Jojootje grijp eens in dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het is echt iets voor ajacied om erop te komen om een speler aan te vallen,
zoiets heb je nog nooit ergens anders gezien
Makkelijk om je daar achter te verschuilen. Werd dat niet ook al gezegd toen ze die Feyenoord-spelers aanvielen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?
We weten na zeven keer je punt wel hoor..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit dus.
Ajax hoort de veiligheid te garanderen van de spelers. Als ze dat niet kunnen, kunnen wij in Rotterdam nog wel uitleggen hoe je een GOEDE, 100% veilige gracht graaft.
TE ZOT VOOR WOORDEN DIT.
Nee, jij bent gelukkig een goed voorbeeld geweest het laatste uur. Kom op zeg, een beetje kritisch naar jezelf mag ook wel. Je zit hier te schelden, te tieren. Heeft niks met respect te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft geen kanker met bashen te maken. Als het nou de eerste keer zou zijn dat het daar zou gebeuren misschien wel, maar dat is het niet.
Eenzame idioot en het halve stadion juicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat men Ajacieden er bij betrekken terwijl dit een eenzame idioot is die totaal niets met Ajax of de supporters te maken heeft?
boehoehoehoe ga je morgen ook juf vragen of ze je helpt als je gepest wordquote:
Ja wat moet hij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, daar was ie... 'volgens de regels...'
Heb het niet over iedereenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Vind ik zeer jammer dat jij zo reageert.
Ik vond de reactie van Vertonghen erg onsportief. Die lachte maar om alles.
Geef eens een paar quotes. ik kan niemand vinden die dat doet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Muto het volgende:
Echt. Ajacieden die dit goed praten/minder erg maken, kunnen wat mij betreft een ban krijgen. Te belachelijk voor worden dit.
EN feyenoord supporters die lopen trollen met dat "kk joden enz" mogen ook een ban krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Muto het volgende:
Echt. Ajacieden die dit goed praten/minder erg maken, kunnen wat mij betreft een ban krijgen. Te belachelijk voor worden dit.
Gasten die Nijhuis gelijk geven ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Muto het volgende:
Dus een (vrij rare) mening mag niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Muto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |