Soms he, zeker met dit weer, moet je wel eens sproeien om wat beter zicht te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:06 schreef pindaplukker het volgende:
Van die incompetente mensen die hun autoruit even willen schoonmaken dmv ruitenwisservloeistof.
Wacht dan godverdomme even totdat je stil staat en NIET rijdend op de snelweg.
Hele ketting reactie van mensen die dat spul ook op hun voorruit krijgen, en dan ook gaan sproeien.
Ik hoef die pleuriszooi niet op mijn schone ruit.
Mijn ruit is altijd schoonquote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef Casos het volgende:
[..]
Soms he, zeker met dit weer, moet je wel eens sproeien om wat beter zicht te krijgen.
De TS doet anders vermoeden, waarom zou jij je anders zo druk maken.... ??quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mijn ruit is altijd schoon
dat dusquote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef error_404 het volgende:
Dat is gewoon een teken dat je te dicht op je voorganger rijdt.
En als TS zijn ruit helemaal schoon wil houden, zal hij weinig km maken. In de winter is de weg vaak nat = altijd wel de nodige kleine spatje op de ruit. In de zomer is de weg droog, maar zit de lucht vol met insecten = alsnog ellende op je voorruit.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
OK, ik had KLB al niet hoog zitten qua niveau... maar dit is wel de meest kansloze klacht in tijden.
TS heeft liever dat mensen niets zien en ongelukken veroorzaken dan dat hij druppeltjes op zijn secuur schoongepoetste ruit heeft?
![]()
Had ik een paar weken geleden nog. Een motor die kleefde; 100 op de snelweg, een vrije baan voor hem om erlangs te gaan en toch op 1,5 meter afstand gaan rijden. Hij remde meteen afquote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef Greenfolk het volgende:
Motorrijders met open vizier besproeien! Zeker +1
Sop in je ogen
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef Greenfolk het volgende:
Sop in je ogen
Dan verdien je het ook dat je zijspiegels er worden getrapt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef Greenfolk het volgende:
Sop in je ogen
Relax, het is FOK. Heb zelfs jarenlang met sop in m'n ogen rond gelopen. Scooterrijderquote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook dat je zijspiegels er worden getrapt.
Juist niet. Die sproei komt pas weer naar beneden achter de auto. Als je nou gewoon tegen z'n bumper aan gaat rijden, gaat die sproei lekker over je heen, heb je er zelf geen last van.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef error_404 het volgende:
Ah, de ware aard van motorrijders komt weer eens naar boven. Asociaal rijgedrag vertonen en als een automobilist toevallig op dat moment zijn ruit schoonmaakt ga je z'n spiegels er af trappen? Als je gewoon afstand bewaard komt het helemaal niet in je ogen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook dat je zijspiegels er worden getrapt.
Juist niet. Als je bumperkleeft gaat het ook over jouw auto heen. Dus: minder afstand houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef error_404 het volgende:
Lijkt me sowieso niet lekker als je 100+ rijdt met open vizierquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ah, de ware aard van motorrijders komt weer eens naar boven. Asociaal rijgedrag vertonen en als een automobilist toevallig op dat moment zijn ruit schoonmaakt ga je z'n spiegels er af trappen? Als je gewoon afstand bewaard komt het helemaal niet in je ogen.
Als ik 500 meter afstand houd komt de ware aard van autorijders weer eens naar boven, dan gaan ze mij rechts inhalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef sinepedraap het volgende:
Ah, de ware aard van motorrijders komt weer eens naar boven.
Als je gewoon afstand bewaard komt het helemaal niet in je ogen.
Ja dan zie je dus niks he!quote:
Oja tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ah, de ware aard van motorrijders komt weer eens naar boven. Asociaal rijgedrag vertonen en als een automobilist toevallig op dat moment zijn ruit schoonmaakt ga je z'n spiegels er af trappen? Als je gewoon afstand bewaard komt het helemaal niet in je ogen.
Haha, motorrijders die gaan trappen kunnen makkelijk platgereden worden. Alleen denken ze dat ze stoer zijn, maar ze hebben geen panzer, dus ze zijn kwetsbare boys.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Oja tuurlijkLeer lezen, iemand die met de intentie heeft om een motorrijden zo expres te kloten verdiend dat gewoon.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Als ik 500 meter afstand houd komt de ware aard van autorijders weer eens naar boven, dan gaan ze mij rechts inhalen.
Als je minder afstand houdt heb je alsnog last van ruitenwisservloeistof. Niet dat ik een halve km afstand houd, maar volgens sommige mensen is dat dus "voldoende afstand".quote:
Dan moet je gewoon naar rechts gaan want dan rij je te langzaamquote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Als ik 500 meter afstand houd komt de ware aard van autorijders weer eens naar boven, dan gaan ze mij rechts inhalen.
Jouw auto komt de garage niet uitquote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mijn ruit is altijd schoon
Rij je zeker nooit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |