Haihaiquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoi Loka!
Wat hoorde ik, heb jij je tieten laten zien?
Die site zegt me niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk naar de site waar hij het vandaan linkt.
He, ik was wel de enige die in het begin met hem praatte hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Rayen, niet de neuspeuteraar belachelijk maken.. Dat is zielig.
Ja.quote:
Waarom gestopt?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
He, ik was wel de enige die in het begin met hem praatte hoor.
Wat nobel.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
He, ik was wel de enige die in het begin met hem praatte hoor.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft lang haar (staat hem niet) een baard (staat ook al niet) heeft een hoog wijvenstemmetje, heeft geen humor, snapt de wereld niet, kan niet socializen, praat altijd over random dingen en niet over iets relevants, peutert midden in de klas in zijn neus enzovoort enzovoort.
Die mensen kan je ook gewoon DM'en hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen 's nachts
Ik wil zienquote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen 's nachts
Dat kan niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die mensen kan je ook gewoon DM'en hoor
Ik dacht misschien is hij wel leuk om mee om te gaan als ik wat langer met hem om ga.quote:
Ik mag toch ook wel eens trollenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Loka heeft ook gesopt voor de cam
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat de jouwe beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |