Yolanthe in een comedy? Nee, liever niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Copycat het volgende:
Zou ze ook niet mee mogen doen in een serie die 'Rondje om de kerk' heet? of een komedie 'Daar komt de dominee voorbij!'?
quote:vr 03 feb 2012, 12:36
Yolanthe Sneijder Cabau terug met talkshow
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau Sneijder is over een paar maanden weer op televisie te zien met haar programma Yolanthe op 3.
De brunette is opnieuw op weg naar de Verenigde Staten voor de opnames: "Op het vliegveld, klaar voor vertrek naar Los Angeles voor een nieuw seizoen Yolanthe op 3! Zo veel zin in!" Schrijft ze op twitter.
Het programma zal medio mei weer op televisie te zien zijn, laat de TROS weten. De zender kan echter nog geen uitspraken doen over eventuele gasten in het programma.
Yolanthe op 3 is volgens mij van BNN, maar werd geproduceerd door Ivo Niehe's bedrijf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:01 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Mevrouw was toch exit bij de TROS
Haha jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, ik dacht dat het niet slechter dan Yo kon....maarruh Katja kan er ook wat van
Dramatiesj
heb je ook gekeken naar N&S?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha jaIk kijk nog liever naar Yo en haar interviews bij Niehe, dan dat gezwets van Katja aanhoren.
2 minuten en dat was meer dan voldoendequote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb je ook gekeken naar N&S?
ik heb het helemaal uitgezeten want N&Squote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 minuten en dat was meer dan voldoende
doe ik zeker, heb ik jou niet voor nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Vivi het volgende:
My bad sherezade, ga vooral door me het leveren van je van iedere humor gespeende zure commentaar, je hebt blijkbaar een publiek!
quote:Sneijder: Misschien met Yolanthe naar LA
Wesley Sneijder zou in de toekomst in de VS willen voetballen en dan bij voorkeur bij Los Angeles Galaxy, naar het voorbeeld van David Beckham. Als het echtpaar Sneijder zich in de buurt van Hollywood zou vestigen, kan Yolanthe zich daar concentreren op haar carrière, zo is het plan.
© anp 'Ik ben nooit bezig met andere clubs. Ik zie wel wat er komt. Als er dinsdag - op de laatste dag van de transfermarkt - een club was gekomen, dan was ik misschien weggeweest. Maar ik heb het heerlijk naar mijn zin bij Inter. Ik heb nog geen idee waar ik volgend jaar speel', zegt Sneijder tegen de NOS.
Over de lange termijn heeft de spelverdeler wel plannen. 'LA is wel iets waar ik over nadenk. Ik ga niet nadenken over waar ik volgend jaar speel, maar wel over zoiets. Ik ben daar één keer geweest. Mijn vrouw komt daar regelmatig, dus het is wel iets om in de toekomst over na te denken. Maar voorlopig nog niet hoor.'
Ook voor na zijn carrière heeft de 27-jarige Sneijder al plannen: 'Ik wil sowieso mijn trainerspapieren halen. Ik denk wel dat er een trainer in me zit.'
(Redactie)
Hij zegt heel duidelijk: in de toekomst, dus als hij als prof eigenlijk met pensioen kan (net als Beckham) maar in LA nog een paar jaar goed kan verdienen zonder in topvorm te hoeven zijn. Dat is voor hem net zo interessant als voor haar.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:22 schreef Andromache het volgende:
Dan moet ie wel héél veel van d'r houden... Kun je trouwens al ergens een wedje leggen op wanneer Yo zwanger wordt?
Ik ben gestopt, ze had er nu al 2 moeten hebbenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:22 schreef Andromache het volgende:
Kun je trouwens al ergens een wedje leggen op wanneer Yo zwanger wordt?
En Afrojack on-the-side, ik geef haar geen ongelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Vivi het volgende:
Yo wordt binnenkort helemaal niet zwanger, die is lekker aan de rol met Paris Hilton according to haar Twitter.
Vind je dat een knappe man?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Afrojack on-the-side, ik geef haar geen ongelijk.
Het is mijn type niet, maar als ik een half kalende Wesley van 1.60m zie, dan is de keuze snel gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |