Het bericht was bij SBS6 nog net een tikje leuker:quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Elske6 het volgende:
wo 21 dec 2011, 16:03
Yolanthe Sneijder Cabau gezocht van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder Cabau heeft geld zat, maar zou het vertikken om verkeersboetes te betalen.
Yolanthe is via een advertentie in het AD door de griffier van De rechtbank Leeuwarden opgeroepen om te verschijnen op de terechtzitting op 9 januari 2012. De voetbalvrouw wordt gezocht omdat ze nog een verkeersboete heeft openstaan. Yo's mananger laat aan Shownieuws weten dat de bekeuring direct betaald zal worden.
In september vorig jaar werd de presentatrice ook al gezocht voor het niet op tijd betalen van haar bekeuringen.
bron Telegraaf
Foei Yolanthe !!!!
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get realquote:Yo weer gezocht voor verkeersboete
Yolanthe Sneijder-Cabau staat woensdag opnieuw in het AD in een grote advertentie van de Rechtbank Leeuwarden voor een openstaande verkeersboete. Vorig jaar september werd de voetbalvrouw ook opgeroepen, omdat ze volgens het gerecht een bekeuring nog niet had betaald.
De manager van Yolanthe, Arlette Lerby, reageert verbolgen. “Deze boete is wederom niet bij ons binnengekomen. Blijkbaar denkt rechtbank Leeuwarden er niet aan om Yolanthe via haar management te benaderen. We gaan er zelf wel achteraan en zullen de boete direct betalen”, aldus Arlette aan Shownieuws.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Leandra het volgende:
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get real![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF Arlette? Een rechtbank moet mensen via hun management gaan zoeken?? Get real![]()
Niet op het adres van het management kennelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Elske6 het volgende:
op welk adres staat haar auto dan geregistreerd vraag ik me af...
Zou hij nog op het adres in Volendam staan en Jan gelijk de post verscheurd hebben ?? ( zou ik ook gedaan hebben hoor !! )![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh bah! Teh Horror! Kijk ende huiver!
Lach hier haar elleboog uit: HAHAHHAHOHZOMGHAHAHBBQBAH
[ afbeelding ]
Da's gewoon de OP van het vorige deelquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef sherezade het volgende:
[..]je bent net zo triest als je OP
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maar iets te zeiken viel dus.... duidelijk.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's gewoon de OP van het vorige deel
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maar iets te zeiken viel dus.... duidelijk.
Daar drink ik graag een borrel op!quote:
Daarom sta ik op de loonlijst van Fok!. Om mensen te laten lachen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Om 100% tukker.
Noes
OT: ik moet al- en als ik alleen al de naam Arlette Lerby lees. Wat een dropveter dat mens.
Zou Ivo al iets weten van een zwangerschap?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Elske6 het volgende:
Ivo denkt dan ook dat Yolanthe op dit moment het liefste huismoeder wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |