En dat terwijl ik 'm probeerde te maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik nu weer die laatste post.. zit ook niet op te letten
Daarom postte niemand meerquote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik nu weer die laatste post.. zit ook niet op te letten
Dat ook. Enkel in mijn fantasie wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het voor sex is heb ik er geen problemen mee.
Wat wou je ervan maken?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat terwijl ik 'm probeerde te maken.
Je kwam te laat?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat terwijl ik 'm probeerde te maken.
Oh, is dat een dingetje?quote:
vind ik die van mij leukerquote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Topic zonder mensen" ofzo.
"Tegans Entertainment"quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Topic zonder mensen" ofzo.
Nah, ik ga zo een oliebol scoren.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik ben net de zon. Jullie draaien om mij heen.
Wat vooral door de zwaartekracht komt, trouwensquote:Op donderdag 22 december 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik ben net de zon. Jullie draaien om mij heen.
De echte reden is gewoon nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat vooral door de zwaartekracht komt, trouwens
Seksualiteitquote:
Die schrijft seks niet met een xquote:
Jij wil al die mannen om je heen laten draaien!quote:
Tis een vrouw! Draaien mag.. aankomen nietquote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wil al die mannen om je heen laten draaien!
Ja, voor de emancipatie was dat zoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis een vrouw! Draaien mag.. aankomen niet
<insert mchammer>quote:
Leugensch.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Haai, ik hoor dat jij makkelijk bent.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugensch.
Alleen voor leuke mannen ben ik makkelijk.
Haai, ik hoor dat jij makkelijk bent!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugensch.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugensch.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis een vrouw! Draaien mag.. aankomen niet
Zoals het hoort. Aan jezelf denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugensch.
Je hebt het gewoon nooit geprobeerdquote:
Oh is dat hetquote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon nooit geprobeert.
Onbekende mannen zijn niet leuk maar eng.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Haai, ik hoor dat jij makkelijk bent!
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onbekende mannen mensen zijn niet leuk maar eng.
Maar wel 'geprobeerd' met een 't':quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Tegan het volgende:
Je hebt het gewoon nooit geprobeert.
Bedankt, nu heb ik de budweiser-reclame van vroegah weer in mijn hoofd.quote:
Als je makkelijk bent hoeft dat geen probleem te zijn, je leert elkaar snel genoeg kennen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onbekende mannen zijn niet leuk maar eng.
Welke dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik de budweiser-reclame van vroegah weer in mijn hoofd.
Maakt niet uit. Jij bestaat toch alleen in mijn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst leuk zijn en dan pas seks hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je makkelijk bent hoeft dat geen probleem te zijn, je leert elkaar snel genoeg kennen.
Die met whazzup. Daarin komt dat true, true ook voor. Geen idee waarom ik die associatie blijf houden, knoop in mijn geheugen.quote:
Speel je dan denkbeeldig met Pheno als er niemand post?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij bestaat toch alleen in mijn hoofd.
Het is wel snel wisselen van accounts steeds ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jij bestaat toch alleen in mijn hoofd.
ookquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Speel je ook denkbeeldig met Pheno als er niemand post?
O whazzup ken ik dan wel, wist niet van dat true true, vond whazzup al erg genoeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die met whazzup. Daarin komt dat true, true ook voor. Geen idee waarom ik die associatie blijf houden, knoop in mijn geheugen.
Pffff, moeilijk moeilijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst leuk zijn en dan pas seks hoor.
In een melige bui is ie best leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O whazzup ken ik dan wel, wist niet van dat true true, vond whazzup al erg genoeg.
Ik zag een nederlander met een mondkapje in het theater! Gewoon als gast.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom de fuck heeft zo'n aziaat die net langsfietst een mondkapje voor?
Dat doen ze vaak als ze zelf verkouden zijn. Ze willen andere mensen niet besmetten. Dus nee, geen smetvrees zoals veel mensen denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat hebben ze in Wageningen ook vaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In een melige bui is ie best leuk.
Wat lief van zequote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze vaak als ze zelf verkouden zijn. Ze willen andere mensen niet besmetten. Dus nee, geen smetvrees zoals veel mensen denken
Dan is het inderdaad wel smetvrees.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Wageningen ook vaak.
Maar dat is Wageningen, en dus terecht.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
No commentquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Speel je dan denkbeeldig met Pheno als er niemand post?
quote:
Hoezo nu wel?quote:
In Azië denk je de eerste keer ook van: waarom? Dus dan vraag ik het maar. Onbeantwoorde vragen zijn zo irritant.quote:
Ik blaf gewoon iedereen in het gezicht, goed voor de weerstand.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze vaak als ze zelf verkouden zijn. Ze willen andere mensen niet besmetten. Dus nee, geen smetvrees zoals veel mensen denken
Omdat Aziaten raar zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Als een zeehondquote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik blaf gewoon iedereen in het gezicht, goed voor de weerstand.
Zolang het niet in de ogen is, prima!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik blaf gewoon iedereen in het gezicht, goed voor de weerstand.
Jouw ogen zitten niet in je gezicht?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang het niet in de ogen is, prima!
already used to that commentquote:
Nouja, ik kan ook richting mond hoesten. spetters op de lippen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw ogen zitten niet in je gezicht?
waarom zou dat niet het geval zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Got milk?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ook richting mond hoesten. spetters op de lippen.
Borsele is ontploft en hij weet het als eerste?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Het was een mondkapje, geen loden overal.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Borsele is ontploft en hij weet het als eerste?
Het is een Belgische Aziaat?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was een mondkapje, geen loden overal.
Het gevaar bij zo'n ramp met een kerncentrale zit hem dan ook niet zozeer in de direct opgelopen straling (waar je idd alleen maar iets tegen doet met een barrière) maar in het binnenkrijgen van radioactieve deeltjes die dan vervolgens een tijd in je lichaam blijven en hopen schade aanrichten.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het was een mondkapje, geen loden overal.
"Patat-fliet! Lekkel lekkel!"quote:
Met pittige sausquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Patat-fliet! Lekkel lekkel!"
Streektaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen die 'wezen' i.p.v. 'zijn' gebruiken.
Ja, Yu-Kee ben/was ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |