermee bedoel.. Misschien is Danilinho een slecht voorbeeld, maar een ander voorbeeld: IF Thiago Neves. Bijna 60k waard op beide consoles, maar is echt niet beter dan een Lucas die max 3k kost. Is dat dan puur omdat ie zeldzamer is? Het voegt geen chemistry toe, geen kwaliteit (omdat betere spelers), alleen prestige..
Stukje prestige, stukje zeldzaamheid van de kaart denk ik. Een zeldzame postzegel van 40 cent is meer waard dan een postzegel van 2,50. Zoiets?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar je snapt best wat ik ermee bedoel.. Misschien is Danilinho een slecht voorbeeld, maar een ander voorbeeld: IF Thiago Neves. Bijna 60k waard op beide consoles, maar is echt niet beter dan een Lucas die max 3k kost. Is dat dan puur omdat ie zeldzamer is? Het voegt geen chemistry toe, geen kwaliteit (omdat betere spelers), alleen prestige..
Oké dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Prestige is toch juist wat je wil uitstralen met je ultimate team? Wat maakt het uit dat je met goedkopere spelers dezelfde dingen kan bereiken.
Jep, prima vergelijking denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stukje prestige, stukje zeldzaamheid van de kaart denk ik. Een zeldzame postzegel van 40 cent is meer waard dan een postzegel van 2,50. Zoiets?
Net als IF Klose (85( die echt flink, maar dan ook flink kut is.. Kun je beter de gewone Gomez (86) kopen, die scoort zo makkelijk. En zo kun je heel veel voorbeelden bedenkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan.Apart.
[..]
Jep, prima vergelijking denk ik.
Pace? Check.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:57 schreef BDIL het volgende:
Vandaag een Silver BPL team gemaakt en ze spelen echt als BEASTS![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je voelt gewoon dat alles lekker gaat, elke paas komt aan , elke schot zit zowat en je komt spelers makkelijk voorbij
Misschien dat ik ook zon elftal ga maken, en een serie A team. Ik vind silvers leuker spelen gewoon. Op goud niveau is het Tokkie niveau te hoog gewoon. Bij de silvers krijg je nog eens complimenten, en weet men makkelijker de replays te skippenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:57 schreef BDIL het volgende:
Vandaag een Silver BPL team gemaakt en ze spelen echt als BEASTS![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je voelt gewoon dat alles lekker gaat, elke paas komt aan , elke schot zit zowat en je komt spelers makkelijk voorbij
Heskey is gewoon een noob die wordt geprezen door KSIO, die gozer zou nooit zoveel waard zijn als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pace? Check.
Heskey? Geen check
Het is een geweldige teamquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook zon elftal ga maken, en een serie A team. Ik vind silvers leuker spelen gewoon. Op goud niveau is het Tokkie niveau te hoog gewoon. Bij de silvers krijg je nog eens complimenten, en weet men makkelijker de replays te skippenEn je komt niet 10x per dag Luis, Pato etc etc tegen
twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:14:03The player comparison feature is live on http://t.co/NPIGIbvT It's not in an obvious location: the last tab in the kits, staff, stuff page reageer retweet
Wel ziek man; nu is het voor ons makkelijker om ze aan elkaar te vergelijken en is het meteen te zien wie beter is op welk punt door gekleurde statsquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 01:14:03The player comparison feature is live on http://t.co/NPIGIbvT It's not in an obvious location: the last tab in the kits, staff, stuff page reageer retweet
Ik wilde IF's Dost en Guidetti vergelijken maar daarvan staan de hidden stats er niet in. (puur voor test btw)quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Vette feature, vooral omdat het ook om de hidden stats gaat
Super doelpunt, erg leuk om te zien ook dat er een commentator eindelijk weer is fanatiek aan het schreeuwen is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:26 schreef n0ir het volgende:
Oh snap?!
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/107259287
I'm famous, catch me all over the youtube![]()
![]()
Zie mn post van een half uur geleden...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef el-blanchito het volgende:
Fraai, hij loopt steeds vast als ik de toernooien laad
Iemand anders nog last van? (PS3)
Nu is de tijd om alles te verkopen wat goud is. Morgen is kerstavond, dus kadotjes overal. En veel Fifa 12 / microsoft punten / playstation network cards met waarde in de pakjes. Die gaan pakjes kopen waardoor meer spelers op de markt, waardoor de prijzen zullen gaan dalen. Ik ga 2e kerstdag savonds eens kijken wat de ibrahimovicen etc gaan kostenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:47 schreef Pino0 het volgende:
Pato verkopen lukt niet voor 30k, dat word een formatie kaartje halen
Zelfde geld denk ik voor Maicon, dan moet Neymar maar even wachten
Ik was zelf ook ff gestopt met silver packs, maar had vanmorgen zin om er wat tegenaan te gooien. Had ook al een tijdje alleen maar prut gehad dus ik vond het wel haast tijd voor wat goeds. Is trouwens volgens mij mn eerste IF uit een pakjequote:Op vrijdag 23 december 2011 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het hangt ervan af hoeveel consumables gaan kosten met dat toernooi. Door die stomme oneindige Jumbos gaan de prijzen van consumables omlaag, maar door dat toernooi weer omhoog. Maar gefeliciteerd met die IF en Vela is natuurlijk ook heel goed. Ik heb sinds het nieuwe TOTW uit is nog geen gold of silver pack gekocht.
Nee, die IF moet je nu gelijk verkopen als je wilt verkopen, de prijzen dalen alleen maar, dat doen ze normaal al gedurende de week en nu met kerst wellicht nog meer. Bij Hilton is er ook nog geen grote pricedrop geweest, maar die gaat wel komen, dus als je hem nu verkoopt scheelt dat misschien wel 10k t.o.v. twee dagen wachten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef GuRBuH het volgende:
Trek net IF Hilton en Vela uit silver packs van 3750c. Zou het verstandig zijn om te wachten tot morgen oid wanneer zoals Toefjes zegt de cashflow op gang komt? Denk niet dat veel mensen silver packs gaan kopen...
Ja bij een gold IF zou ik dat doen, maar silvers worden soms na de week waarin ze IF zijn veel duurder. En het is wel een BraSilver natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die IF moet je nu gelijk verkopen als je wilt verkopen, de prijzen dalen alleen maar, dat doen ze normaal al gedurende de week en nu met kerst wellicht nog meer.
Of je moet ze echt nog twee weken vasthouden, uiteindelijk gaan ze wel weer stijgen maar niet deze week.
Fuck, wat ik zei denken natuurlijk meer mensen.. Waardoor er nu al meer kaarten op de markt komen. Had ik moeten voorzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef DutchSL het volgende:
De grote marktcrash is al aan het inzetten zie ik, ik had Neuer gisteren in een pakje en mijn trade pile stond vol. Nu wil ik hem verkopen en hij is gewoon van 26k naar 21k gedaald
Ik heb hem gisteren maar voor 35k gekocht, ik had geen zin om nog langer te wachten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had een IF Soldado voor 32k gekocht, maar toch maar weer snel verkocht voor 37.5k, ik gok dat ik hem later nog wel goedkoper dan 32k kan krijgen (wat echt belachelijk is voor zo'n goede spits, maar goed ik profiteer er lekker van).
Geweldig elftal, IF Ramos is de beste CB die ik tot nu toe gehad hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren maar voor 35k gekocht, ik had geen zin om nog langer te wachten.
[ afbeelding ]http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dhJml4R8bcjct
Ik heb nog wat coins over om eventueel Torres te kopen als IF Soldado niet bevalt, maar ik hoop dat het niet nodig is (want Torres is een faggot). Mocht dit team ook niet kunnen voetballen, dan ga ik voor 900k silver teams maken.
Is het dan echt zo'n verschil? Verkoop je die zooi voor 150c instant?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit op stage maar ik ben mijn USB stick vergeten (met Cheat Engine erop) Best wel vervelend, nu kan ik wel bronze packs kopen maar dan moet ik een uur wachten en dan hopen dat alles verkoopt.
Echt de statische spits hequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:12 schreef GuRBuH het volgende:
12-0 gewonnen
Dost is kan wel goed hard schieten en koppen maar zn finesse is redelijk matig. Ik mis ook de rouletteMaar met stepovers gaat het redelijk. Ik vind het wel een fijne speler maar denk wel dat ik Guidetti haal voor erbij.
Ik heb die 150 BIN zelf gevonden zonder handleiding. Het is niet heel moeilijk, maar ik weet niet of het toegestaan is dat ik hier post hoe het werkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:18 schreef el-blanchito het volgende:
ik heb ook Cheat Engine geïnstalleerd, nu maar even opzoek gaan naar een handleiding, of is het zo simpel dat alles voor zichzelf spreekt?
Waarom zou dat niet toegestaan zijn? Het is een tool waarmee je handiger de webapp kan gebruiken. Je speelt niet vals ofzo ermee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die 150 BIN zelf gevonden zonder handleiding. Het is niet heel moeilijk, maar ik weet niet of het toegestaan is dat ik hier post hoe het werkt.
CheatEngine is gewoon toegestaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die 150 BIN zelf gevonden zonder handleiding. Het is niet heel moeilijk, maar ik weet niet of het toegestaan is dat ik hier post hoe het werkt.
Omdat de AI in FIFA fucking dom is. Ik zei vorig jaar ook al wel dat ongeveer 70% van de doelpunten die ik tegen krijg niet mijn schuld zijn. Vaak zijn het gewoon fouten van de AI.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:30 schreef Pino0 het volgende:
Waarom happen verdedigers zelf als ik ze niet geselecteerd hebben wel naar de bal?
Als ik ze dan pak, moeten ze weer opgang komen met als gevolg teveel vrije ruimte en doelpunten -.-
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik leg het wel even uit.
Eerst moet je een proces selecteren. Als je Firefox gebruikt is dit plugin-container.exe, met Chrome is het gewoon chrome.exe (meestal de onderste of 1na onderste)
Zorg ervoor dat je op de web app de BIN op 200 zet en zoek naar 200. Nu vind je een hele lijst met codes. Verander nu de BIN in 250 en zoek naar 250. Als het goed is vind je nu 1 code en je moet die 250 veranderen in 150. Daarna zet je je kaart erop. Als het goed is staat hij er nu voor 150 BIN op.
Ik speel 4-5-1 met Overtoom en Djuricic naast m. Dus dat zit wel goed, begin ook te wennen aan Overtoom want ik vond m eerst maar niks. Eigenlijk heb ik links 2 dezelfde spelers, Overtoom en Drenthequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt de statische spits heWat dat betreft is een bewegelijke erbij een must. El Kabir vult die rol meer dan briljant in. Met de silvers in nieuwe opstelling 22 gewonnen en 4 verloren
Ja, maar dan kunnen mensen de kaarten niet kopen (op de web app niet, geen idee hoe dat op de consoe is) Dan moet je hetzelfde doen maar dan voor de start price. Maar dit doe ik niet, 150 is laag genoeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef DutchSL het volgende:
Kun je ze er ook voor 100 of 87 coins ofzo opzetten?
Gewoon een TOTY Messi straks er voor een maand open bid op zetten met startprijs = 150 coins.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat zie ik ook wel eens maar ik doe het zelf niet. Ik zou ook niet weten hoe het zou moeten. Wat ik wel wil weten is hoe je kaarten voor 10 minuten ofzo erop kan zetten (volgens mij is dat wel mogelijk) Vorig jaar was er iemand die een kaart er voor een jaar op zette
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een TOTY Messi straks er voor een maand open bid op zetten met startprijs = 150 coins.
Nah, zal wel geprobeerd zijn..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef el-blanchito het volgende:
zou je dan eigenlijk ook niet biedingen kunnen zetten zonder dat je coins veranderen?
Dan moet je denk ik een ander proces kiezen. Meestal staat er wel 5x chrome.exe (of iexplore.exe)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:09 schreef el-blanchito het volgende:
Die cheat engine werkt echt niet bij mij. Ik zet eerst de Buy Now en zoek dan, maar als ik hem daarna verander (zowel in de CE als in de web-app) dan vind hij hem niet meer
quote:Eljero Elia speelt vanaf januari in de Premier League. De 24-jarige vleugelaanvaller komt zelden tot nooit aan de bak bij Juventus en hoewel hij wil wachten op zijn kansen, heeft de club andere plannen. La Vecchia Signora is door Arsenal benaderd om Elia zes maanden te verhuren. Arsène Wenger zit steeds krapper in de aanvallers en raakt Gervinho tijdelijk kwijt aan Ivoorkust. Elia moet Robin van Persie daarom gaan bedienen. (La Gazzetta dello Sport)
Had net ook weer zon mooie dubbele cutback, alleen dan met die truck pasjes, nog meer vernedering. Stond helaas ook niet bij de highlightsquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:25 schreef Pino0 het volgende:
Ik had een absolute screamer met Pato, 3/4 m vanaf de midden cirkel vol geschoten, staat er weer is niet op bij de highlights
Daar ga ik dan een paar Serie A versies van inslaan, na Lavezzi toch dé optie voor 5* en pace aan de linkerkant in Italia.quote:
Ik verkoop sommige spelers ook voor 150, vooral Championship spelers, spelers die bij een grote club spelen en sommige rare spelers die waarschijnlijk niet voor 200 zouden verkopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
verkopen jullie met cheat engine altijd alles voor 150, of alleen consumables?
Engelsen/BPL kun je meestall binnen 2 uur kwijt voor 400 coins ofzo, afhankelijk van de formatie. Maar ja dan ben je wel meer tijd kwijt. Het is net wat je voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkoop sommige spelers ook voor 150, vooral Championship spelers, spelers die bij een grote club spelen en sommige rare spelers die waarschijnlijk niet voor 200 zouden verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |