SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Aha oke, Want een antwoord weerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij mag aan me leuter zuigen.
[..]
Ahh, oke dan snap ik het
[..]
Ennnnnnn voor jou heb ik een verrassing. Jij mag namelijk ook aan me leuter zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
11 tegen 11, de bal is rond etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
Zo kut dit hele gebeuren. We hadden deze wedstrijd gewoon kunnen winnen.
Gelukkigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ga ook pitten. Discussie was leuk, maar nu issut tijd
Ja ik ga toch niet serieus in op reacties van mensen die vol met Ajaxhaat met hun kakkerlakken/gloeilampenbril op reageren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha oke, Want een antwoord weer
En dat zou een hoop goed maken, maar ik ben al het gezeik om Ajax toch wel echt spuugzat. Vandaag alweer me dosis irritatie gehad voor de wedstrijd zelfs toen die verschrikkelijke Van Gaal zijn walgelijke interview mocht gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef OmniRocket het volgende:
TS zeikwijf.. jullie kunnen nog kampioen worden!
Ik droom niet zoveel, helaas. Want we hebben toch een paar mooie mokkels op de tribune!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Slaap lekker. En droom lekker over de topsupporters bij utrecht
Ja, maar we stonden gewoon voor bedoel ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
11 tegen 11, de bal is rond etc.
Beetje rust kan geen kwaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef OmniRocket het volgende:
TS zeikwijf.. jullie kunnen nog kampioen worden!
Levenslange stadionverbod. Dat zeker. Ook een boete, hoeveel weet ik nog niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hanteert Ajax in haar huisreglement een aanvullende eigen strafmaatregel voor het onrechtmatig/onbevoegd betreden van het veld bovenop de 'standaard voorwaarden' van de KNVB?
Bij PSV bijvoorbeeld weet ik dat er naast een landelijk stadionverbod + standaard boete (KNVB-voorwaarde) ook nog eens 15.000(!) Euro boete + 10 jaar durend stadionverbod op het onrechtmatig/onbevoegd betreden van het veld staat.
Van die geldboete weet ik niet, wel het stadionverbod, ik ken iemand die na een wedstrijd alle spelers en zo waren al weg, het veld op ging, kreeg ook 10 jaar stadionverbod.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hanteert Ajax in haar huisreglement een aanvullende eigen strafmaatregel voor het onrechtmatig/onbevoegd betreden van het veld bovenop de 'standaard voorwaarden' van de KNVB?
Bij PSV bijvoorbeeld weet ik dat er naast een landelijk stadionverbod + standaard boete (KNVB-voorwaarde) ook nog eens 15.000(!) Euro boete + 10 jaar durend stadionverbod op het onrechtmatig/onbevoegd betreden van het veld staat.
Z'n straf zal een flink stuk minder zwaar uitvallen door de actie van Esteban.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Levenslange stadionverbod. Dat zeker. Ook een boete, hoeveel weet ik nog niet.
Waar zie jij ergens dat ik haat? Gast ik kom hier nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet serieus in op reacties van mensen die vol met Ajaxhaat met hun kakkerlakken/gloeilampenbril op reageren.
Volgens mij heeft AZ helemaal niet met Ajax overlegd over de situatie. Kan dus nog anders uitpakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef popolon het volgende:
Ajax door? AZ gaat dit uitmelken en gooien op veiligheid, wat je ze niet erg kwalijk kan nemen, en Ajax vliegt eruit met nog meer consequenties. Dat is mijn gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |