quote:Op donderdag 22 december 2011 03:47 schreef fluts_ het volgende:
[..]![]()
Stand #2533:
1 Grumpey
4 Plagvreugd
1 Homdeck
5 Baszh
2 Greenpeas
5 lubje25
2 Flitspaal
1 tomtomaat
3 Quyxz_
1 remcoP
2 banaantjeEE
1 ß
1 outtayourleague
1 Rockfire
4 fluts_
2 Ofyles2
1 Tanjaa
2 ScottTracy
So truequote:
Maakt niet uit, we helpen je graagquote:Op donderdag 22 december 2011 03:51 schreef fluts_ het volgende:
sry, ben t nog n beetje aant uitvogelen
Artiest en Titel?quote:Soms droom ik dat jij, er niet meer zal zijn
Dat ik alleen ben, alleen en heel klein
Klein en onzeker, onzeker en bang
Bang voor de toekomst, maar dat duurt nooit lang
Want die dromen vervagen, als sneeuw voor de zon
Als ik denk aan die dagen, dat het begon
Dan vul ik m'n glas, en drink ik op jou
Dan vul ik m'n longen, en zing ik voor jou
quote:Jij bent de zon is een hit van Jop (Nieuwenhuizen), ex-kandidaat van de Nederlandse reallifeshow De Bus uit 2000. Het nummer is een cover van Ga met me mee van de Vlaamse zanger Bart van den Bossche, dat in de zomer van 1991 een grote hit was in Vlaanderen.
Stand #2534:quote:
Oh echt? Geen idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:56 schreef fluts_ het volgende:
maar er is ook een orgineel van! geen idee van wie helaas
das vlugquote:
Yep.quote:
U vist weer achter het net.quote:
Even opgezocht en u heeft gelijk. Tempeltorens.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:15 schreef fluts_ het volgende:
ziggoerats zijn torens volgensmij.. niet helemaal zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere dan
Welke 2 merken beheersen de videokaart markt?"You can twist perception. Reality won't budge!"
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:22 schreef lubje25 het volgende:
Ik weet niets van games of videokaarten die je doorgaans koopt om games te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de nieuwe voorzitter van de PvdA?"You can twist perception. Reality won't budge!"
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 04:26 schreef fluts_ het volgende:
sry, ik dacht dat dit toch wel te doen was![]()
Bokkepootjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:29 schreef plagvreugd het volgende:
Welke koekjes zijn lichaamsdelen van een dier?
Wat voor lichaamsdeel is dat dan? Je hebt wel beenmerg en ruggemerg, maar een mergpijp?quote:
beenmergpijpen en ruggemergpijpen natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 04:33 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Wat voor lichaamsdeel is dat dan? Je hebt wel beenmerg en ruggemerg, maar een mergpijp?
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
beenmergpijpen en ruggemergpijpen natuurlijk
Gevulde koek!quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef lubje25 het volgende:
Wat voor soort koek heeft deze topicreeks regelmatig nodig?
In dit geval nietquote:
Kan je cryptisch niet handlen?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:38 schreef Phantomesse het volgende:
Maar dat is geen algemene kennis vraag.
quote:
Die was meer van de kortere afstanden, op langere afstanden werd ie vaak paars en stortte in, meen ik mij te herinnerenquote:
Het antwoord gezien hebbende lag hij vrij voor de hand jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt denk Gianni Romme. En nee, dat was hem ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 04:49 schreef Phantomesse het volgende:
Hmm, ben niet thuis in schaatsen.
Ronne?of is dat wielrennen?
Ook nee.quote:
Ah, hij ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:50 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Je bedoelt denk Gianni Romme. En nee, dat was hem ook niet
Hehe. Romme won '98 toch? 1992 was ik vier, toen keek ik nog geen schaatsen.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:48 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Die was meer van de kortere afstanden, op langere afstanden werd ie vaak paars en stortte in, meen ik mij te herinneren
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het antwoord gezien hebbende lag hij vrij voor de hand ja
At least I gave it a try. En dit topic heeft wel degelijk opvulling nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Romme, bedoel jij denk ik. Die komt uit Made meen ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:49 schreef Phantomesse het volgende:
Hmm, ben niet thuis in schaatsen.
Ronne?volgens mij is hij wielrenner tho.. pas.
Wilde nog uitdenhaag postenquote:Op donderdag 22 december 2011 04:51 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ook nee.
Weggeefhint: schaatsbelg.
Het is nog druk hier zo laat trouwensquote:
Zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 04:53 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Het is nog druk hier zo laat trouwens
Van The Office, maar naam. Pfff.quote:
Jenna nogwat. Met een F geloof ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Van The Office, maar naam. Pfff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet ze in de serie dan?"You can twist perception. Reality won't budge!"
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:56 schreef fluts_ het volgende:
Pam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet ze in de serie dan?
rood blauw groen, kan je je vraag in bold zetten?quote:Op donderdag 22 december 2011 05:00 schreef Phantomesse het volgende:
Makkelijke:
Noem de 3 primaire kleuren die ze gebruiken om o.a. af te drukken op papier.
lol, te veel engels geschrevenquote:
dat zijn toch meer kleurenquote:Op donderdag 22 december 2011 05:08 schreef Phantomesse het volgende:
Deze kleuren vind je ook op o.a. ongevouwen drinkpakken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 05:08 schreef Phantomesse het volgende:
Deze kleuren vind je ook op o.a. ongevouwen drinkpakken en reclamefolders.
greenquote:
quote:
Lijkt me juist, doe maar een nieuwe vraag wat mij betreftquote:Op donderdag 22 december 2011 05:20 schreef fluts_ het volgende:
cyaan geel maar waarvoor staat die m dan...
dat moet toch haast wel magenta zijn
okquote:Op donderdag 22 december 2011 05:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lijkt me juist, doe maar een nieuwe vraag wat mij betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk soort dier heeft de grootste ogen van allemaal?"You can twist perception. Reality won't budge!"
quote:Op donderdag 22 december 2011 05:29 schreef fluts_ het volgende:
eenvoudiger, maar tis niet echt n vraag voor jou..+1 stond voor punt voor jou, je had het antwoord goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk dier heeft de grootste ogen van allemaal?
Magenta is roodquote:Op donderdag 22 december 2011 05:31 schreef fluts_ het volgende:
oh ok, begreep t niet, maar nu wel trouwens, magenta = blauw / was al gezegd
Sluierstaarten.quote:Op donderdag 22 december 2011 05:32 schreef fluts_ het volgende:
[..]
valt onder vissen, maar wat voor vissen?
squidward..quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef tong80 het volgende:
Het heeft niet met Heidegger te maken maar met ......
quote:Op donderdag 22 december 2011 04:23 schreef fluts_ het volgende:
Nvidia en ATISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere dan
Welke 2 merken beheersen de videokaart markt?To err is human, to forgive bovine.
Dat kan ook natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:13 schreef Bart het volgende:
Intel AMD en nVidia. Het zijn er drie die de markt beheersen.
quote:Intel: hoewel Intel voornamelijk CPU's produceert, hebben ze ook grafische kaarten (zoals de Larrabee, voor de professionele markt) en geïntegreerde grafische processors (die qua prestaties het bij lange na niet halen in vergelijking met een 'echte' grafische kaart).
Wat wil je precies zeggen met die quote?quote:
Als het goed isquote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef fluts_ het volgende:
Moet ik nu nog het punt voor ß erbij tellen?
De vraag is fout. Dus mja, hoe kan het antwoord dan goed zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef fluts_ het volgende:
Moet ik nu nog het punt voor ß erbij tellen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Gran Canaria
La Palma
Lanzarote
Tenerife
de rest mag iemand anders bedenken(7
! )
hoewel bart gelijk heeft, intel hoort erbijquote:
Daar hebben meer gamers last vanquote:Op donderdag 22 december 2011 09:27 schreef fluts_ het volgende:
[..]
hoewel bart gelijk heeft, intel hoort erbij
ik dacht alleen aan amd/nvidia![]()
Ook niet van nVidia/AMDquote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef fluts_ het volgende:
fatsoenlijke videokaarten zijn meestal niet van intel dacht ik
chipsets danquote:Op donderdag 22 december 2011 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook niet van nVidia/AMD. Videokaarten zijn van Sapphire/Zotac/Asus/MSI/XFX/Club3D enz
.
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Doen we verder met die Canarische eilanden of stelt b gewoon een nieuwe?
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:36 schreef banaantjeEE het volgende:
AKQ-discussietopic #6 - Met een meet in het verschiet
quote:
quote:
Nee is toeval. Heb zo een afspraak.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:59 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Slaap je altijd zo weinig?
Ikzelf moet er niet aan denken nl.
quote:
quote:
Normaal let ik niet zo op de spelling, maar rides is toch echt wat anders dan rises.quote:
Ja, het is een satelliet van Gustav Graves die zonlicht kan weerkaatsen en focussen naar de aarde.quote:
Correct.quote:
Het is native-american....quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef plagvreugd het volgende:
t lijkt verdacht veel op kroatie, dus dat zal t wel niet zijn
quote:
Ik niet iig. Klinkt als een naam voor een science-fiction-roman.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand ooit gehoord van de Lost Colony of Roanoke?
quote:
semafoon (ook wel: bieper/pieper, pager, buzzer)quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Mark het volgende:
Praat me er niet van, dit weekend weer
Een semafoon is prettiger, kun je eerst wakker worden voordat je iemand te woord moet staanquote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef ß het volgende:
Je bent nog niet overgestapt op de mobiele telefoon?
quote:
Stand #2534:quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef Greenpeas het volgende:
Angela Groothuizen, Art Rooijkakkers en De graaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |