Ik. Ze draaien 'm toch niet.quote:
Dat zou wel heel slap zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik. Ze draaien 'm toch niet.
School.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
Wat een rust hier trouwens. Iedereen op school of werk?
Deze editie valt nogal tegenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef CindieY het volgende:
Wat een rust hier trouwens. Iedereen op school of werk?
Ach helemaal niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze editie valt nogal tegen
Ik vind het bagger en zeik-gehalte heel erg meevallen ten opzichte van vorig jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het nog steeds stik leuk hoor. Kan me alleen voorstellen dat er sommige mensen hier liever niet meer komen vanwege de belachelijke inhoud van deze reeks tijdens SR.
En dus valt het tegen?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens jou niet, volgens de mensen die ik sprak (en die geen 3fm fan zijn) wel.
Is de inhoud dan zo verschillend t.o.v. vorige jaren?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het nog steeds stik leuk hoor. Kan me alleen voorstellen dat er sommige mensen hier liever niet meer komen vanwege de belachelijke inhoud van deze reeks tijdens SR.
Kan zijn, ben hier sinds maandag niet meer geweest omdat het toen echt niet te harden was...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het bagger en zeik-gehalte heel erg meevallen ten opzichte van vorig jaar
Wanneer leer je nou eens dat als ik neerzet:quote:
Nee, in vergelijk met het normale 3FM topique...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is de inhoud dan zo verschillend t.o.v. vorige jaren?
Daarom vond ik vorig jaar leuker.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het bagger gehalte heel erg meevallen ten opzichte van vorig jaar
Wanneer leer jij nou eens dat je een mening niet als feit neer moet zetten. Iemand merkt op dat het hier rustig is, jij zegt dat dat is omdat het een mindere editie is. Wat is er moelijk aan het woord vinden?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer leer je nou eens dat als ik neerzet:
deze editie valt tegen
dat dat mijn mening is, waarom betwist je mijn mening steeds? Ja, het valt tegen.
*docentnederlandsmodusaan* omdat jij het typt als een feit, als je typt: ik vind het tegenvallen, dan zullen er een stuk minder mensen vallen over je constateringen. *docentnederlandsmodusuit*quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer leer je nou eens dat als ik neerzet:
deze editie valt tegen
dat dat mijn mening is, waarom betwist je mijn mening steeds? Ja, het valt tegen.
Truequote:Op donderdag 22 december 2011 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga niet bij elke zin "ik vind" neerzetten.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
*docentnederlandsmodusaan* omdat jij het typt als een feit, als je typt: ik vind het tegenvallen, dan zullen er een stuk minder mensen vallen over je constateringen. *docentnederlandsmodusuit*
en toch zijn er nog best veel 3fm-diehards hier te vinden. CindieY, Pino, Roel, Alors, ikzelf en dan vergeet er nog een aantalquote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, in vergelijk met het normale 3FM topique...
Mekker dan ook niet als mensen daar iets van zeggen. Of gedraag je gewoon als een normale user.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga niet bij elke zin "ik vind" neerzetten.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mekker dan ook niet als mensen daar iets van zeggen. Of gedraag je gewoon als een normale user.
Daar gaat het ook niet om, het gaat om die "ik ga even eten" posts. Koop een dagboek...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch zijn er nog best veel 3fm-diehards hier te vinden. CindieY, Pino, Roel, Alors, ikzelf en dan vergeet er nog een aantal
Ik kan gewoon niet zonder julliequote:Op donderdag 22 december 2011 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch zijn er nog best veel 3fm-diehards hier te vinden. CindieY, Pino, Roel, Alors, ikzelf en dan vergeet er nog een aantal
Het grootste zwaktebod dat bestaat: enkel een smilie posten.quote:
Ik heb dit gelezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, het gaat om die "ik ga even eten" posts. Koop een dagboek...
Dit heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het grootste zwaktebod dat bestaat: enkel een smilie posten.
Voor bagger ga je maar naar ONZ.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom vond ik vorig jaar leuker.
Jij bent dan ook één van de meest kansloze users in deze reeks.quote:
Ik kwam hier juist altijd met SR terug omdat het 10x gezelliger was dan in de normale 3FM-reeks, en omdat er nog wat anders voorbij kwam dan JEEJ LEUK NUMMER. Maar nu is er als dat gebeurt alleen maar gezeik dat men terug ontopic moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, het gaat om die "ik ga even eten" posts. Koop een dagboek...
Jij mag je mening geven hoor, ik wilde eigenlijk weer gaan want SR is dit jaar gewoon slecht, maar speciaal voor jou blijf ikquote:Op donderdag 22 december 2011 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook één van de meest kansloze users in deze reeks.
En nee, hier hoort geen ik vind bij.
nja, ik vind het wel handig. soms wil ik op iemand reageren, maar dan is ie net weg en dan heeft het geen zin om te reageren.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder jullie
Er zit natuurlijk wel verschil in, ik pak ff de extreme voorbeelden eruit. Maar SR topiques worden misbruikt voor postkrikken helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kwam hier juist altijd met SR terug omdat het 10x gezelliger was dan in de normale 3FM-reeks, en omdat er nog wat anders voorbij kwam dan JEEJ LEUK NUMMER. Maar nu is er als dat gebeurt alleen maar gezeik dat men terug ontopic moet.
ahhquote:Op donderdag 22 december 2011 12:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder jullie
Middagquote:
ola!quote:
Gezellig! Iedere reeks moet zijn dorpsgek hebben he, zou zonde zijn als die nog weg zou gaan...!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij mag je mening geven hoor, ik wilde eigenlijk weer gaan want SR is dit jaar gewoon slecht, maar speciaal voor jou blijf ik
Ik geloof niet dat jij je helemaal beseft wie ik ben, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 22 december 2011 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gezellig! Iedere reeks moet zijn dorpsgek hebben he, zou zonde zijn als die nog weg zou gaan...!
Iedereen loopt te zeiken omdat er een plaatje regelmatig wordt gepost door Geo4kant (of hoe doe gast ook heten mag). Voorgaande jaren deed iedereen daaraan mee (denk emmers, denk HUH-lijm, denk mars-smileys met kuikentjes). De sfeer, voor zover die er kan zijn op een forum, is gewoon kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel verschil in, ik pak ff de extreme voorbeelden eruit. Maar SR topiques worden misbruikt voor postkrikken helaas.
WEET JE WEL WIE IK BEN JONGEHquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij je helemaal beseft wie ik ben, maar dat geeft niet
Vorig jaar is er iemand om gebanned, geen idee hoe die gast heet, maar dát is gezelligquote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iedereen loopt te zeiken omdat er een plaatje regelmatig wordt gepost door Geo4kant (of hoe doe gast ook heten mag). Voorgaande jaren deed iedereen daaraan mee (denk emmers, denk HUH-lijm, denk mars-smileys met kuikentjes). De sfeer, voor zover die er kan zijn op een forum, is gewoon kut.
Er wordt dit jaar ook wel veel sneller gezeurd als iemand zijn negatieve mening over iets geeft. Het is een discussieforum, dus je moet kunnen discussiëren. Doe je dat word je meteen als kutuser gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iedereen loopt te zeiken omdat er een plaatje regelmatig wordt gepost door Geo4kant (of hoe doe gast ook heten mag). Voorgaande jaren deed iedereen daaraan mee (denk emmers, denk HUH-lijm, denk mars-smileys met kuikentjes). De sfeer, voor zover die er kan zijn op een forum, is gewoon kut.
Dagoduck kreeg toch een ban tijdens SR?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar is er iemand om gebanned, geen idee hoe die gast heet, maar dát is gezellig
Ik heb goed gezocht, maar ik zie geen PI?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij je helemaal beseft wie ik ben, maar dat geeft niet
Ze doen het ergens wel goed: ze draaien hetzelfde als altijd, alleen nu krijgen ze er miljoenen voor.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:12 schreef Bronson het volgende:
Ik ben benieuwd of hij dit uur nog langs komt.
Nee iemand anders. Heel veel plaatjes gepost toen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dagoduck kreeg toch een ban tijdens SR?
Nou dit heeft hij wel zo erg beloofd. Als Roxy Music nu dit uur niet langs komt..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nummer aanvragen kan altijd natuurlijk. Of het gedraaid wordt? WE ZULLEN KIJKEN WAT WE VOOR JE KUNNEN DOEN!
Die gebruik ik dan ook vrijwel nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb goed gezocht, maar ik zie geen PI?
Eh?
Dat kon ik me nog wel herinneren jaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee iemand anders. Heel veel plaatjes gepost toen.
Dan kan ik ook niet weten wie je bent...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan ook vrijwel nooit.
Heuj, ik wil hem niet als familie hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet weten wie je bent...
Euhm... Ernie?
Wie/welke plaatjes?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en daarom word ik alleen maar chagrijnig. Beetje een bummer na mijn ban opgezegd te hebben voor deze forumreeks.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt dit jaar ook wel veel sneller gezeurd als iemand zijn negatieve mening over iets geeft. Het is een discussieforum, dus je moet kunnen discussiëren. Doe je dat word je meteen als kutuser gezien.
Dat was vanwege Blof - open en die goatse plaatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj, ik wil hem niet als familie hebben.
Oja.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was vanwege Blof,open en die goatse plaatjes
Beetje dom he?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat was vanwege Blof - open en die goatse plaatjes
Ik had ook echt eerst Pino staanquote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj, ik wil hem niet als familie hebben.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je had ook nog Roel en Pino als afbeelding, die kwam ook best wel wat vaak langs vond ik.
Kermit wel jaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Kermit moet wel kunnen
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die?
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die?
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps. ik moest om half 2 in Breda zijn.
Disregard that, wordt 2 uur.
dat klinkt erg goed ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet zeggen dat hoe StuBru het dit jaar heeft aangepakt, grootser en ambitieuzer is dan hoe 3FM het aanpakt.
Ik vind het een toffe concept dat ze het glazen huis elke dag naar een andere stad verhuizen (met een mobiel concept)
Plus dat ze veel meer optredens van (internationale) artiesten hebben geregeld, en die door middel van een speciaal podium op het dak van het Glazen Huis laten plaatsvinden. Ik heb het gevoel dat bij StuBru ze de artiesten actief benaderen en bij 3FM het meer van de eigen initiatief van de artiesten zelf moet komen.
Hier in Leiden worden optredens óf geïsoleerd van het publiek in de studio gedaan, of juist op het speciale podium dat ver verwijderd staat van het Glazen Huis.
Dat verhuizen doen ze omdat het hun laatste keer is dit jaar en ze nog eens alle steden wilden aandoen. Qua optredens ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet zeggen dat hoe StuBru het dit jaar heeft aangepakt, grootser en ambitieuzer is dan hoe 3FM het aanpakt.
Ik vind het een toffe concept dat ze het glazen huis elke dag naar een andere stad verhuizen (met een mobiel concept)
Plus dat ze veel meer optredens van (internationale) artiesten hebben geregeld, en die door middel van een speciaal podium op het dak van het Glazen Huis laten plaatsvinden. Ik heb het gevoel dat bij StuBru ze de artiesten actief benaderen en bij 3FM het meer van de eigen initiatief van de artiesten zelf moet komen.
Hier in Leiden worden optredens óf geïsoleerd van het publiek in de studio gedaan, of juist op het speciale podium dat ver verwijderd staat van het Glazen Huis.
StuBru stopt op hun hoogtepunt en SR voor volgend jaar is qua stad al in kannen en kruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk gewoon dat SR een pauze moet nemen volgend jaar.
Waarom is het van StuBru de laatste keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |