Je moest wel blozenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag toch ook wel eens trollen
Wat zit je te stoken?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
Wat? Zet loka nu haar vriendschap met cactus en moon op het spel?
Dat was wel grappig jaquote:
Betrek mij er niet nog een keer bij want ik heb helemaal niets met dat alles te makenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
Wat? Zet loka nu haar vriendschap met cactus en moon op het spel?
Ik niet.quote:
ik bloosde heul niet lol.quote:
Sorry danquote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Betrek mij er niet nog een keer bij want ik heb helemaal niets met dat alles te maken
Als je wilt DM'en hierover mag het, maar geen zin om het topic er aan vuil te maken.quote:
Wanneer is er geTCd dan?quote:
Je grapjes worden niet gewaardeerd als het daar over gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
Als je wilt DM'en hierover mag het, maar geen zin om het topic er aan vuil te maken.
Was trouwens alleen een grapje.
Wellussss hahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik bloosde heul niet lol.
Maar ik typ ff wat minder ff lekker gitaar spelen
Ligt eraan hoe ze der tieten liet zien. In een bh lijken die van mij wel watquote:
Wanneer ga jij in FOK!sters sexy en gewaagd posten Faye?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze der tieten liet zien. In een bh lijken die van mij wel wat
Bewijs?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou ik ken die van jou een beetje (klinkt vreemd i know) maar volgens mij heb je meer dan haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Soberso.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ken die van jou een beetje (klinkt vreemd i know) maar volgens mij heb je meer dan haar.
Als ik geen vriend heb die dat niet prettig vindtquote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij in FOK!sters sexy en gewaagd posten Faye?
TC?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
What happens in TC ought to stay there.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |