Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 22-12-2011 16:27:56 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Waarom verander je gewoon je button configuratie niet ?!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Pino0 het volgende:
WTF IS GOING ON
WAAROM GAAT MIJN CA, MET IK GVD ALTIJD COMBINEER NIET MEE IN DE AANVAL ZELFS ALS IK ULTRA AANVALLEND STAAT? HIJ STAAT ACHTER DE GODVERDOMME DIEPSTE SPITS EN IK MOET GODVERDOMME L1 INDRUKKEN WIL HIJ MEEKOMEN
WTF IS GOING ON HERE GODVERDOMME
EN IK KAN NIET ALTIJD L1 INHOUDEN WANT ALS IK HEM LOSLAAT STOPT HIJ MET RENNEN EN ALS IK HEM INDRUK GEEFT HIJ EEN HOGE STEEKPAAS
EA FIX YOUR FUCKING GAME U FUCKING CANCER FAGS
OPKANKERE MET FIFA
Ben bang dat hij nog wel meer dan 10k gaat zakken...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb toch maar gelijk IF Guidetti gehaald.Ben toch niet aan het sparen voor betere teams, dus een extra 10k maakt me niet zoveel uit.
Als je weinig coins hebt kan je moeilijk met traden nu veel verdienen, goeie teams opbouwen kan echter wel goedkoop en toernooien spelen is het enige dat je kan helpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen voor het eerst FUT in FIFA 12 spelen. Wil het deze keer iets beter doen dan in FIFA 11 waar ik iedere keer halverwege een ander team ging maken omdat mijn contracts afliepen! Wat is een goede speler om te traden atm?
Nja, ik ben nog maar een maand of twee in NL dus om nu een week of langer te gaan wachten daarop, geen zin in.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben bang dat hij nog wel meer dan 10k gaat zakken...
is cool man heb jij geen pc bij je ps3? xdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef laucas het volgende:
Pino, potje doen?
Even sjampionne soepje halen hoor.
Hij heeft nu al geen leven meer!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef detennismaster het volgende:
Mijn broertje van 11 heeft van de laatste 24 wedstrijden die hij gespeeld heeft er 23 gewonnen in FUT!
Hij speelt het nauwelijks, (!)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij heeft nu al geen leven meer!
dan is het gewoon een ziek talent. Je weet wat je te doen staat Kentje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij speelt het nauwelijks, (!)
Niet direct, aan de andere kant van mijn kamer xdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
is cool man heb jij geen pc bij je ps3? xd
Sowieso is het echt een wonderkind! 550 voor ze cito, klas over geslagen, gevraagd voor Ado den Haag en Feyenoord, goed zijn in Fifa enz!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is het gewoon een ziek talent. Je weet wat je te doen staat Kentje.
hehe, maar ik ben online nu, ik zie je zo wel verschijnen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet direct, aan de andere kant van mijn kamer xd
wel oppassen dat ie geen autist wordt danquote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sowieso is het echt een wonderkind! 550 voor ze cito, klas over geslagen, gevraagd voor Ado den Haag en Feyenoord, goed zijn in Fifa enz!
Mensen die goed voetballen en tennissen en fifa spelen en genoeg vrienden hebben worden geen autist Kev!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel oppassen dat ie geen autist wordt dan
totdat ie ineens huiswerk begint te maken en alleen maar gaat leren op de middelbare... ik zou uitkijkenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mensen die goed voetballen en tennissen en fifa spelen en genoeg vrienden hebben worden geen autist Kev!
=[quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Sorry ik moet nu eten en dan gelijk door naar voetbal
Morgen misschien.
In de wedstrijd tegen mij had je meer kansen kunnen creeeren doordat je te vaak van afstand op goal schoot.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Pino0 het volgende:
wilt iemand potje op ps3?
vertellen wat ik beter kan doen want k heb weer verloren..
psn= MAX033LK
kerel, ga ff lekker iets buiten de deur doen, of iets heel anders. Doe ik zelf op het moment dat ik met nare ziektes ga schelden, dat is het punt van stoppen voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Pino0 het volgende:
ik zit te huilen van frustratie gewoon
ik trek het niet meer
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwakquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Ga anders met brons spelen als je vaker wilt winnen, zelfs ik win vrijwel alles met brons en ik ben waarschijnlijk 1 van de slechtste "fanatieke" spelers hier.
Je heb het zelf ook pas een week?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwak
Er staat onder in beeld wanneer ze begonnen zijn, meestal zie je dan dat ze helemaal niet net begonnen zijn (als er December 10 staat betekend dat december 2010 en niet afgelopen 10 december).quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja maar winnen van noobs die net begonnen zijn met 40 chemisty vind ik beetje zwak
Maar anders moet je mij eens inviten als je me online ziet, ik ben een makkelijk slachtoffer met toch wel goede teams en 100 chemistry.quote:WTF IS GOING ON
WAAROM GAAT MIJN CA, MET IK GVD ALTIJD COMBINEER NIET MEE IN DE AANVAL ZELFS ALS IK ULTRA AANVALLEND STAAT? HIJ STAAT ACHTER DE GODVERDOMME DIEPSTE SPITS EN IK MOET GODVERDOMME L1 INDRUKKEN WIL HIJ MEEKOMEN
WTF IS GOING ON HERE GODVERDOMME
EN IK KAN NIET ALTIJD L1 INHOUDEN WANT ALS IK HEM LOSLAAT STOPT HIJ MET RENNEN EN ALS IK HEM INDRUK GEEFT HIJ EEN HOGE STEEKPAAS
EA FIX YOUR FUCKING GAME U FUCKING CANCER FAGS
OPKANKERE MET FIFA
Op zn paasjes anticiperen en keihard counterenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Pino0 het volgende:
Klopt ,aar ik zie niks wat ik kan verbeteren met verdedigen en met aanvallen
blijft toch hetzelfde
Ik selecteer gewoon een speler en ga daar een beetje gaatjes mee dichtlopen terwijl de tegenstander de bal heeft. soms wat druk zetten met het knopje extra verdediger, en het gaat best relaxed dat verdedigenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Pino0 het volgende:
Klopt ,aar ik zie niks wat ik kan verbeteren met verdedigen en met aanvallen
blijft toch hetzelfde
Had je de ultieme Serie A verdediging met Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand dan de Bundesliga verdediging fijner vind met de magere Lahm, kluns SIF Naldo, de degelijke maar ook niet meer dan dat IF Santana en uberhaupt geen linksback. Of een trage IF Hummels of wat er dan nog meer rondloopt daar. Alleen Neuer is wel een hele brute held.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef StijnDa het volgende:
Ben erg tevreden met mijn Budesliga Bazen![]()
Fijne spelers en ook fijne formatie.
Beter dan mijn vorige Serie A verdediging + Argentijns middenveld en aanval. Beter ook dan de teams daarvoor eigenlijk.
Go look yourself brother!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef el-blanchito het volgende:
Sinds gisteravond niet geFOK!t en ik heb gelijk al bijna een heel topic gemist. Dankzij het gala van gisteren ben ik ook niet in de stemming om alles terug te lezen, ben doodop namelijk
Miss is het al gevraagd, maar wat is de prijs van Dost op het moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |