Ik dus eigenlijk niet, zeker als topsporter moet je jezelf heel goed kunnen beheersen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het mag? Ik zeg ik het wel een beetje kan begrijpen....
Hij trapt twee keer, nog in de rush, stewards kwamen pas net aanlopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit heeft niks met noodweer of verdediging te maken.
Zolang hij gewoon weg kan lopen is er geen sprake meer van een noodweer-situatie en dus ook niet van noodweer-exces.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rush, jaja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij trapt twee keer, nog in de rush, stewards kwamen pas net aanlopen.
Dit valt zeker nog onder noodweer.
Ik zie het net voor het eerst, maar ik geef hem groot gelijk. Die gast schrikt zich dood. Twee keer schoppen lijkt me niet meer dan normaal. Moet je hem dan op laten staan zodat ie nog een keer kan schoppen?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik dus eigenlijk niet, zeker als topsporter moet je jezelf heel goed kunnen beheersen.
Dom gelul.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is niet zo dat er een aantal seconden tussen zitten, iedereen hier had hetzelfde gereageerd, het gebeurt biinnen nog geen seconde...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rush, jaja.
Die man ligt al op de grond hoor.
quote:
en hij was nog aan het schoppenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rush, jaja.
Die man ligt al op de grond hoor.
Dat is misschien jouw mening, maar niet hoe het in werkelijkheid zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dom gelul.
Iemand die zó iets gestoords doet moet je niet de gelegenheid geven weer op te staan.
Ja want dat weet jij natuurlijk, hoe het wérkelijk zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is misschien jouw mening, maar niet hoe het in werkelijkheid zit.
Jij snapt het merk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
ja, wel bij zo'n mongool die je in je rug aanvalt. want dat is wel normaal zeker
Ja...dat mag ook wel na 4 jaar rechten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want dat weet jij natuurlijk, hoe het wérkelijk zit.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
iedereen hier had hetzelfde gereageerd,
Beter dan jou gelukkigquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want dat weet jij natuurlijk, hoe het wérkelijk zit.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja...dat mag ook wel na 4 jaar rechten.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk aan welke kant de betreffende supporter staat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk aan welke kant de betreffende supporter staat.
Dat.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is misschien jouw mening, maar niet hoe het in werkelijkheid zit.
Wat ben jij voor simpele ziel dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]O god, je beroepen op een studie om je gelijk te halen.
Nou studiebol, dit is een gevalletje noodweerexces.
Maar laat die mafkees rustig weer opstaan en 'm een mes trekken of zo. Tuurlijk.
Stoute keeper, ongelooflijk dat-ie opgefokt raakt als hij van achteren aangevallen wordt in een stadion van de tegenstander.
Ja, want Esteban was helemaal alleen en er waren niet binnen 5 seconden 10 stewards om die gast op te pakkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]O god, je beroepen op een studie om je gelijk te halen.
Nou studiebol, dit is een gevalletje noodweerexces.
Maar laat die mafkees rustig weer opstaan en 'm een mes trekken of zo. Tuurlijk.
Stoute keeper, ongelooflijk dat-ie opgefokt raakt als hij van achteren aangevallen wordt in een stadion van de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |