ik mag het niet wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde ook bloeddonor worden
WHAT IF I SAY IM NOT JUST ANOTHER ONE OF YOUR PLAYS!quote:
ja heb nog 600 euro boetes van die schijt ovquote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, als je voortijdig stopt en niet binnen x periode verder studeert ben je bij de IB de lul
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef WickedTunes het volgende:
Ik luister nu naar webcam... is dat het? Ik hoor geen FF
freelance mag hij nog altijd kutklusjes opknappen waar niemand anders bij 3fm zin in heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht trouwens dat Rudy niet meer voor 3fm werkte...
Ik niet meer sinds ik weet dat de directeuren van de sanquin miljoenen verdienen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde ook bloeddonor worden
hij is gewoon de hoer van 3fmquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
freelance mag hij nog altijd kutklusjes opknappen waar niemand anders bij 3fm zin in heeft![]()
Ik snap die redenatie nooit zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds ik weet dat de directeuren van de sanquin miljoenen verdienen.
Look at the fucking rainbow!quote:
Doe het nu bij militairhospitaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie nooit zo.
It's a fucking rainbow!quote:
Bril-fucking-jantquote:
Je geeft gratis bloed voor goed doel. als er dan paar directeuren zich zitten te verrijken aan commercieel bloed. dan is de lol er vanaf.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap die redenatie nooit zo.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef WickedTunes het volgende:
Was toch Dave die die gast wegstuurde bij een concert?
maakt het doel op zich niet minder goedquote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je geeft gratis bloed voor goed doel. als er dan paar directeuren zich zitten te verrijken aan commercieel bloed. dan is de lol er vanaf.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
de fancy? dat is toch een wijvenblad?
heb het niet op charitatieve instellingen waarbij het geld boven het doel komt te staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
maakt het doel op zich niet minder goed
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
'Je moet toch gewoon mensen dood schieten? of niet?'
Dat gebeurde in 't callcenter waar ik werkte zo vaakquote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
Iemand uit mijn klas zei dat laatst ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik werk bij defensie,
Heel krachtigquote:Op donderdag 22 december 2011 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, mooi kritisch interview Timur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |