Dat maakt me geen AZ fan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Als je Ajax niks gunt ben je geen Ajax fan toch
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat hier een shitload aan Feyenoord supporters zitten die doen alsof dat bij hun niet zou kunnen gebeuren, hij reageert daar slechts op...
Dat was de student...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze gaan nu wel te ver he![]()
Wat gaan jullie veranderen, drankgebruik, grachten ....
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.
Niet op in gaan.
Het is echt iets voor ajacied om erop te komen om een speler aan te vallen,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?
Heeft geen kanker met bashen te maken. Als het nou de eerste keer zou zijn dat het daar zou gebeuren misschien wel, maar dat is het niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.
Niet op in gaan.
Nee, dat is niet zo. Vind ik zeer jammer dat jij zo reageert.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan.
Reacties die te ver gaan worden genote/verwijderd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?
sowieso. Laterzquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
jij zit zeker een chickie te hosselen in de bios.
Correct. Die score hadden we na 90 minuten ook gehaald hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staken is toch gelijk aan een score van 3-0 ?
Nee, ik ben gewoon pisnijdig omdat dit effect heeft op het beleid in de beker. Voor mij straks ook geen bier meer tijdens de beker etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan.
Je delete knopje houdt het niet meer vol?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft geen kanker met bashen te maken. Als het nou de eerste keer zou zijn dat het daar zou gebeuren misschien wel, maar dat is het niet.
Beters doen ze het volgende keer bij die spelers van jullie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft geen kanker met bashen te maken. Als het nou de eerste keer zou zijn dat het daar zou gebeuren misschien wel, maar dat is het niet.
Tuurlijk niet man. Verbeek stond al gelijk op het veld.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef truedestiny het volgende:
Het is wel kut dat AZ het nu gooit op: We voelen ons niet meer veilig. Het was namelijk duidelijk dat Verbeek stopte omdat hij het oneens was met de rode kaart. Dat kan Ajax wel is flink gaan kosten als in dikke boetes. diskwalificatie of wedstrijden zonder supporters.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Bayswater het volgende:
In Engeland zou die knakkert die het veld opkomt door de eigen supporters vermorzeld worden.
TJa, boze HFC suppos dus. DOORLOPEN MENSEN WAS DUS GEEN AJACIEDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |