En dan ook nog die duffekop van der..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Qunix het volgende:
Klinkt niet... Ze moet bijna huilen ofzo
ik haak weer rond 3 uur afquote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Licht hoofdpijn, lam, 'waarom doe ik dit gevoel' .. nu, maar waarschijnlijk vanavond ga ik toch weer door![]()
Die heeft Skinny Love van Bon Iver verkracht.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef AppleBite het volgende:
Wtf is die birdy dan, wat een raar mens
Lekkere beugel heeft ze..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heeft Skinny Love van Bon Iver verkracht.
Ik ga zo tusendoor slapen denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik haak weer rond 3 uur af
Morgen tentamen. Dus nacht doorhalen zit er niet bijquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga zo tusendoor slapen denk ik.Viel vanmorgen ook in slaap op school
ik doe zometeen nog even een nap denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga zo tusendoor slapen denk ik.Viel vanmorgen ook in slaap op school
Heeft iemand haar al aangeklaagd? Ik eis minimaal 7 jaar waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die heeft Skinny Love van Bon Iver verkracht.
Same herequote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Licht hoofdpijn, lam, 'waarom doe ik dit gevoel' .. nu, maar waarschijnlijk vanavond ga ik toch weer door![]()
Waar Charlie nog heerstequote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef Groninger. het volgende:
Maar even schakelen naar two and à half men, tot zo
Werk vannacht lekker thuis met de tv aanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Same here![]()
Maarja ik denk elke keer vanavond vroeg op bed maarja lukt niet
Omdat ze irritant is.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom nou weer Selah Sue afkappen?
En dan nog voor Justinquote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ze van het bandje kwam wat tijdens reclame wordt gedraaid.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ach soooooquote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze van het bandje kwam wat tijdens reclame wordt gedraaid.
Ik wil ook thuiswerk hoe regel je dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Werk vannacht lekker thuis met de tv aanalleen geen commentaar helaas, maar dan wel weer weekend tot dinsdag
Ok. Heeft het gesmaakt?.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bal gehakt met witte bonen in tomatensaus en aardappelpuree is het geworden.
Is Bieber al gedraaid dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Qunix het volgende:
Is het Bieber niet, is het Timberlake wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |