Eldar gross maakt die docu'squote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dit Reem docu's zijn echt tof, maar dan alles.. manier van filmen, onderwerpen, muziek.. hele plaatje
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef Happel het volgende:
Zijn altijd wel interessante en leuke afleveringen van The Reem. Had ook nog nooit van Chessboxing gehoord. Geniaal.
Ja idd dat met dat haar lijkt me moeilijk. Wat ik me afvroeg waardoor precies onstaan die bloemkooloren?quote:
Geknapte bloedvaatjes door het dubbelvouwen van je oren. Daardoor krijg je een vochtophoping en als je dat niet draineert, verhardt het en zo krijg je bloemkooloren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja idd dat met dat haar lijkt me moeilijk. Wat ik me afvroeg waardoor precies onstaan die bloemkooloren?
Ow lawd...quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geknapte bloedvaatjes door het dubbelvouwen van je oren. Daardoor krijg je een vochtophoping en als je dat niet draineert, verhardt het en zo krijg je bloemkooloren.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
brock houd toch meer van WWE
twitter:arielhelwani twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 23:29:50Justice served?! RT @danawhite: @DUANEBANGCOM @ufc and for x mas you have the fastest KO in UFC history and it will be changed ASAP reageer retweet
nice!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 23:29:50Justice served?! RT @danawhite: @DUANEBANGCOM @ufc and for x mas you have the fastest KO in UFC history and it will be changed ASAP reageer retweet
Netjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Vind maar eens een goede snelle proxy met flash en java..quote:Op zondag 25 december 2011 10:42 schreef n00cL30n het volgende:
Niiiiiiiice! Iemand een proxy'tje over in Duitsland.
ze wenst jou ook fijne kerstdagen toequote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag nog maar even Strikeforce gekeken van vorige week en wat een saaiheidalles gaat naar de judges behalve die Cyborg die een vrouw binnen een paar seconden tot pulp slaat
Fijne kerst trouwens vechters en bewonderaars
Altijd fijn z'n kerstwens haha!quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wenst jou ook fijne kerstdagen toe
[ afbeelding ]
Hoe heette dat event, dan check ik het ook fff..quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag nog maar even Strikeforce gekeken van vorige week en wat een saaiheidalles gaat naar de judges behalve die Cyborg die een vrouw binnen een paar seconden tot pulp slaat
Fijne kerst trouwens vechters en bewonderaars
Strikeforce Melendez vs Mesvidalquote:Op zondag 25 december 2011 23:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe heette dat event, dan check ik het ook fff..
quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof artikel, maar Alistair kan redelijk wrestlefucked worden.quote:Op maandag 26 december 2011 03:16 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair Overeem makes history, becomes first ever champion in two major combat sports
Leuk artikeltje over zijn K-1-avontuur van vorig jaar.
Dat hij Lesnar maar net zo'n behandeling mag geven als die arme Peter.
Het blijft inderdaad de grote vraag of hij opgewassen is tegen een wrestler van dat niveau.quote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tof artikel, maar Alistair kan redelijk wrestlefucked worden.
Mee eens! Ik meen mij te herinneren dat de meningen hier nogal verdeeld waren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:40 schreef rumiii het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al ooit besproken zijn: Warrior
Een van de betere films imo![]()
dit http://www.imdb.com/title/tt1648179/quote:Op maandag 26 december 2011 02:40 schreef rumiii het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al ooit besproken zijn: Warrior
Een van de betere films imo![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit http://www.imdb.com/title/tt1648179/
wordt de best mma film van 2012
Tyrone laat zijn naam al aardig in de mma scene circuleren. Hij is goed bezig met zijn pr en ik denk dat veel mensen zullen uitkijken naar zijn mma debut.quote:
Tyrone lijkt me toch meer een diehard thaibokser. Ik geloof niet dat ie het in mma even ver zal schoppen...quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tyrone laat zijn naam al aardig in de mma scene circuleren. Hij is goed bezig met zijn pr en ik denk dat veel mensen zullen uitkijken naar zijn mma debut.
quote:UFC officials today announced that Nik Lentz (21-4-2 MMA, 5-1-1 UFC) replaces an injured Paul Sass (12-0 MMA, 2-0 UFC) and faces Evan Dunham (12-2 MMA, 5-2 UFC), while Eddie Wineland (18-8-1 MMA, 0-2 UFC) has suffered an injury in training and has been forced to withdraw from the card.
Wineland's opponent, Johnny Bedford (18-9-1 MMA, 1-0 UFC) – who was actually a replacement for Demetrious Johnson – now awaits a new foe.
quote:“I would have no problem fighting there,” Shields told MMAWeekly.com in regards to returning to 185 pounds. “It’s something I’ve thought about before and I was thinking about it (before) this fight, but they offered me this fight (and) I took it. Especially with my teammate, Nick Diaz, challenging for the welterweight title, it’s definitely in the back of my mind going up to 185 (pounds). I’d fight sparring partners, but (Nick and I) are different. We trained together for, like, 11 years; so it’s a little different. We’re not just casual sparring partners. There’s a big difference."
Erg mooie billen en benen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet wel bekennen dat ik vrouwen aanraad krachttraining te doen ( en met name voor de benen)..resultaat is te zienquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Krijg jij dat nu ook van al dat trainen? Zo ja.... Pics?
Hoop het, vond hem in strikeforce @ 185 beter dan nu @ 170.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Jake Shields: "It’s Definitely In The Back Of My Mind Going Up To 185"
[..]
Ik denk dat hij ook beter functioneert op 185.. maar de 2 fights op 170 zijn lastig te beoordelen, tegen GSP tja, raar gevecht maar hij won toch 2 rondes blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoop het, vond hem in strikeforce @ 185 beter dan nu @ 170.
Hij heeft ook nog een controversial win over Kampmann @ 170 in de ufcquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook beter functioneert op 185.. maar de 2 fights op 170 zijn lastig te beoordelen, tegen GSP tja, raar gevecht maar hij won toch 2 rondes blijkbaar![]()
..
Tegen Ellenberger, zijn vader pas overleden, dat hakt er wel in en the juggernaut met een geweldig knietje
Maar denk dat hij beter naar 185 kan gaan ja
Maar ik ben bang voor Shields dat hij snel weer uit de UFC is, nu 2 op rij verloren.. en MW wordt altijd afgezet als de zwakste divisie maar valt wel mee, genoeg moeilijk matchups voor hem.
Ohja, die heeft hij gewoon verloren in my bookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een controversial win over Kampmann @ 170 in de ufc
Laat hem op MW lekker vechten tegen Maia en Palhares, kijken of hij die wil lay n prayen
Een grapje over dat GSP vs Diaz niet of heel laat pas gaat gebeuren.. omdat Diaz steeds zegt dat GSP hem aan het 'ducken' was, dan ging het gevecht eindelijk plaats vinden.. komt Diaz 2x niet opdagen op een 'beauty pageant' (press conferences/media dagen) en heeft Dana White zijn title shot afgenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en waar doelen ze hiermee op?
Oke, dus het is finger pointing over en weer, maar er gebeurd helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een grapje over dat GSP vs Diaz niet of heel laat pas gaat gebeuren.. omdat Diaz steeds zegt dat GSP hem aan het 'ducken' was, dan ging het gevecht eindelijk plaats vinden.. komt Diaz 2x niet opdagen op een 'beauty pageant' (press conferences/media dagen) en heeft Dana White zijn title shot afgenomen.
Toen was het GSP vs Condit en Diaz vs Penn.. nou won Diaz van Penn en begon hij te schreeuwen 'where you at George.. where you at motherfucker!?" Toen was GSP blijkbaar zo beledigd dat hij naar Dana ging en zei fuck Condit, ik wil Diaz.. dus toen kon Condit wachten en Diaz kreegt toch weer zijn titleshot. Maar.... toen kwam het nieuws dat GSP zijn ACL heeft afgescheurd en er 10 maanden uit lag..
En nu is het Diaz vs Condit, voor de interm WW title.
Door omstandigheden nog niks, ducken is als je echt diegene uit de weg gaat en ook niet het gevecht accepteert .. maar dat deden beiden wel, maar viel gewoon slecht uit. Diaz met zijn wangedrag en GSP met zijn blessure.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, dus het is finger pointing over en weer, maar er gebeurd helemaal niks?
Niet kijken, slechte actie, slecht geacteerd en ik heb deze geloof ik wel aangehouden tot het einde, maar dat had twee factoren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Amsterdam Heavy staat op de bekende sites met Torrents zag ik zojuist, het cijfer op IMDB is dramatisch dus ik ga hem toch maar even downloaden, of ik hem uit zal gaan kijken is een tweede... heeft iemand hier die film al bekeken?![]()
Whehe mijn vriendin zit ook in die trailerquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Amsterdam Heavy staat op de bekende sites met Torrents zag ik zojuist, het cijfer op IMDB is dramatisch dus ik ga hem toch maar even downloaden, of ik hem uit zal gaan kijken is een tweede... heeft iemand hier die film al bekeken?![]()
Cool sto..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Whehe mijn vriendin zit ook in die trailerdie blonde @ 0:31 met glitterbh.
Film nog niet gezien trouwens; lijkt me vrij ruk thoo.
Niet nadenken man, gewoon voor The Reem gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik twijfel nog altijd met The Reem vs Lesnar
Dus jij hebt je spaarrekening al geplunderd en op the reem gezet?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet nadenken man, gewoon voor The Reem gaan
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaarquote:Op woensdag 28 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij hebt je spaarrekening al geplunderd en op the reem gezet?![]()
Laten we alvast wedden op The Hooy Vs The Reem.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaar
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaar
The Hooy Vs The Reem - by SUB (strikes), round 1quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laten we alvast wedden op The Hooy Vs The Reem.
Iemand moet toch de taak van Jajong overnemen als die er niet isquote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Pics van je bet dan, met je grote bakkes
Hahaha...heb je gelijk een nieuwe naam voor een eventuele kloon.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The Hooy Vs The Reem - by SUB (strikes), round 1
[..]
Iemand moet toch de taak van Jajong overnemen als die er niet is
Lees verder:quote:Chief among them: that he’s “done” chasing a rematch with 185-pound kingpin Anderson Silva and that, if he defeats Mark Munoz next month in their title eliminator, he’ll ask UFC brass for a bout with champions like Junior dos Santos, Jon Jones or Georges St. Pierre instead.
“I’m going to become the No. 1 contender on Jan. 28, but despite what you might think, I’m not going to use that voucher to fight Anderson Silva,” Sonnen says. “I’ll be looking at dos Santos, Jones and possibly St. Pierre. voucher to Dana White and I will pick one of those three guys. My time with Anderson is done.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels vereeuwigd als onderschriftquote:Op woensdag 28 december 2011 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha...heb je gelijk een nieuwe naam voor een eventuele kloon.
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inmiddels vereeuwigd als onderschrift
---
Even de hype verder aanslingeren:
en
O nee je heet geen geo3kant meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?
En voor Geo...
Threeway.
Ah het ging toch over me nick ik denk al, is dit nou een uitnodiging voor een threeway..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
O nee je heet geen geo3kant meer.
Nee hahaha.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah het ging toch over me nick ik denk al, is dit nou een uitnodiging voor een threeway..
Geen idee!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?
En voor Geo...
Threeway.
Explainquote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik vind voor mezelf Jenkings wel grappig
Ow ik heb er 1quote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik vind voor mezelf Jenkings wel grappig
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niksquote:Op woensdag 28 december 2011 02:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow ik heb er 1
The Fantam Of The MMA
Ik weet dat het phantom is..maar anders zou het niks mijn nick te maken hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niks
Verzin jij eens een goede dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niks
Voor jou? Als een vechtert?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verzin jij eens een goede dan.
Leeroy Jenkings van dat YouTube filmpje!quote:
Voornaam "Bunda Grande" Achternaam.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verzin jij eens een goede dan.
Het moet ook wat over je persoonlijkheid en je vechtstijl zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |