Hij heeft het zwaar... Terwijl hij ook wat hardere muziek zou kunnen draaien om wakker te blijven. Hij was lekker bezig.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oogjes van Timur gaan langzaam dicht.
zag je t wel goed... hij ging voor dat meiske op de 2e rij, met zwarte mutsjequote:Op donderdag 22 december 2011 00:43 schreef Groninger. het volgende:
GADVER KIEST IE LELIJK KUT MEISJE UIT!
CameraMAN is Edwin Edwin.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zijn er alleen maar chicks in beeld?
omdat edwin achter de camera staatquote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zijn er alleen maar chicks in beeld?
Ze draaien maar weinig opzwepende muziek etcquote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij heeft het zwaar... Terwijl hij ook wat hardere muziek zou kunnen draaien om wakker te blijven. Hij was lekker bezig.
ja verblind was ik, door die beugel....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zag je t wel goed... hij ging voor dat meiske op de 2e rij, met zwarte mutsjemooie lach toch?
Is van 101tv. Met die nachtburgemeester van vorig jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat is er te doen in die Dixie met feestverlichting op het plein?
Mag inderdaad meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze draaien maar weinig opzwepende muziek etc
je bedoelt aborteren neem ik aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
Wil Britt nog steeds adopteren wat vind ik haar leuk
Ik heb er een avond naast gestaan, en toen wisten we het nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is van 101tv. Met die nachtburgemeester van vorig jaar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Groninger. het volgende:
ik wil ook wel ff bellen en dan wil ik kiezen wie ik op zn bek ga stompen uit de voorste rij
Neuhhh dankjequote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groninger is meer van de herenliefde denk ik.
slaap lekker oh-oh!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik trek die Britt dus echt niet, ik ga gewoon slapen zo
quote:
Ok, blonde vraag, maar wie is Edwin?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat edwin achter de camera staat
De cameraman.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ok, blonde vraag, maar wie is Edwin?
Edwin de huisneger.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Een man die altijd vrouwen in beeld krijgtquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
6 nog maar, maar vond haar bolle kop, beugel ....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gasthoeveel bier heb je al op het is niet het mooiste maar verreweg van de lelijkste daar
Wat is een Estebannetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
'Doe een Estebannetje' om kwart voor 1 met Groninger!
Die kerol van de plus reclame.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Zover was ik alquote:
vroeg ik me ook al af !quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt aborteren neem ik aan?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
'Doe een Estebannetje' om kwart voor 1 met Groninger!
vrijdag bij Ekstra Weekend is hij vaak de cameraman en als er leuke dames in de studio zijn zoomt hij in op bipsen en tettersquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
De keeper van az die trapte vandaag een ajax supporter in mekaarquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is een Estebannetje?
Zeg dat dan meteen! Die sporadische keer dat ik EW kan kijken zie ik m wel eens in beeld verschijnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrijdag bij Ekstra Weekend is hij vaak de cameraman en als er leuke dames in de studio zijn zoomt hij in op bipsen en tetters
gewoon een maffe suppoter van je aftrappenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is een Estebannetje?
Dus een Esterbannetje is iemand in elkaar trappen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Groninger. het volgende:
[..]
De keeper van az die trapte vandaag een ajax supporter in mekaar
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een maffe suppoter van je aftrappen
Gister 4 uur terugquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus een Esterbannetje is iemand in elkaar trappen?
overigens was dat gisteren
ja ik weet het typoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Gister 4 uur terug
En de keeper heet esteban
Doe mij de 36 seconden versie van Roel van Velzen maarquote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
Dashboardlicht!
wel de korte volgens mij
Geen idee, wel live gezienquote:
Wat is er dan een feit aan als je het niet zeker weetquote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
leuk feitje, dit nummer is alleen in NL heeeeeeeeeeeeeeel populair volgens mij.
Vooral bij oudere familieleden die op een feestje te veel gedronken hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
leuk feitje, dit nummer is alleen in NL heeeeeeeeeeeeeeel populair volgens mij.
vanavond AJAZ - AZ in de arena kwam een debiel op de keeper van A-Z af gaf hem karatetrap in zijn rug en de keeper gaf er 2 trug, wedstrijd is toen gestaaktquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus een Esterbannetje is iemand in elkaar trappen?
overigens was dat gisteren
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er dan een feit aan als je het niet zeker weet
het is een feit dat ik het niet zeker weetquote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er dan een feit aan als je het niet zeker weet
slaap lekker!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
mensen.. van 't goeie leven.. ik ben d'r weg van
Welterustenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
mensen.. van 't goeie leven.. ik ben d'r weg vanhoudoe !!
![]()
Joh!! Trustequote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
mensen.. van 't goeie leven.. ik ben d'r weg van
Ik ben jaloers. Mag ik je aanraken?quote:
Houdoequote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
![]()
Houdoe eh!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
![]()
gisterenavond, ajaks, az, verbeek haalde zijn spelers van het veld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond AJAZ - AZ in de arena kwam een debiel op de keeper van A-Z af gaf hem karatetrap in zijn rug en de keeper gaf er 2 trug, wedstrijd is toen gestaakt
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef miieejj het volgende:
![]()
Boven men middel dan!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |