Hier kan ik alleen maar om lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers worden inderdaad niet aangevallen. Iets met een klein beetje respect in je flikker hebben.
Omdat hier een shitload aan Feyenoord supporters zitten die doen alsof dat bij hun niet zou kunnen gebeuren, hij reageert daar slechts op...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon alleen naar Ajax? Waarom betrek je andere clubs er bij?
Natuurlijk niet, maar Ajax moet er nu toch gewoon uit? Verbeek heeft een verantwoordelijkheid voor zijn spelers, als die gozer iets scherps had hadden we nu een drama gehad.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Volgens sommige hier moet je dus met alles rekening houden wat een idioot maar kan bedenken..
Dit is de omgekeerde wereld.
Volgens mij krijgt iedereen z'n geld terug.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef muzas het volgende:
Ik had trouwens 5 euro op AZ staan met mn toto. Kan ik naar fluiten zeker?
Je moet wat filteren hier maar dan heb je ook wat. Thx.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Corteo. Optocht om de sfeer op te krikken, met fakkels enzovoort.
Wat!?!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dat is omdat je een AZ supporter bent
jij zit zeker een chickie te hosselen in de bios.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtfzie het nu in de bioscoop pauze
toch iets gemist
Wordt vastgehouden totquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef muzas het volgende:
Ik had trouwens 5 euro op AZ staan met mn toto. Kan ik naar fluiten zeker?
Jij bent inderdaad het toonbeeld van respect. En politieagenten aanvallen mag natuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers worden inderdaad niet aangevallen. Iets met een klein beetje respect in je flikker hebben.
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon alleen naar Ajax? Waarom betrek je andere clubs er bij?
Staken is toch gelijk aan een score van 3-0 ?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Wordt vastgehouden tot
De definitieve sanctie bekend is
Totaal staken is quotering 1.0
Dat maakt me geen AZ fan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Als je Ajax niks gunt ben je geen Ajax fan toch
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat hier een shitload aan Feyenoord supporters zitten die doen alsof dat bij hun niet zou kunnen gebeuren, hij reageert daar slechts op...
Dat was de student...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze gaan nu wel te ver he![]()
Wat gaan jullie veranderen, drankgebruik, grachten ....
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.
Niet op in gaan.
Het is echt iets voor ajacied om erop te komen om een speler aan te vallen,quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?
Heeft geen kanker met bashen te maken. Als het nou de eerste keer zou zijn dat het daar zou gebeuren misschien wel, maar dat is het niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu andere clubsupporters in hun handjes wrijven en denken van: Jaaa Ajax bashennnnn, ich komme klarrrr einssss.
Niet op in gaan.
Nee, dat is niet zo. Vind ik zeer jammer dat jij zo reageert.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |