Ach, potje bier dr bijquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Veldhuis en Kemper... daar krijg ik nou genitale skittles van
Ik wou dat ik jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
van welk liedje zijn zij ook alweer?
Ik wou dat ik jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil ook omgquote:
Van 'ik wou dat ik jou was'quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wou dat ik jou was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Auto Vliegtuug.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kies het veldhuis!quote:
Wel oke, anders is het ook maar saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe vinden jullie t dat er gasten welkom zijn in het huis? Ipv dat het huis dus echt 'hermetisch gesloten' is?
Ja toch? Ik dacht het nog maar ik dacht nee dat zijn de Poema's. Maar dat is van Zij Maakt Het Verschil zeker?quote:
quote:
Ik zou er Kamervragen over stellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe vinden jullie t dat er gasten welkom zijn in het huis? Ipv dat het huis dus echt 'hermetisch gesloten' is?
Leuk toch? Anders wordt het zo saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
is ieder jaar zoquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |