Volgens mij is meer de vraag of de arts in deze strafbaar is, niet de deelnemers zelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat het strafbaar zou zijn is natuurlijk geweldig. Stel je voor dat je zelf kiest wat je met je lijf doet, dat mag niet zomaar!
Jezelf mag, een ander niet zonder meer. Maar als het geheel vrijwillig is zal de kans op enige vervolging niet groot zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
En dat het strafbaar zou zijn is natuurlijk geweldig. Stel je voor dat je zelf kiest wat je met je lijf doet, dat mag niet zomaar!
Alleen al het feit dat vervolging mogelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jezelf mag, een ander niet zonder meer. Maar als het geheel vrijwillig is zal de kans op enige vervolging niet groot zijn.
Ik doe nog een biertje, maar maak het ook niet laat vandaag. Druk genoeg morgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Pfff, ik ben klaar met vandaag. Ik ga slapen.
Vast welquote:
Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Slaap lekker. Morgen weer een dag.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Gestaakt. AZ weigert verder te spelen.quote:
Nederlandse versie van Walking with dinosaurs.quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gestaakt. AZ weigert verder te spelen.
Dat kun je wel zeggen. Wat een schatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Lubbers heeft een mooie kleindochter. Vraag maar aan eriksd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |