Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga nog even Dexter kijken en dan 'vroeg' slapen.
Tot morgen
Doeiquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Debra ontdekt zijn geheim. Groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Hertog jan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een biertje opengetrokken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Dit gaat dan ook over SR, niet over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet eens iets over ajaks in de tt
Ik doe meequote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kut Kluun beetje Plastic Dreams onderbreken, dan zet ik hem zelf nog maar even op
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Hij is ook gewoon erg leuk. En kan erg goed voordragen. heb hem al een paar keer gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf iets te geweldig.
quote:
Als ze dit tot morgenochtend half 9 volhoudt kan je in ieder geval spreken van een lange acteercarrière.quote:
ze trekken haar er ook niet echt bij en timur geilt iets te veel op haar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weet niet eens een mop om te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |