Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostDe 4 na snelste had ik de meeste posts
Ja, mooi is dat. Ik wilde allang gaan slapen. Ach ja, volgende week een hele week vrij, kan ik bijslapen.quote:
10 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Toen Paul in het huis zat hè, was er toen iets van een Half Uur Happy Hardcore? Nee toch?
Piles houdt die shit bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?
Staat op het internet...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
Oquote:
Ja buiten SR sowieso al meerdere kerenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ws toch gewoon ergens bij de radio? Niet SR?
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.quote:
Vraag het Arcee, die kan zo alles opzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
http://piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.
de laatste keer dat ik skittles at had ik nergens last van..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?
nee op www.piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Groninger..![]()
ik moest al bijna kotsen toen ik het hoorde, toen ik er net aan dacht en nu weer omdt je het weer post.
Ik hoor em net voorbij komen jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zingt 'swallow, swallow, swallow' en dan kun je Zwolle verstaan... mama appelsapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |