Dat begint op 22 december?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
Oja jongens, gefeliciteerd met het Duitse nieuwjaar!
Denk je echt dat dat representatief is?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh nee, daarom bestaat Venture philanthropy natuurlijk niet.
Dat zou jij met je studieachtergrond toch meten wetenOf heb je dat op je HBO niet gekregen?
Bestaat de HBO-kaart?quote:
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat representatief is?
En voor jouw info; WO.
Ja ach mijn werk in Afrika hou ik maar buiten beschouwing dan, volgens "de boeken" bestaat dat niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.
quote:
Yeah rightquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, studieboeken gaan altijd boven praktijkervaring, wat denk jij dan.
Sinds wanneer bestaat de kapitaalmarkt enkel uit banken?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is dus jouw probleem, of jij leest niet wat er staat of je begrijpt het niet.
Het is een uitontwikkeld plan, net als McDonalds. Je hoeft alleen eventjes wat geld bij de bank op te pikken en je kan starten.
Of ben jij zo iemand die alleen maar grote woorden in de groep gooit maar niets presteert?
Doelgroep?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat de kapitaalmarkt enkel uit banken?
Als je plan dermate rendabel is, kom maar op. Wat is je doelgroep, locatie en concurrentie?
Pruisisch sarcasme is moeilijk in te schatten, sarcasme kan je beter aan de Britten overlatenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeps, m'n sarcasme heb je wel door?
Ik heb je al 10 keer gekijk gegeven volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind het niet leuk, ik word aangevallen door rechtsen.
Help mij o guur verzuurd Cohen stemmend volk!
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, nu draai je weg. Je stelde dat die makkelijk toegankelijk was. Het essentiele karakter onderkennen we allemaal.
Kom kom.
Ik weet het, ik ben nog steeds 'flabbergasted'.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb je al 10 keer gekijk gegeven volgens mij
Waarom kunnen starters op de Nederlandse woningmarkt geen hypotheek krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?
JIj wilt een McDonalds in een sloppenwijk opzetten?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doelgroep?
Hongerige Afrikaantjes die niets te eten hebben.
Locatie?
Talloze sloppenwijken en vluchtelingenkampen op het Afrikaanse continent, aangezien de honger daar het grootst is.
Concurrentie?
Sporadische voedselhulp van de VN.
Omdat het moest van de regering.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De kapitaalmarkt is inderdaad "vrij" toegankelijk. Hoe denk je dat die Amerikaanse randebielen met een laag inkomen kapitaal (een gesecuritiseerde hypotheek) konden vergaren?
ZOquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doelgroep?
Hongerige Afrikaantjes die niets te eten hebben. hongerige afrikaantjes zonder geld om eten te kopen
Locatie?
Talloze sloppenwijken en vluchtelingenkampen op het Afrikaanse continent, aangezien de honger daar het grootst is.
Concurrentie?
Sporadische voedselhulp van de VN.
Volgens jouw logica is dat een aantrekkelijke zakelijke optie.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
JIj wilt een McDonalds in een sloppenwijk opzetten?
Omdat de Nederlandse kapitaalmarkt aan meer restricties onderhevig is dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Doch staat het je vrij om aan derden met je eigen kapitaal of vergaard kapitaal van anderen starters een lening voor hun huis te geven en deze onderhands te contracteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom kunnen starters op de Nederlandse woningmarkt geen hypotheek krijgen?
Dank je, dat punt probeerde ik dus net te maken, maar volgens Zienswijze is het onzin dat Afrikaantjes geen geld hebben.quote:
Moet je eens een negerin proberenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:53 schreef Voorschrift het volgende:
Dit gezeur over geld, arm, rijk, Afrika, Europa is goed voor je libido zeg.
Rawr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |