quote:
quote:
quote:
Eensgezindheidquote:
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je ze gezien bij MFL? Op het dak van het huis?
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dat zou wel tof zijn van hunquote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komen
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?
Ongetwijfeld de beste weekomzet ooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbow
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neeniemand wilde mee...
Ik heb ze alleen op Pinkpop gezien.
Ik weet het. De volgende keer dat ze naar NL komen ga ik gewoon. Dan maar alleenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]. Oef, ik zal maar niet vertellen wat je allemaal gemist hebt.
Jij staat daar?quote:
een mannetje die een brievenbus maaktquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Wat heeft hij in zijn hand?
En wie is het?
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
(Plexi)glas, van de nieuwe brievenbus. Wie, geen idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Yesquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij staat daar?
oftewel heb jij die foto gemaakt?![]()
Dat is Maikel 'godfather' Steur, en dat is het stuk plexiglas van de tweede brievenbus. "Wie biedt?!"quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Ah! Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.
Omdat wij snow patrol haddenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef miieejj het volgende:
waarom komt elbow wel naar belgie maar niet naar nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |