Mwah, PS I Love You was wel een blockbuster, '300' ook, The Ugly Truth ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hij speelt in blockbusters?Die lijst van IMDB hè, daar staat alleen maar troep
Ja, dat bedacht ik me ook net. Ik heb er een handvol van gezien en kan me er allemaal weinig van herinneren. Grotendeels bagger of niemandalletjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
En hij speelt in blockbusters?Die lijst van IMDB hè, daar staat alleen maar troep
300 is wel vrij succesvol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zijn vingers ook al in de Yolanthe/hippeneger-stand.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ah, naast Wes is ook Ben Saunders best buddy-buddy met Gerry.
[ afbeelding ]
Dat zegt niks over de kwaliteit.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]Yo en Wes worden echt zo'n stel dat als ze aan je deur staan iedereen wegduikt achter bank en onder tafel.
QFT.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En van dat Schotse accent ga je sowieso wel glijen![]()
Superoud al,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:47 schreef Iwanius het volgende:
Het is i.i.g. leuk om te zien dat Yolanthe zichzelf ook graag op de hak neemt getuige de reclame hieronder.
Ze zal wel gewoon aan de kant zijn gezet door de TROS vanwege tegenvallende kijkcijfers..quote:Lijkt erop dat ze in de VS dus niet echt aan de bak kwam.
Wat voor show zou dan wel geschikt voor haar zijn geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Ze zal wel gewoon aan de kant zijn gezet door de TROS vanwege tegenvallende kijkcijfers..Maarja de TROS ging ook wel heel raar om met Yo. Verkeerde show etc.
Mee eens..quote:Wat voor show zou dan wel geschikt voor haar zijn geweest?
Ze is simpelweg niet echt heel goed in het presenteren van een programma, ongeacht of het een kinder(spel)programma, een interviewprogramma of een songfestival is...
Ze moet lekker blijven acteren, want presenteren is haar ding niet.
en ze is niet meer met Janquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Ze zal wel gewoon aan de kant zijn gezet door de TROS vanwege tegenvallende kijkcijfers..Maarja de TROS ging ook wel heel raar om met Yo. Verkeerde show etc.
misschien kan ze gewoon maar beter doen waar ze echt goed in is, lekker het geld laten rollen .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |