quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef Lithia het volgende:
Koning Isdatzo!
ik heb een vraagje voor je
Ik kwam jaren later pas achter dat modjes niet automatisch een abo krijgen als ze modje worden. De meeste modjes nemen gewoon een abo als ze een modje worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schriftelijk, in drievoud, verzegeld. Gaarne.
Ik heb geen abo. En welk forum? Ik kom niet zo vaak buiten FOT en de Stage SC (nouja, forum crew ook).quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik kwam jaren later pas achter dat modjes niet automatisch een abo krijgen als ze modje worden. De meeste modjes nemen gewoon een abo als ze een modje worden.
Kunnen modjes die geen abo hebben, wel het subforum van abomensen bezoeken?
Volgens mij heet ie ABO.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen abo. En welk forum? Ik kom niet zo vaak buiten FOT en de Stage SC (nouja, forum crew ook).
Sorry.quote:
Dat kan ik heul niet.quote:
Lien en Jan kunnen dat helemaal niet.quote:
Is zoiets ook goed?quote:
*pakt popcorn*quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net onbewust een 14jarig meisje versierd
Tuurlijk, heel onbewust.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
DAT NOOIT!quote:
Gast. Dat doe jij verdacht vaak hč.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Omdat isdatzo een niggabitch is!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Lithia het volgende:
Man, waarom zit ik steeds in een bitchfightmodus als ik met jou praat, Isdatzo?
Ik haal het beste in je naar boven?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Lithia het volgende:
Man, waarom zit ik steeds in een bitchfightmodus als ik met jou praat, Isdatzo?
Een bitchfight bestaat niet alleen uit één bitch.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik haal het beste in je naar boven?
Lees jij niet wat jna zegt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een bitchfight bestaat niet alleen uit één bitch.
Ik negeer het. Wat een kutterm.quote:
11-1, bitch!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het moest een leuk bekervoetbalavondje worden en dan krijgje dit.
hoiquote:
De vorige was 15, en toen was ik 19, dus dat kennet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast. Dat doe jij verdacht vaak hč.
Het is mijn tweelingzus!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef timmmmm het volgende:
Ter mijn verdediging, ze zag er zo hard 17/18 uit. 1.70, dikke tetten, negerinnenkont, alles erop en eraan. Jailbait bitches
Ik voelde me ook wel even bij de neus genomen. Ik dacht even gescoord te hebben hč, even was ik blij.quote:
Ik voeg je wel in mijn lijst toe.quote:
KLBmodus:quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Lithia het volgende:
Oh, wacht, even in KLB modus.
"Ik zie het probleem niet."
Nah. Ik heb een relatie met Dean. Hij is nu 28 ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo, blijkt Lithia straks ook 14 te zijn?
Die domme kutjes bij de Jackie blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef The_Dean het volgende:
Die term jonge, dat kan toch niet. Dat kan je je vantevoren toch wel indenken
14. 28. 2 keer de helft!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nah. Ik heb een relatie met Dean. Hij is nu 28 ofzo.
Béétje too much for me.![]()
Al kan mijn schrijfstijl overkomen dat ik 14 jaar ben.
Rihanna's reactie was wel tof trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef jna het volgende:
[..]
Die domme kutjes bij de Jackie blijkbaar niet![]()
En dan hadden we ook net de hele zwarte piet discussie gehad, alsof dat niet even een kleine waarschuwing was
Kan ze ook niet even wat over Geert Wilder twitteren? Misschien kan ze die ook weg krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Rihanna's reactie was wel tof trouwens.
Whehequote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Kan ze ook niet even wat over Geert Wilder twitteren? Misschien kan ze die ook weg krijgen
Baby facequote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vorige was 15, en toen was ik 19, dus dat kennet.
Ik was uit eten met Oma (ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, lief he) en tussendoor kwam steeds een dansgezelschap. Een dame was echt keilekker (jij zou haar ook gedaan hebben, isdatzo, elke weldenkende man had daar zijn piemel ingestoken), en ze keek me de hele tijd recht aan. Dus ik denk, wie niet waagt, wie niet wint, ik geef haar mn nummer, ik zie wel wat ze ermee doet. Krijg ik een smsje in de trein terug naar huis. Dus ik zeg, vertel ns wat over jezelf. Blijkt ze 14 te zijn, bijna 15. Dus ik stuur terug hahaha, hoe oud denk je dat ik ben dan? Zij: 16/17? Ik: Niet dus, ik word volgende maand 21.
Toen heb ik niets meer teruggekregen.
Ter mijn verdediging, ze zag er zo hard 17/18 uit. 1.70, dikke tetten, negerinnenkont, alles erop en eraan. Jailbait bitches
Je kent me!quote:
Nah, ff eten en dan naar bed dek ik. Ik heb sowieso mijn index uitgedund, heerlijkquote:Als je nou even in de index checkt of je ABO kan zien...
Niks van gemerktquote:
dude wtf, hoeveel post jij per dag dan?!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef Lithia het volgende:
Dit topic staat op de de derde pagina van mijn actieve topics. Een record.
Veel!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude wtf, hoeveel post jij per dag dan?!
Geen idee. Ik heb veel vrije tijd en ik kan vaak lichamelijk niet zoveel doen, dus ik ga FOK!en/computeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dude wtf, hoeveel post jij per dag dan?!
Maar in dit topic was je niet te vinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb veel vrije tijd en ik kan vaak lichamelijk niet zoveel doen, dus ik ga FOK!en/computeren.
Een gesprek met mezelf maken is kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in dit topic was je niet te vinden.
Beterschap!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Slijmbeursontsteking in m'n elleboog, lekker net voor de kerstvakantie. Mooi is dat.
Beterschap!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Slijmbeursontsteking in m'n elleboog, lekker net voor de kerstvakantie. Mooi is dat.
Ik was er ook hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een gesprek met mezelf maken is kut.
Ik dacht ik dat ik iets rook!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit goed zijn afgelopen
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan nooit goed zijn afgelopen
Die komt nooit hoog genoeg aan voor het publiek om 'm op te vangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk welIets met voorwaartse snelheid enzo?
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die komt nooit hoog genoeg aan voor het publiek om 'm op te vangen.
Doe eens!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!
Zal ik het ff modelleren?
Neen, ik heb eeeeindelijk vakantiequote:
Wat doe je in Eindhoven, daar woon ik heul niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Eindhoven! Wachten tot iemand open doet of ik een nummer gePM'd krijg.
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt zooooo geen zin in Kerst en al die dingen
...naar een moslimland.quote:
Mja, wordt niet echt gewaardeerd denk ikquote:
Dat ja. Boks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt zooooo geen zin in Kerst en al die dingen
quote:Er is een kindeke geboren. Jazeker. Maar Wij gedenken ook dat vandaag, 50 jaar geleden, de laaghartige moord op #Flappie aan het licht kwam. -- Koningin_NL (@Koningin_NL)
Seeeeeee swa!quote:Op zondag 25 december 2011 12:54 schreef jna het volgende:
Gefeliciteerd met Jezus iedereen!
Eten jullie Ham Di Pasku Dean?
Lien: Flappie? Zegt me niks.quote:
Dus je zit nu weer alleen in de auto terug naar Friesland?quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Doei Luc
En nee Isdatzo. Zelfs mijn voorzingen hielp niet mee in het herkenningsproces.
Ja adblocker! BAN!quote:Op zondag 25 december 2011 14:06 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan niet quoten hier
Maar nee Jan, zo erg is het nog niet. Zolang ze Kramtried de beste band ter wereld vind tolereer ik dit nog wel.
Hoezo dat gekquote:
Ah, het Limburg-effect.quote:En heb niks met deze pc uitgespookt. It wasn't me
Schoonoudersquote:Op zondag 25 december 2011 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo dat gek?
[..]
Ah, het Limburg-effect.
Janken dit!quote:
quote:
quote:
Loods/garagebox huren?quote:Op maandag 26 december 2011 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Gisteravond bij de overburen ingebroken.. al het 5e huis hier in de straat in 2 maanden tijd.
Ik vertrouw het voor geen meter met 't kapitaal aan onverzekerde (en onverzekerbare) motoren hier. 't Is niet zo'n kunst om ze mee te nemen als je echt wil en als ze weg zijn dan heb je niks.
Meer dan we denkenquote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit even naar de OP te kijken, maar worden hier veel Luctortjes gepleegd?
En dat was dus Luctor + een Fok!ster?quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, er is maar 1 iemand die kan luctorren.
Jaquote:Op maandag 26 december 2011 16:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En dat was dus Luctor + een Fok!ster?
quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En dit is ook meerdere keren gebeurd?
Och jaaaa, te vaak om bij te houden!quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En dit is ook meerdere keren gebeurd?
Jaquote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Slapen? Gast, Nationale Wetenschapsquiz op tv!
Morgen in de krant de antwoorden bekijkenquote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
JaIk heb de test gedaan in de krant, maar zelfs de junior versie wist ik de antwoorden niet op de vragen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Net De Storm gezien. Wat een kutprovincie.
Ik was blij dat ik ging breien tijdens het kijken, anders eiste ik een anderhalf uur van mijn leven terug.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Net De Storm gezien. Wat een kutfilm.
Wat je zegt, niet voor niks dat de ramp daar plaats had!quote:
OH WAT ERRUG!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat je zegt, niet voor niks dat de ramp daar plaats had!
Ohohooohoohhhoohhh!
LATEN DE ZEEUWEN HET NIET HEUREN!quote:
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Ben ik weer de enige die iets nuttigs doet voor de maatschappij?
Je neukt dikke wijven?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Ben ik weer de enige die iets nuttigs doet voor de maatschappij?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Ik heb Asterix en de Olympische Spelen gekeken. Daar zaten wel humorstukken in. Helaas was het Nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Net De Storm gezien. Wat een kutfilm.
auwquote:
Idem met de tekenfilm die daarvoor werd uitgezonden. Misschien is dat handig voor de peuters maar de rest van Nederland heeft liever de originele stemmen dan steeds die paar amateuristisch voice actors die Nederland rijk is. Ik heb maar naar de BBC gekeken, die zond twee goede films uit, zonder reclame of ondertiteling.quote:Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Ik heb Asterix en de Olympische Spelen gekeken. Daar zaten wel humorstukken in. Helaas was het Nederlands gesproken.
Wat is brommers kiek'nquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ken alleen die met brommers kiek'n.
Gelukkig ben je een man en kan je toch maar 1 ding tegelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef PieterBas het volgende:
Hola
Ik dacht laat ik mij ook weer eens melden.. Ik ben nu verhuisd, terwijl de meeste spullen nog lekker bij mijn ouders staan. Terwijl ik nu al af vraag, waar moet ik die oude zooi stallen. En ja, ik had er een modern kerstverhaal van kunnen schrijven.. maar ik had nog geen internet.. Hoewel ik er wel voor betaal, blijkt de lijn gewoon te zwak. Het is dus namelijk of HD TV kijken, of internetten
Daarom wil ik geen tv via internet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef PieterBas het volgende:
Hola
Ik dacht laat ik mij ook weer eens melden.. Ik ben nu verhuisd, terwijl de meeste spullen nog lekker bij mijn ouders staan. Terwijl ik nu al af vraag, waar moet ik die oude zooi stallen. En ja, ik had er een modern kerstverhaal van kunnen schrijven.. maar ik had nog geen internet.. Hoewel ik er wel voor betaal, blijkt de lijn gewoon te zwak. Het is dus namelijk of HD TV kijken, of internetten
Schoonmoederlief heeft een tasje waar ik mijn breispullen in kan stoppen. Dean zou het ophalen onderweg naar toneel, maar ze was er niet.quote:
[aai.gif]quote:
Nouja, ik bedoelde het in het algemeen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
Wat durf je niet aan me te vragen schatje?
Hihiquote:
damnquote:
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
Wat durf je niet aan me te vragen schatje?
Wil je het écht weten?quote:
No way back now.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Lithia het volgende:
omg,omg, ik drukte serieus op invoeren.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Lithia het volgende:
omg,omg, ik drukte serieus op invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |